zwanger worden na een ma of mk deel 6

Home Forums Zwanger worden Zwanger worden zwanger worden na een ma of mk deel 6

Dit onderwerp bevat 454 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem .

150 berichten aan het bekijken - 1 tot 150 (van in totaal 455)
  • Auteur
  • Kimmie1976
    Bijdrager

Helaas weer een nieuw deeltje ๐Ÿ™ Maar ik hoop dat het wel weer een deeltje wordt waarin iedereen zich goed gesteund zal kunnen voelen in haar verdriet :hug: :hug: :hug: En vooral hoop ik dat er ook veel positief nieuws te melden zal zijn, want daar gaan we toch allemaal voor :pray: :pray:

Dikke :hug: :hug: en veel :pray: :pray:

tsja…
    Bijdrager

Meld

Kimmie dank je wel meid ….. Dat hoop ik ook zeker voor vele die hier nog zijn en zo veel ongeluk hebben ๐Ÿ™

Anoniem

@kimmie bedankt voor t openen van t nieuwe deeltje. wat fijn dat t zo goed gaat met jou en je mooie gezinnetje.

Luma
    Bijdrager

“Graag” gedaan meiden :-* :-*

En dankjewel DreamGirl1984 :-* :-* :-*

tamara09
    Bijdrager

Meld.

Natas ~ Weer niet gelukt? ๐Ÿ˜ฅ Maar bruin verlies hoeft nog niet per se te betekenen dat het echt niet gelukt is toch? Ik duim toch nog even verder voor je :thumbup:

Anoniem

Dank je Kimmie! Fijn dat je kleine het goed doet!
    Natas, ik blijf ook nog duimen samen met Rebecca!

tsja…
    Bijdrager

Ha meiden ongi is goed doorgekomen helaas op naar ronde 22 alweer ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ vandaga eerste prik puregon weer woensdag eerste echo ๐Ÿ™‚ Hopen op meer geluk deze maand

Anoniem

hoe is t met jullie meiden?

ik wil even een geheimpje met jullie delen maar ssssttt niet door vertellen…de 2e reden dat we even pauzeren met voor een kindje gaan is dat we volgend jaar gaan trouwen :inlove: :silenced: :silenced: dus ssst

hier gaat t wel goed druk met allemaal extra werkhuisjes omdat er veel collega’s op vakantie zijn.

Anoniem

Gefeliciteerd dg! Wat een fantastisch nieuws! Lukt het een beetje met de voorbereidingen?

Natas, balen! :hug: Ik blijf iig hier voor je duimen dat je snel zwanger mag zijn en een plakkertje is :pray:

Ik ga een weekendje weg naar eurodisney. Als zwangere mag ik bijna nergens in (ik ben dol op achtbanen), maar dan kan ik mooi Sean gezelschap houden!

Anoniem

@natas he getver dikke knuffel voor jou. nu snel een plakkertje! knuff

@rainbow wat leuk disney land sean zal zn ogen uit kijken denk ik.

we zijn net begonnen met plannen door overal offertes te vragen, enige wat we al zeker weten is dat we hier in t stadhuis gaan trouwen

Anoniem

Ik had dat jaar wel nodig hoor om mijn bruiloft te plannen! Ik geloof dat toen we eenmaal een datum hadden we gelijk een optie namen voor die datum in het stadhuis. Ik vond het allemaal wel veel geregel (ml keurde dingen goed, maar zag door de bomen het bos niet meer, dus ik legde hem telkens een paar opties voor waaruit hij kon kiezen), maar ik zou de voorbereidingen niet hebben willen missen! Toppunt was natuurlijk het uitkiezen van mijn jurk! :inlove: Succes en houd ons op de hoogte!

tsja…
    Bijdrager

Goedemorgen dames

dank je wel maar ik heb er geen geloof meer :(in nu elke maand dat niet lukt voel ik dat het gewoon weg niet meer weg gelegd is voor ons . tja leeftijd speelt nu echt een rol ๐Ÿ™ Ik geef nog niet op hoor maar zie de realiteit wel helder in , als jullie mijn snappen hahahaha . Ik ga zeker door tot het niet meer kan want zo ben ik wel en stiekem hoop ik natuurlijk elke keer dat een wonder mag geschieden voor ons nog een keer

DG gefeliciteerd spannend allemaal hoe oud ben je eigenlijk ? toen ik ging trouwen das al echt ff terug is al weer een tijd geleden zucht de tijd gaat snel 22 jaar ๐Ÿ˜› hahaha

mijn eerste prik zit er op dus we wachten weer tot woensdag kijken hoe het gaat ๐Ÿ˜›

Anoniem

@natas snappen doe ik je zeker. het is moeilijk maar verlies de hoop niet.

ik ben 28 jr ๐Ÿ˜‰

Anoniem

Mooie leeftijd om te trouwen! Ik was destijds 29 toen ik ging trouwen. ๐Ÿ˜€ Nu 33 met 1 peuter en een zusje op komst ๐Ÿ˜‰

Natascha heb respect voor jou! Lijkt me moeilijk telkens weer teleurgesteld te zijn. We hopen gewoon met z’n allen op een wondertje! :-*

tsja…
    Bijdrager

RB dank je wel ja de teleurstelling is ook elke keer echt niet leuk maar brengt me ook terug naar de realiteit hoe graag ik deze wil ontkennen haha

we zijn inmiddels weer bezig met prikken 75 eenheden morgen voor de 2de FM hopen dat deze maand wat beter zal verlopen dan de vorige ๐Ÿ™‚

hoe is met de rest van de dames ??

liefs

tsja…
    Bijdrager

Ha meiden morgen heb ik eindelijk mijn 2de IUI spannend dus weer hopen dat er wat gaar gebeuren zo ver ik weet was het maar 1 ei maar goed beter als niks ……

Anoniem

Hallo…
    ik meld me ook aan, hoop dat ik dan wel goed zit. Ik heb een MK gehad in februari en zijn nu 4 maanden verder. Helaas nog geen zwangerschap.
    Ik heb vorig jaar september een koperen spiraal ( laten verwijderen.

De eerst volgende ovulatie is half augustus. als blijkt dat het geen zwangerschap is gaan we naar de gyn. ik weet alleen niet wat ik kan verwachten??

groetjes….

tamara09
    Bijdrager

Natas ~ Hoe is het nu met je meid?

Dunya ~ Ik zou je niet kunnen vertellen wat je kan verwachten bij het bezoek aan de gyn, hopelijk komt het gewoon niet zo ver :pray:

Anoniem

hoi meiden,
    hoe is t met jullie?
    met mij ff wat minder, heb vorige week maandag mn pols gebroken bij een flinke val met de fiets. nu zit ik thuis met gips om mn pols en moet ik 4 september terug naar het zkh. verder probeer ik wat dingen te plannen uit te zoeken voor mn huwelijk zover dat gaat want typen lukt n iet erg goed/snel. :wall:

@dunya welkom! wat je kan verwachten bij de gyn is dat hij/zij waarschijnlijk een echo wil maken en verder veel vragen over jullie zal stellen. hoe lang zijn jullie bezig etc etc

tsja…
    Bijdrager

Hai rebecca het gaat wel IUI gehad nu op wacht bankje en minder leuk nieuws gehad ze wilde na 3x stoppen met de iui vind ik not done en ze zeuren maar over mijn leeftijd pffffff ben best boos dus ik ga dit zeker melden en anders een ander ziekenhuis zoeken. zondag -maandag is mijn nod heb nog een paar dagen dus

Anoniem

@natascha schandalig dat ze zo snel willen stoppen idd melden en evt, een ander zkh zoeken. ik duim voor een positieve test maandag! dan kunnen ze die iui steken waar de zon nooit schijnt ;-0

tsja…
    Bijdrager

hey Dg heb je bericht niet gezien ๐Ÿ˜ณ ๐Ÿ˜ณ ๐Ÿ˜ณ ๐Ÿ˜ณ een gebroken pols ๐Ÿ™ he bah zeg lijkt mij erg pijnlijk ๐Ÿ™ hoe lang moet ke het gips in ?

Ja erg he ik ben niet te spreken over ze ik ga ook een gesprek aan met mijn gyno want dit vind ik niet kunnen desnoods dat hij dingen gaat vragen . maar ze zijn nog niet van me af hoor zo makkelijk laat ik niet over me heen lopen ik heb recht op 6x maar omdat ik oud ben kan dat in eens niet en omdat zaad slechter is nou ja het is niet zo slecht hij komt met gemak aan de aantallen alleen de bewegelijkheid is de ene keer 40 % andere keer 50% en na opwassing is het alleen maar beter en hoger ……. elke keer als ik daar ben zeuren ze over mijn leeftijd en dan komt echt me strot uit bah bah !! ik ben toch geen bejaarde dan had ze dit vorige jaar moeten doen en niet uitstellen en dan weer dit en dan weer dat . baal hier erg van 2 jaar bijna naar de klote en toen was ik toch echt 38 :S

tsja…
    Bijdrager

Hier eerste bruinverlies al weer met ongi pijnen fijn :S 10 dagen na de iui deze ronde is ook al niet gelukt ๐Ÿ˜ฅ ๐Ÿ˜ฅ

Anoniem

ik hoop zo voor je dat het innestelingsbloed is en zwangerschapskrampen. ik duim duim duim voor die zo gewenste positieve test! :pray: :pray: :pray: dikke knuff!

tsja…
    Bijdrager

DG lief van je echt waar maar ik heb daar geen geloof van in echt niet volgens de ferti is dit nog geen ongi maar pas als bloed is oke is wel wat vroeg maar kan gebeuren zegt ze

haar woorden 3x is scheepsrecht met de iui ……. wie weet

Anoniem

Dg wat vervelend van je pols! Lijkt me heel pijnlijk! Lukt het een beetje met het plannen van je bruiloft?

Natascha, wat stom dat ze alleen 3x willen doen terwijl je recht hebt op 6! Zou wel vroeg zijn voor ongi, doorgaans is innestelingsbloeding ongeveer 1 week voor ongi. Bij mij viel het tegelijk met mijn nod, dus dacht dat ik ongi was. Dus het kan echt nog!

Dunya welkom!

tsja…
    Bijdrager

ja stom he nou ja ik laat niet bij zitten hoor .

rood verlies komt er nu bij dus deze ronde is def over op naar ronde 23 alweer nog 1 maand erna en zijn we al weer 2 jaar bezig ๐Ÿ™

Anoniem

ach meissie toch zit je ook echt niet mee he ๐Ÿ™ ๐Ÿ™ ๐Ÿ™
    hele hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :hug:

Anoniem

Jeetje tas, wat enorm balen weer :hug:
    Overmorgen zou ik zijn uitgerekend van :**: dus ook nog ff slikken. Gelukkig heb ik nu een klein wondertje in mijn buik en ik gun het jullie ook zo erg! Ik heb alleen erg last van slapeloosheid. Slaap slechts paar uur per nacht, in het weekend is dat niet zo erg, maar doordeweek als ik moet werken :zzz:

tsja…
    Bijdrager

Hai lieve meiden dank je wel.

Echter is het niet verder gegaan en was rood maar en afveeg ….. ik heb nu al 5 dagen bruin verlies eerst wat donkerder toen weer lichter slijm met stukjes zeg maar en nu word weer wateriger en wat donkerder ……. ik snap er geen ruk meer van mijn nod was gister – vandaag ik ga er ook vanuit dat het in de loop van de dag alsnog komt ??? Me lichaam speelt echt een spelletje met me deze maand denk ik heb nog geen test gedaan ….. die ga ik woensdag doen als het niet doorzet

voel verder niks speciaals namelijk terwijl ik alijd vroeg symptomen heb mocht het raak zijn ……

heb nu dus scjt gemixte gevoelens en ben hier niet echt blij mee ๐Ÿ™ ik heb zo iets of stop of zet door ……

tamara09
    Bijdrager

Natas ~ Jeetje zeg, wat een onzekerheid. Ik kan me voorstellen dat je nergens op wilt hopen, maar dat je wel hele gemixte gevoelens hebt nu. Inderdaad, zet dan gewoon door, of (liever nog) blijf dan lekker weg!! Ik blijf duimen voor je lieve meid :-*

tsja…
    Bijdrager

Rebecca idd dat vind ik nog geen verandering met vanmorgen 5 dagen heb ik nog nooit gehad

Anoniem

En heeft het al doorgezet of nog niet? Anders toch maar een testje tegenaan gooien? :pray:

Anoniem

** breekt even in **

Tassie :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
    hoe staat het er voor vandaag :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Je weet wat ik je toewens,………. laat het aub zo zijn!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* MM

**breekt weer uit **

tsja…
    Bijdrager

Goedemorgen dames nee is rustig nu is zo goed als weg wel heb ik buikpijn gekregen ??? ik vind dit eng ๐Ÿ™ verder geen echte symptomen sinds gister avond dan die krampen ( nacht ) en nu weer onderbuik rug en heb zere boops maar ja als ik ongi word dan heb ik dat ook .

wel had ik na slapen gisteravond misselijk wakker kreeg met moeite me bord leeg ….. daarna zakte weg …

tsja…
    Bijdrager

Uploaded with ImageShack.us

Anoniem

Natascha ik zie een 2e streepje! meid wat geweldig! :inlove: eindelijk! nu proberen te genieten he…:-*
    ik had je vraag nog niet beantwoord over mn gips ๐Ÿ˜ณ oepsie
    ik moet iig 5 a 6 weken in t gips. moet 4 september terug om te kijken hoe of wat.

@rainbow plannen van de bruiloft lukt aardig, we weten ongeveer wat we willen, getuigen zijn gevraagd,trouwlocatie gereserveerd, feestlocatie staat in optie en hebben al een soort van draaiboek voor de dag gemaakt, dus we vorderen gestaag hihhi momenteel ben ik verslaafd aan t kijken naar t programma ”say yes to the dress” van de zender TLC, gaat alleen maar over trouwjurken uitzoeken. kan ik mooi afkijken en een beetje onderzoeken wat ik mooi vind.

Voor jou stuur ik nu een hele dikke knuffel jou kant op, is echt knudde he als je uitgerekende datum van :**: dichterbij komt/is (understatement ik weet t) sterkte lieverd en probeer te genieten van t kleintje in je buik en alle lieve mensen om je heen
    :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@rebecca hoe is t met jou?

elja laban
    Bijdrager

Natascha ik zie een streepje!!! :inlove:
    gefeliciteerd!!!!
    het is je zo gegund!

tsja…
    Bijdrager

dank je wel dames ik ben zo blij kan niet geloven zo zonder camre is het duidelijk te zien ๐Ÿ™‚ maar ja had ook veel thee op hihihihi

heb wel krampen maar die zullen normaal zijn ik wete het maar toch ook weer eng ….. mijn dag kan niet meer stuk

tsja…
    Bijdrager

hier duidelijkere foto ๐Ÿ™‚

Anoniem

Geweldig Natas! Gefeliciteerd! Nu wel blijven plakken hรƒยจ kleintje! Er wordt met smacht naar je uitgekeken!

tsja…
    Bijdrager

RB dank je wel meis dank je wel xxxx

Anoniem

Wauw wat een geweldig duidelijke streep! nogmaals gefeliciteerd natascha
    nu op naar een mooie echo van dit zo gewenste wondertje

tamara09
    Bijdrager

Oh Natas ~ Kom net aan op werk en dat was het eerste dat ik wilde checken!!! :dance: Hartelijk gefeliciteerd meid, ik ga heel hard duimen voor je dat kleintje mag blijven plakken!!! :pray:

Misschien een kleine geruststelling, bij zowel Skyler als bij deze zwangerschap heb ik in het begin best veel last gehad van krampen. ๐Ÿ˜‰

tsja…
    Bijdrager

dank je wel rebecca vanmorgen bij opstaan na toilet gang rose bij afvegen ๐Ÿ™ maakt me erg onzeker en dat het toch mis gaat , ik heb er geen grip op ik weet het ,

klentje kom op blijf plakken :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Anoniem

๐Ÿ˜ฏ Tassie :naughty: :snooty: :snooty: :naughty:

Deze blijft gewoon zitten waar die zit en groeit uit tot een prachtbeebje voor jou :inlove:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Kom op kleintje, blijf lekker zitten en maak ons Tassie een gelukkig mams :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

tsja…
    Bijdrager

dank je wel meis heb wel nieuwe test gedaan niet met ochtend urine maar we de 2de ๐Ÿ™‚ hij is donkerder wel geworden dus dat is goed toch ……. het is niet veel hoor eerder doorzichtig rose van kleur …….. ik word daar zo onzeker van , ik heb het ook gehad bij de andere zwangerschappen maar toch …….het blijft wel in je achterhoofd …

hier foto met verschil ๐Ÿ™‚

Anoniem

Ziet er helemaal goed uit :dance: :dance: :dance:

beebje heeft het gesnopen, denk ik :mrgreen: :inlove: :mrgreen:

:-* :-* :-*

tamara09
    Bijdrager

Oh Natas, duidelijk verschil te zien hoor meis!! :dance: :inlove:

Luma
    Bijdrager

Oh Natas, gefeliciteerd :inlove: :inlove:!!!! En ik zie ook duidelijk dat de 2e donkerder is hoor :dance: :dance: Nu gaan we allemaal in heel harde duimstand dat dit kindje lekker bij je blijft plakken :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Genieten zal nu nog van geen kanten gaan natuurlijk, maar ik wens het je wel toe :-* Het is alweer spannend genoeg met dat roze bij het afvegen en alles van de voorgaande week ๐Ÿ˜• :hug: :hug: :-*

tsja…
    Bijdrager

hai lieve dames dank je wel ik heb niks meer gezien nu nog en beetje beige verlies dat was het …. laat het aub blijven zitten en lekker groeien :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Anoniem

blijven zitten kleintje! je bent zo ontzettend welkom!
    :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

tsja…
    Bijdrager

hier ook nog ff spammen ๐Ÿ™‚ het gaat de goede kant op :0

tsja…
    Bijdrager

lieve dames dank je wel voor jullie lieve antwoorden doet me erg goed ๐Ÿ™‚

Anoniem

:thumbup: :thumbdown: :pray:
    Mooie banner!

Anoniem

mooie testen natascha! ziet er echt goed uit. nu blijven plakken kleintje :pray: :pray: :pray:

tamara09
    Bijdrager

Oh Natas ~ wat gaaf om zo de testen naast elkaar te zien en ze steeds donkerder zien worden!! ๐Ÿ˜€

tsja…
    Bijdrager

hai dames.
    hier flink aan de duim ๐Ÿ™‚ symptomen wisselen wel per dag maar als dat dat normaal is ….. dit soort dingen vergeet ik dus ๐Ÿ™ ga nu me bedje opzoeken was moe maar raak zo over me moedheid heen hihi

Anoniem

@natascha je hormonen schommelen constant en de symptomen dus ook.
    hoe voel je je vandaag?
    :pray: :pray:

tsja…
    Bijdrager

DG oke dat is dus normaal , weet je wat ik nu zo stom vind van me zelf dat soort dingen onthou ik niet dus …… vandaag minder misselijk wel vlagen en vooral na eten vieze smaak in me mond-keel af en toe moe en een short temper is ook best warm heb slecht geslapen .meer banden baarmoederpijn gehad is anders dan ongi pijn nu .

had gister nog een test gedaan en deze was nog donkerder dus gaat goed ๐Ÿ™‚

heb nu zo iets kom maar op met de kwaaltjes ik heb het er graag voor over ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜†

Anoniem

gewoon blijven testen hoor laat maar lekker donkerder worden die test dat zien we graag! heb je al een echo gepland? liefs

Anoniem

meiden,

@natascha waar ben je meid?

hoe is t met jullie?

Ik ben iig blij dat t wat minder warm is nu, want gips hebben met dat hete weer is echt een ramp…zal jullie de details besparen maar prettig is anders. Enige voordeel van thuis zitten is dat er qua trouwdag plannen wel meer vorderingen in zitten. hebben een trouwlocatie en een optie op feestlocaties maar we zijn er al uit waar we t gaan houden moeten alleen nog even alles vastleggen. Fotografe is ook gevraagd,vriendin gevraagd die de bloemen gaat verzorgen, getuigen gevraagd,ceremoniemeester gevraagd,gedeelte van de bedankjes al gekocht. en in oktober gaan we jurk/pak shoppen dus gaat hard ๐Ÿ˜‰

Anoniem

Oh dat lijkt me idd verschrikkelijk met die hitte in het gis zitten! Fijn dat de voorbereidingen vlot gaan! Als je nog een adresje nodig hebt voor je trouwjurk… Ik heb destijds mijn trouwjurk in een winkel gekocht waar de jurken max 999 euro waren (incl. vermaakkosten +sluier/haarstuk) en wel merkjurken, betekent ook mooiere stof enzo. Laat maar weten dan stuur ik je pb!

Hier heel erg moe :zzz: Vk maakte zich zorgen. Bij Sean had ik het ook en moest toen eerder met verlof, dus hoop dat ik het nog even kan volhouden!

tsja…
    Bijdrager

goedemorgen dames,

DG owww ik kan me wel een voorstelling maken en weet ook hoe het is ๐Ÿ™ :hug: :hug: :hug:

Hier gaat alles goed ๐Ÿ™‚ heb geen testen meer gedaan laatste was 19 augustus en die was weer iets donkerder . heb besloten om niet meer te testen .

Kwaaltjes zijn wisselend 2 dagen weinig gehad gister weer veel misselijk voel wel me BM elke dag zijn geen krampen maar en ander soort gevoel en me boops voel ik ook elke dag .nou ja me tepels dan:)

echo is 4 sept dan moet ik 7 weken ruim zijn vind het best eng normaal heb ik altijd eerder gehad …… zal echt met lood in me schoenen gaan denk .

RB hoe komt het dat je zo moe bent ? is je HB te laag ??

Anoniem

Nee mn hb is prima. Ik slaap niet of heel slecht. Had ik bij zwschap van sean ook. Echt heel vervelend en er valt niks aan te doen. Ha heeft wel medicijnen, maar die krijgt de baby ook binnen en dat wil ik echt niet! Dus het is even doorbikkelen…

tsja…
    Bijdrager

RB :hug: :hug: :hug: ik herken het had ook toen slaappillen en wilde die niet in nemen werk je nog ? kan je overdag wat rust pakken ? hoop dat het snel wat beter gaat :-* :-* :-*

Anoniem

Ja werk nog fulltime ๐Ÿ˜•

tsja…
    Bijdrager

kan je niet voor een deel de zw in dan is dat niet bespreekbaar ?

Anoniem

Op m’n werk hebben we in sept een harde deadline voor nieuw op te starten projecten. Al m’n collega’s zijn heel druk en ik vind dat ik het niet kan maken om hun werkdruk nog meer te verhogen. Als het aan vk lag zou ik nu al met verlof gaan, maar zou me er zelf dus niet prettig onder voelen.

tsja…
    Bijdrager

Meid ik snap je dilemma best maar als je morgen ziek zou worden zouden ze de hele dag zonder je moeten en dan is de werkdruk nog hoger
    kan je geen halve dagen werken dan straks je zit je thuis of in ziekenhuis ?? en dan pfffff maak me beetje zorgen om je meid :hug: :hug: :-* :-* :-* :-*

Anoniem

Heb ik ook aan gedacht, maar anders haal ik de deadline niet…
    Volgende week is mijn leidinggevende weer terug van vakantie en zal het dan wel aankaarten. Zo, ga weer aan de slag.

Ps Natas, je hoeft je geen zorgen te maken :-* Komt allemaal uiteindelijk wel goed. Baby lijkt er overigens niet onder te lijden zei de vk.

tsja…
    Bijdrager

ow gelukkig maar maar mama moet zich ook wel goed voelen he ๐Ÿ˜‰ ik hoop dat je er uit kan komen met je werk .

Anoniem

@rainbow die pb ontvang ik graag van je.
    Doe je wel een beetje rustig aan je bent zwanger meid je moet genieten van je zwangerschap niet topsport leveren op t werk en dan helemaal gesloopt zijn. :naughty: jij en de baby zijn t belangrijkst en je man en sean ook veel verder daarna hoort t werk te komen. dus echt meid denk aan jezelf en je gezinnetje. :hug: :hug: :hug:

@natascha wat fijn dat t zo goed gaat! en 4 september schiet al op. maar dat lood in de schoenen gevoel ken ik wel. misschien toch eerder een echo vragen. dan weet je t iig. —> We kunnen samen aftellen want ik moet 4 sept. terug met mn pols kijken of t gips eraf kan en hopelijk eraf blijft.
    ook voor jou: :hug: :hug: :hug:

tsja…
    Bijdrager

DG eerder niet hoor denk ik of er moet wat zijn das nu niet geval op zich gaat het lekker maak me zelf denk gek :mrgreen: ben ik erug goed in
    gister was ik zo misselijk vandaag niet zo wel een bleg gevoel maar verder ……. de ene dag weinig klachten andere dag meer waarom omthou ik dat soort dingen niet van de andere zwangerschappen :S pffffffff

we gaan samen lekker aftellen vind ik een goed idee :-* :-*

Anoniem

samen aftellen is t dan! nog 13,5 dagen te gaan! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

tsja…
    Bijdrager

ja gaat lekker ๐Ÿ™‚ :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :inlove: :inlove:

Anoniem

Ff update: heb leidinggevende gesproken en verteld dat vk had gezegd dat ik direct op verlof moest en ze reageerde gelukkig erg lief. Was uit vermoeidheid in tranen uitgebarsten toen ik het vertelde. Morgen gaan we bespreken hoe en wat en wie mijn projecten gaan overnemen. Hele opluchting voor mij.

tsja…
    Bijdrager

Goedemorgen allemaal ๐Ÿ™‚

gisteravond kreeg ik een mailtje van MvM ze komen morgen langs en of ik urine wil bewaren ….. ik gelijk eng worden en meteen weer een test doen ( was net er voor 15 min naar de wc geweest ) gelukkig een mooie test denk als ik met ochtend urine doe knalt die er af ๐Ÿ™‚

dus heb hier wat foto,s vannacht erg misselijk geweest vanmorgen was het weer weg ๐Ÿ™‚ komt echt op gekke tijden hahaha

FB kijk eens aan dat is goed zeg ben echt blij te lezen dat je nu gaat rusten komt allemaal goed en de spanning op je werk om te vertellen kan ik helemaal begrijpen .

DG hoe is het met jouw ? nog 7 dagen te gaan ๐Ÿ™‚ :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Anoniem

hey meiden,

Rb goed te lezen dat je baas zo begripvol was (zo hoort t ook natuurlijk ๐Ÿ˜‰ )
    doe maar lekker rustig aan meid.

@natascha ja nog 7 dagen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hoop zo dat mn gips er dan af mag/blijft. en hoop op een mega mooie echo voor jou!

gisteren een baaldag gehad want kon zondag amper eten voelde me net een kleuter kreeg zelfs met 2 vorken de drumsticks niet goed kaalgeplukt om op te eten, mn vriend bood wel aan om te helpen maar dat wilde ik niet. dan voel ik me helemaal een kluns als ik geholpen moet worden….
    uiteindelijk nog maar een extra portie schijfjes voor mezelf gebakken. maar jeetje wat baal ik van dat gips. kan niet normaal eten of brood smeren,schrijven etc pff zo blij als t eraf mag en hopelijk niet terug hoeft.
    sorry voor mn klaagzang…sorry

tamara09
    Bijdrager

Natas ~ Gaat goed meis!!! :inlove: :thumbup:

Anoniem

Dg dat lijkt me idd ingewikkeld om een drumstick te eten terwijl je in het gips zit :hug: Nog heel even en dan mag het gips eraf.

Wat fijn dat het zo goed gaat Natas!

tsja…
    Bijdrager

vandaag MvM geweest de test met nacht urine echter heeft die geen uren in me blaas gezeten urine was ook echt licht nou ja toch een mooie test toch ?

Anoniem

:thumbup: Duidelijk zwanger!

Ik ben nu al klaar met werken! Best raar hoor om een halve dag te werken. Eind volgende week ga ik met verlof nu nog projecten overdragen en tot mijn verlof slechts 4 uur per dag werken (ipv 9 uur).

Als ik thuis ben ga ik lekker m’n bedje opzoeken! :zzz:

Anoniem

hele mooie duidelijke test natascha!

Anoniem

rb geniet van je extra rust momenten en gebruik die ook lekker om idd bij te slapen etc

tsja…
    Bijdrager

Rb zal zeker even raar zijn maar went snel denk ik wel …… wat doe je nu met de andere helft van de dag ?/

DG hoe is het met je hand meid ? gaat het eten al wat beter ??

nog 5 dagen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier gisteravond migraine gehad en de nacht door tegen de ochtend was gezakt ben hele dag moe en onzeker en bang bah bah weinig kwaaltjes vandaag beetje bleh gevoel en moe moe maar niet slaap moe …….

wel pijnlijke boobs …….. ga lekker vroeg me bedje in :-*

Anoniem

Hihi de andere helft van de dag ga ik slapen!

Vervelend Natas migraine en al helemaal omdat je niks mag slikken!
    Hoop dat je er snel vanaf bent!

Anoniem

Hoi Rebecca

Ik heb zojuist mijn eerste menstruatiedag achter de rug. Ondanks het feit we ons best hebben gedaan op de vruchtbare dagen was het echt een schok omdat ik al mijn hoop erop had gevestigd.
    Ik heb gelijk de gynaecologie afdeling gebeld in het ziekenhuis en we hebben op 11 september een gesprek met een fertiliteitsarts. We beginnen met een intakegesprek en verder moeten we het overlaten aan de arts.

Ook mijn man had zijn hoop gevestigd en was er stuk van toen ik hem vertelde dat ik niet zwanger ben.

Ik probeer mezelf niet gek te lezen over wat er allemaal aan de hand kan zijn maar dit blijft vrij moeilijk.

Wordt vervolgt …

Anoniem

:hug: Dunya, is altijd toch weer teleurstelling wanneer ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ‘ฟ zich aandienen vooral als je het zo graag wil! Hopelijk kan de ferti arts jullie verder helpen.

Zucht, ik heb weer last van een slapeloze nacht ๐Ÿ˜• Dit is dus de reden van mijn vervroegde zwverlof…

tsja…
    Bijdrager

RB he balen zeg ๐Ÿ™ hier ook een slechte nacht karim lag tussen ons in was bang pfffffff word van me zelf al veel wakker nu helemaal ben best brak en me hoofdpijn was weg en nu is die weer terug ………….

vandaag druk daggie naar de kno en hoop nog ergens wat boodschappen te doen ……

en dan aftellen naar volgende week bibber de bibber :pray: :pray: :pray:

Anoniem

hoi meiden,

hoe is t met jullie?

ik heb een leuk maar druk weekend achter de rug zaterdag heeft mn vriend bij mn zus een stuk dicht bestraat en zondag vierde mn neefje zn 2e verjaardag want hij is vandaag 2 geworden!

@natascha nog 1 dag!!!! hoe laat moet jij morgen? ik om 09.00uur.
    :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

tsja…
    Bijdrager

Hai hai meid hier gaat het wel ๐Ÿ™‚ lees dat je leuke dagen hebt gehad ๐Ÿ™‚

morgen middag pas 14.20 dus mag nog lang in spanning zitten ๐Ÿ˜‰

Anoniem

Gefeliciteerd met je neefje dg!
    Spannende dag morgen voor jullie beide!

Hier een ziek kindje thuis. Heel erg zielig vogeltje, wil niks eten maar des te meer drinken. Het liefst slaapt hij (wat echt niks voor hem is). Gelukkig kan ik nu wel bijslapen want van zaterdag op zondag ben ik er 4x uitgegaan omdat hij zo huilde en om mij riep. Ik had me opgeofferd omdat ik ’s nachts toch amper slaap. Maar poeh wat was dat zwaar! Heb hem uiteindelijk in m’n bed genomen, dus lekker koortsig mannetje tegen me aan. Gisteravond heb ik zetpil gegeven zodat hij ook een rustige nacht heeft.

tsja…
    Bijdrager

RB he bah ๐Ÿ™ beterschap met je ukkie vind altijd zo zielig als kids ziek zijn hopenlijk knapt ie snel weer op :-*

Anoniem

beterschap voor sean!
    bedankt voor de felicitatie rb

lekker lang uitslapen natascha dan is t zo 14.20 hihi

tsja…
    Bijdrager

DG hahahaha ik moet er vroeg uit …… ben nu echt wel zenuwachtig hoor …..

tsja…
    Bijdrager

mogguh ๐Ÿ™‚

was al vroeg wakker en aan de dunne van stress zenuwen haha kan der niks aan doen maar in eens voel ik niks meer ….. zal allemaal wel los lopen toch …… maak me zelf gek hoop zo op een goede echo :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Anoniem

Succes met gips en echo!

tsja…
    Bijdrager

Dg je gips is die er af ? En hoe voelt het :-*

Anoniem

hey meiden,

ik ben inmiddels idd gipsvrij, wel nog pijn maar dat komt omdat alles stijf is en de spierkracht weer moet groeien omdat ik 5 weken bij niks er mee heb kunnen doen. Nu dus gipsvrij maar wel met pijnstilling. Mag nog niet werken of sporten komende 2 weken. daarna heb ik een week vakantie gepland staan en na mn vakantie ga ik alles weer rustig opbouwen met ondersteuning van een collega. Dus gaat vooruit maar ben er nog niet. ๐Ÿ˜‰ wel ben ik helemaal vervelt waar t gips zat jeetje… leek wel een vis allemaal ”schubben” velletjes hahhaha nu lekker ingesmeerd met bodylotion en weer rustig verder gaan.

@natascha nog 1 uur en 15 min :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
    enne dat van de spanning naar de wc moeten heb ik ook vaak hoor… probeer te relaxen en voor je t weet kun je zwaaien naar je kleintje. dikke knuff

@rb hoe is t met jou meid? al een beetje bij geslapen?

Anoniem

ik kwam even spieken of natascha al terug was… maar je bent er nog niet.

ik kom straks nog wel even kijken. of er al nieuws is te lezen/zien

Anoniem

Ik kwam ook ff spieken! Fijn dat het gips er nu af is dg! Wel vervelend dat het nog pijn doet en je nog niks mag doen.

Hopelijk ben je aan het genieten van een mooie echo Natas!

Slapen is ’s nachts nog steeds prut. Gelukkig kan ik overdag bijslapen.

tsja…
    Bijdrager

Meiden moet over een week terug maar het zag er niet goed uit meting te klein 6 weken 4 dagen nog geen hartje te zien alles was mega moeilijk te zien heb 2 echo apparaten gehad ๐Ÿ™

ik moet alles ff laten bezinken sorry .

Anoniem

Jeetje Natas :hug: Ik hoop dat het een late innesteling is geweest (ik heb ovusticks gebruikt dus wist wanneer ei kwam en bevruchting plaatsvond, maar volgens echo 5 dagen minder lang zwanger dan ik dacht.) Wat betreft hartactiviteit moet dat geloof ik tussen 6 en 7 weken plaatsvinden. Meid ik hoop zo dat alles goed is :pray:

tsja…
    Bijdrager

ik baal zo heb al wat traantjes gelaten hoor ๐Ÿ™

we dachten wat dat we zagen bewegen maar echt duidelijk was het niet het was gewoon erg moeilijk in beeld te krijgen dus ze kon niks met zeker heid zeggen wel dat de vrucht heel erg tegen de baarmoederwand aanzat 50 % kans had ze het over . ik heb er zelf geen goed gevoel over omdat klachten minderen …… op en neergaan ….. over een week terug en dan weten we het 100% zeker .

ben al zo lang bezig en dan weer dit lijkt wel of het niet gegund is ๐Ÿ˜ฅ ๐Ÿ˜ฅ

Anoniem

natascha,
    er was dus wel een kindje te zien! Je zou idd korter zwanger kunnen zijn omdat die wat langer rond heeft gedobbert voor t innestelen. mijn zus zag ook pas een hartje met 7weken4dagen maar dacht toen 8weken6dagen te zijn zij was dus ook terug gezet. komt dus vaak voor laat innestelen probeer te genieten dat er een kindje in je buik zit. je testen zijn ook super positief dus hou vertrouwen en ja ik weet hoe moeilijk dat is maar hou vol! ben je wel in t zkh geweest voor een echo of een verloskundige? dat maakt meestal ook nog verschil qua apparatuur.

hele dikke knuffel van mij

@rb gelukkig kun je overdag wat bij slapen.

tsja…
    Bijdrager

DG ik heb in het ziekenhuis geweest 2 echo aparaten gehad

ik durf geen hoop meer te hebben eigenlijk ik voel me nu niet eens zwanger meer ๐Ÿ˜ฅ ๐Ÿ˜ฅ nog erger ๐Ÿ™ mijn testen waren goed maar ja dat zegt niks laatste test was een week geleden,
    was dat je zus haar eerste echo en had ze daar voor ook echo,s gehad ??

Anoniem

Heb net een tukkie gedaan. Stomme is overdag kan ik uitstekend slapen! Alleen ’s nachts lukt het niet!

Oh Natas, ik hoop echt dat het nog goed zit! Testen heeft volgens mij geen zin, bij mijn mk testte ik tot het laatste moment positief. Er zit niks anders op dan wachten helaas. :pray: :pray: :pray:

tamara09
    Bijdrager

Oh Natas ~ Wat verschrikkelijk nog een week in onzekerheid zitten. Ik ga heel erg hard duimen dat het gewoon een late innesteling is geweest. Ik heb nu ook een vriendinnetje dat inmiddels 23 weken in verwachting is en bij haar was het precies hetzelfde verhaal. Ik weet dat ik niets kan zeggen dat je op het moment gerust steld, maar ik denk aan je lieve meid. :hug:

tsja…
    Bijdrager

hadden ze toen ook geen klopend hartje ?? want ze kon dit niet goed zien gaf ze wel toe lag te dicht op de baarmoeder en gekke is boven in de vruchtzak zagen we nog wat me ma en ik keek ze niet eens naar ….

tamara09
    Bijdrager

Ja, zij had ook nog geen kloppend hartje en een week later klopte het als een treintje ๐Ÿ˜‰

tsja…
    Bijdrager

@rebecca hoe ver was ze toen ? toen ze niks zag en later wel ..

heb hier een lange nacht gehad ben nog moe ๐Ÿ™ kwaaltjes heb ik niet echt meer dus zelf denk ik dat het niet goed zit ….. vind gewoon onwijs klote dat ik een week in onzekerheid mag zitten heb liever gelijk dat ik weet goed of niet …
    kan slecht tegen onzekerheid helaas ๐Ÿ™

week duurt erg lang ga vandaag wel mijn gyno bellen vragen of hij me verder kan zien en dan ook binnen een week zeg maar .of over een week . heb liever dat hij de echo,s doet enzo ..

Anoniem

Ik denk dat Rebec mij bedoeld ๐Ÿ˜‰ :-*

Wat een spanning Natascha
    Ik was precies 7weken en er was niets/weinig te zien
    Alleen een dooierzakje en verder niets moesten na een week terug
    En toen was er een mooi kindje met hartslag en alles goed gegroeid
    En toch precies 8wkn terwijl de gyn dacht dat ik die week ervoor
    Minder ver was.

Ik duim voor je dat je volg week net zulk mooi beeld krijg als mijn 2de echo
    Sterkte met deze verschrikkelijke wachtweek

:hug:

elja laban
    Bijdrager

Natascha ik duim voor je.
    Ik heb mijn eerste echo met 6 weken en 4 dagen gehad,helemaal niets te zien alleen een kleine holte.
    2 weken later een mooi beebje op schema met een kloppend hartje.

vk vertelde mijn toen dat ze dat wel vaker zien,ook bij ivf/iui kindjes.
    ze groeien in een eigen tempo.

tsja…
    Bijdrager

Hallo dames jullie zijn lief dank je wel XXX

hier was alles wel te zien ook de vrucht al dan wel moeizaam ze kon die staaf niet eens echt stilhouden zo bizar ….. en ik dacht boven in de vrucht zak nog een rondje te zien me moeder ook maar ze keken alleen maar naar de onderste eigenlijk boven in was helemaal amper in beeld te krijgen leeg wel een banaan vorm haha wij zagen wat kloppen maar ze zei dat het de baarmoeder wand ook kon zijn ze was echt best negatief eigenlijk hoor
    geen gyni maar feri arts ( nurce nog wat heet het ) Dus alles is aanwezig alleen nog geen (duidelijk) hartje en ik voel me in eens niet echt zwanger meer ……. zal ik het nu onderdrukken ???

een week in onzekerheid kan ik echt slecht tegen ๐Ÿ™
    javascript:emoticon(‘:-*’)
    :-* :-*

Anoniem

Natas, gelukkig nog goede verhalen die hopelijk de moed er een btje inhouden! Kan me voorstellen dat een week lang onzekerheid niets is en wat betreft de kwaaltjes, die komen en gaan. Ik zou daar niet blind op varen! Dag voor mijn mk was ik bijv nog erg misselijk, maar het mocht helaas niet zo zijn. Ik heb ook wel eens paar dagen geen kwaaltjes gehad. Eerste trimester van zwschap is echt :thumbdown: , continu die onzekerheid of het wel goed zit. Pas wanneer baby begint te bewegen voel je je iets zekerder (tenminste ik).

tamara09
    Bijdrager

Babs ~ Ik bedoelde inderdaad jou ja :-*

Natas ~ Inderdaad een hoop goede berichtjes nog. Ik kan me voorstellen dat je nog niet durft te hopen , maar net als wat Rainbow al zegt, probeer je niet te druk te maken over de kwaaltjes. Zeker met alles wat jij tot nu toe hebt meegemaakt, kan ik me voorstellen dat je het een en ander onderdrukt. Ik duim voor je meis!! :pray:

tsja…
    Bijdrager

dank je wel meiden. :-* Ik voel me echt raar heb eetbuien pfffff

ik heb me er wel bij neer gelegd als niet goed is wil ik snel door voor verder proberen gister wel veel gehuild dat luchte op ! heeft ook geholpen denk ik

Nandini
    Bijdrager

ook al schrijf ik niet meer actief mee hier, ik blijf hier meelezen ๐Ÿ˜ณ

Natasha: :pray: :pray: :pray: :hug: :hug:

tsja…
    Bijdrager

Vicky dank je wel :-* :-* :-* :-*

Hier verder weinig klachten wel nog pijnlijke tepels wat weeeg en bleh na het eten meer niet ….. hoop doet leven maar maakt je ook dol van onzekerheid .

nog 5 dagen te gaan .

Nandini
    Bijdrager

Al wat je kan doen is afwachten… en dat duurt zo lang… en je leven staat ff op pauze…

tsja…
    Bijdrager

ja helaas wel dat klopt ik voel me eigenlijk ook niet echt zwanger meer heb wel wat kwaaltjes maar niet zo erg misschien omdat ik denk dat toch niet goed is weet het niet …. zucht

Nandini
    Bijdrager

ik hoop voor je dat de dagen snel voorbij gaan en dat je snel zekerheid hebt, wat dat ook is… :hug:

tsja…
    Bijdrager

dank je wel dat hoop ik ook :shifty:

Anoniem

Kom me hier ook even melden………

Gisteravond heb ik een echo gehad. Het was helaas niet goed. Er was geen vruchtje meer te zien. Vermoedelijk is het rond de 5e week misgegaan Geen hartje, geen bewegend beebje…….

Anoniem

Weet niet zo goed hoe ik me zou moeten op dit moment. Verloskundige zei dat het ook zou kunnen zijn dat ik 5 weken zwanger zou zijn ipv 10 weken???? Leek mij nogal vreemd eigenlijk.

Verder gaf ze aan dat ik 1% kans zou hebben ofzo dat het toch nog goedkwam….. omdat ik dan dus 5 weken zwanger zou kunnen zijn ofzo.

Had gisteren hoop eigenlijk wel opgegeven. Maar het vreemde is dat ik nu toch een klein beetje hoop heb. Heb gewoon vanmorgen een zwangerschapstest gekocht(niet gebruikt trouwens). Ik snap mezelf even niet meer.

Veel last van gemengde gevoelens. Door de hoop ben ik ook minder verdrietig als dat ik zou moeten zijn denk ik. Kweet niet………

Volgende week woensdag avond krijg ik weer een echo.

Als ik zou gaan bloeden kon ik bellen. Kan het evt ook op gang laten brengen dmv medicijnen via ziekenhuis. Wilde ik gisteren eigenlijk ook wel meteen. Mijn 1e reactie was. Weg ermee. Nieuwe ronde… Maar nu denk ik er weer heel anders over. Wacht dus zolang het gaat nog maar even geduldig af.

Wel hoofdpijn nu door spanning. Verder voel ik me ook nog gewoon zwanger. Heb alleen geen zin meer om mijn urine op te vangen voor moeders voor moeders nu. En ook weinig zin om ze te bellen eigenlijk……… Wordt beetje gek van mezelf.

tsja…
    Bijdrager

carrete welkom hier klote he ik weet het ๐Ÿ™ ik heb ook MVM plas ook nog steeds maar heb er ook geen trek in eigenlijk .

vanmorgen nog een ovutest gedaan 2 mooie strepen had geen zwangerschaps test meer ……

en ben vanmiddag naar echo bureau geweest helaas niet binnen waards dus was niet mega veel te zien echt onduidelijk vrucht wel gezien zit echt in een hoekje en tegen de wand aan dooiezak gezien en vruchtzak ook
    ze heeft het opgemeten en kwam op 0.79 cm 6 weken en 5 dagen ook toevallig denk ik nu wel dinsdag 2 dagen terug was het 5 mm ongeveer en 6 weken en 3 dagen …. hartje was niet echt te zien nog ligt te moeilijk en uitwendig is dan helemaal rot .

nu moet ik echt wachten tot dinsdag heb wel een fotootje gehad .

Anoniem

Wat betekenen die 2 strepen op die ovu test dan nu?

Is het vruchtje dan gegroeid bij jou? Bij mij was geen vruchtje te zien. Ik dacht iets heel kleins te zien. Maar de verloskundige zei dat er niet echt wat was. Als er al iets was, dan maar 5 weken zwangerschap. Wel hele duidelijke dooierzak en vruchtzak. Dat zag er allemaal goed uit. Ik heb wel een vaginale echo gehad trouwens.

tamara09
    Bijdrager

Carretje ~ Welkom hier, hoewel ik je liever niet welkom zou heten… Moeilijk heh deze situatie! Het is heel erg worstelen met gevoelens nu :hug: Zijn jouw menstruaties a;tijd regelmatig?

Natas ~ Toch nog wel iets gegroeid? Dat geeft hoop toch? :pray: :pray: Ik hoop het echt zo voor je meid!! Doet me denken aan toen ik mijn echo kreeg toen ik in verwachting was van beide jongens, toen was er uitwendig ook niets te zien, maar inwendig bleek dat er een mooi hartje klopte. Ik duim nog steeds voor je lieverd :pray:

Anoniem

@ Rebecca. Was nog maar net gestopt met de pil eind juni. Heb dus maar 1 menstruatie gehad. Die was 28 dagen. Zover ik me kan herinneren was ik wel vrij regelmatig. Tussen de 28 en 30 dagen ofzo.

tsja…
    Bijdrager

carretje de ovu test die geven ook pos aan als je zwanger bent ๐Ÿ˜‰
    bij mij is er wel een vruchtje te zien dinsdag ook maar het ligt echt moeilijk owel buiten waards als inwendig ik kan me nu beter voorstellen waarom ze geen zekerheid willen geven ik zal de foto inscannen en dan laten zien wat ik bedoel

tsja…
    Bijdrager

tussen de stipjes zit het vruchtje zoals je kan zien tegen de wand aan geplakt

Anoniem

zo er is weer lekker gekletst.

@natascha om nog even op je vraag terug te komen het was mijn zus haar eerste echo en geen kloppend hartje en termijn ook terug gezet en een week later een sterk kloppend hartje! en dat jouw klein in die 2 dagen gegroeid is is ook heel positief! Dus kom op ga van t positieve uit. die paar dagen tot de volgende echo slepen we je wel door hoor! ik vind t trouwens een mooie echo. Misschien idd de volgende echo door de gyn laten doen want ferti artsen vind ik iig niet zo kundig met echo’s als je zwanger bent. die weten meer af van alles wat eraan vooraf gaat zeg maar.

@carretje welkom in ons groepje. al wilde ik graag dat dit groepje niet nodig was. dikke knuff.

@vicky wat lief dat je nog mee leest en af en toe reageert!
    @rebecca hoe voel jij je?

hier gaat t steeds beter. pijn neemt af. maar vind t nog wel eng om zo zonder gips te zijn. voelde erg veilig en nu als ik ga fietsen of zo ben ik toch angstiger. *geeft zichzelf nu een denkbeeldige schop onder de bips want ik moet NU naar de winkel*

Tot snel meiden.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor iedereen!

tsja…
    Bijdrager

DG he dat zal wel ff voortduren met je hand omdat het een lange tijd ingespalkt is geweest alles moet weer gaan werken spieren pezen etc heb je fysio ?

op zich zou je denken dat de echo goed zou zijn het is gegroeid maar bij mij komen er juist meer twijfels naar boven ๐Ÿ™ is er wel goed gemeten ? heeft het ziekenhuis dinsdag goed gemeten ? wat ik wilde zien kon helaas niet door de plek van ligging ๐Ÿ™ eerlijk heb ik nog nooit met de andere zwangerschappen deze ligging gehad iemand wel ?? Moet gewoon afwachten tot dinsdag ochtend .

Luma
    Bijdrager

Jeetje Natascha, wat een onzekerheid allemaal meis ๐Ÿ™ :hug: :hug: :hug: Waardeloos dat je je dan ook gelijk niet meer zwanger voelt zeg :thumbdown: Maar dat kan heel goed je gevoel zijn dat dit nu onderdrukt. Bij mij was het andersom, ik voelde me plots niet zwanger meer en dat bleek ook steeds achteraf op de echo de dag te zijn dat het misgegaan was ๐Ÿ˜ฅ testen hebben nu geen zin, want zelfs na een miskraam of curettage blijf je nog even positief testen, dus maak jezelf daar alsjeblieft niet gek mee hoor meis :hug: :hug: Klinkt allemaal heel negatief, maar ik hoop oprecht voor jou dat jullie kleine eigenwijsje lekker warm in dat hoekje ligt te groeien en dat jij dinsdag een smile van oor tot oor krijgt als je dat knipperlichtje ziet :pray: :pray: :pray: :-*

tsja…
    Bijdrager

@kimmie dank je wel :-* :-* :-*

@carretje hoe gaat het met je meid ??

@DG de echo die hier staat is via de buik van ziekenhuis heb ik niet eens een plaatje gehad :S die is wel duidelijker maar ook anders ……
    wie weet ik hoop dat het ook bij mij zo zal gaan dat het gewoon door de moeilijke plek kwam en late innesteling . ik voel me niet meer down eigenlijk ik wacht gewoon af als niet goed is dan zal ik dinsdag zeker wel en traantje laten ๐Ÿ™ denk ik of ik heb het dan toch al een plekje kunnen geven .

de natuur keihard en misschien soms maar beter ook , ik moet er eerlijk niet aan denken met een verdere echo 20 weken ofzo te horen krijgen dat het allemaal niet goed is ๐Ÿ™ en niet levensvatbaar e.d . dan is dit een beter stadium maar het blijft erg . Ik probeer daar vrede in te vinden .

liefs
    :-*

Nandini
    Bijdrager

@nathascha wrote:

de natuur keihard en misschien soms maar beter ook , ik moet er eerlijk niet aan denken met een verdere echo 20 weken ofzo te horen krijgen dat het allemaal niet goed is ๐Ÿ™ en niet levensvatbaar e.d . dan is dit een beter stadium maar het blijft erg . Ik probeer daar vrede in te vinden .

liefs

dat het op 20w niet goed is is erger, ik kan het weten… maar het verdriet van de mk blijft… en je eigen rotgevoel ook :hug:

tsja…
    Bijdrager

@vicky S wrote:

@nathascha wrote:

liefs

dat het op 20w niet goed is is erger, ik kan het weten… maar het verdriet van de mk blijft… en je eigen rotgevoel ook :hug:

echt erg jeetje hoe ben je daar overheen gekomen ?? :-*

Anoniem

Ben wel wat rustiger maar leef nog steeds erg naar woensdag avond toe. Dan weet ik echt waar ik aan toe ben. Hou nog steeds klein beetje hoop. Dat ze het niet goed gezien hebben ofzo. Maar twijfel steeds meer. Nog even afwachten dus…….

Nandini
    Bijdrager

@nathascha wrote:

@vicky S wrote:

@nathascha wrote:

liefs

Natascha: bij M.aud* was het goed dat ik M.ea al had… echt…
    Ik ben dan na twee maandan terug gaan werken… en mijn 3 mk gebeurde in 2009: jan-mei-nov…
    Na de derde stelden ze voor om testen te doen… ik ben dan ff heel boos geweest, want dat voorstel doen ze pas na 3mk… en toen had ik al een hartje zien kloppen bij de derde ๐Ÿ˜ฅ

Ligging van de baarmoeder was ok, alleen nu nog de test van de bloedstolling, een week later bleek dit positief te zijn, niet goed dus… maar mocht nog niet zwanger worden, want de test moest een maand later bevestigd worden… een maand later terug… binnen een week had ik opnieuw de resultaten… maar ik wou elke maand benutten, had net mijn maandstonden gehad… dus tot de pos test moest ik aspirine nemen. En toen was het meteen raak, dus heb ik tot week 36 spuitjes in mijn buik moeten zetten…
    Tot de resultaat van die bloedstolling wist ik niet of we er nog voor durfden gaan, maar als het “eenvoudig” op te lossen was… zoveel pech zouden we toch ook niet kunnen hebben he ๐Ÿ™
    En bij Maud* echo op 12w en 20w… op 12w alles ok, 20w niet meer ok… En bij L.othar dacht ze me ook te laten wachten vanaf de 12de w tot de 20ste w… ik heb echt nog op een extra echo gestaan!

En blij dat ik nu mijn jongen heb… dikke :hug:

tsja…
    Bijdrager

@vicky S wrote:

@nathascha wrote:

@vicky S wrote:

@nathascha wrote:

liefs

Natascha: bij M.aud* was het goed dat ik M.ea al had… echt…
    Ik ben dan na twee maandan terug gaan werken… en mijn 3 mk gebeurde in 2009: jan-mei-nov…
    Na de derde stelden ze voor om testen te doen… ik ben dan ff heel boos geweest, want dat voorstel doen ze pas na 3mk… en toen had ik al een hartje zien kloppen bij de derde ๐Ÿ˜ฅ

Ligging van de baarmoeder was ok, alleen nu nog de test van de bloedstolling, een week later bleek dit positief te zijn, niet goed dus… maar mocht nog niet zwanger worden, want de test moest een maand later bevestigd worden… een maand later terug… binnen een week had ik opnieuw de resultaten… maar ik wou elke maand benutten, had net mijn maandstonden gehad… dus tot de pos test moest ik aspirine nemen. En toen was het meteen raak, dus heb ik tot week 36 spuitjes in mijn buik moeten zetten…
    Tot de resultaat van die bloedstolling wist ik niet of we er nog voor durfden gaan, maar als het “eenvoudig” op te lossen was… zoveel pech zouden we toch ook niet kunnen hebben he ๐Ÿ™
    En bij Maud* echo op 12w en 20w… op 12w alles ok, 20w niet meer ok… En bij L.othar dacht ze me ook te laten wachten vanaf de 12de w tot de 20ste w… ik heb echt nog op een extra echo gestaan!

En blij dat ik nu mijn jongen heb… dikke :hug:

jeetje zit met kippen vel alles te lezen ๐Ÿ™ grote respect voor je :-* :-* :-*

mijn situatie kan niet tippen aan de jouwe , ja het is wel erg maar niet zo erg vind ik klinkt stom misschien maar zou dan liever vroeg hebben als verder ……

Tuurlijk heb ik wel last van verdriet en ben boos en kwaad waarom waarom waarom na zo lang en dan beng weer misschien niet ….

we wachten af nog een paar dagen

Anoniem

jeetje weet even niet wat ik moet zeggen

daarom :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

voor jullie allebei!

tsja…
    Bijdrager

Morgen de echo en heb nu al de zenuwen …. nou aj denk echt dat het over is hoor ๐Ÿ™ waarom ik dat denk ? weinig kwaaltjes wel last van me borsten en iets meer moe terwijl ik bij me andere zwangerschappen meer misselijk was ….. volgens mijn partner kwam dit pas na 8-9 weken …….. ben benieuwd

zal morgen wel vroeg wakker zijn net als vandaag …

tamara09
    Bijdrager

Hoe laat mag je morgen Natas? :pray:

zeph1980
    Bijdrager

Heel veel succes morgen :hug:

Anoniem

Alvast succes voor morgen! Gelukkig mag je ’s ochtends vroeg al!

Nandini
    Bijdrager

@dreamgirl1984 wrote:

jeetje weet even niet wat ik moet zeggen

daarom :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

voor jullie allebei!

Als het hele verhaal wil lezen: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58367

Natascha: nog even… :pray: :pray: :pray:

(ik geraak maar niet van dit forum af… ๐Ÿ˜ฅ , ik wil steeds blijven volgen en hopen dat mama’s nog gelukkig mogen worden…)

elja laban
    Bijdrager

Natascha succes en sterkte zo………ik hoop op een mooie echo voor jou :pray:

Anoniem

@natascha heel veel succes bij de echo! als je m nog moet weet niet meer hoe laat die was….
    hopelijk tot zo!
    :pray: :pray:

hoe is t met iedereen???

Anoniem

Succes natascha bij je echo. Hoop dat het goedkomt. :-*

150 berichten aan het bekijken - 1 tot 150 (van in totaal 455)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

69052840