Wie gaat er binnenkort voor een 3e kindje?

Home Forums Zwanger worden Zwanger worden Wie gaat er binnenkort voor een 3e kindje?

Dit onderwerp bevat 315 reacties, heeft 30 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem .

150 berichten aan het bekijken - 1 tot 150 (van in totaal 316)
  • Auteur
  • ingemamavan4
    Bijdrager

Ik zag het dat het vorige topic ook aardig vol was en een tijd niet gepost dus bij deze een nieuw deeltje ….

wij willen april/mei ongeveer voor een 3de gaan…

en jullie ???

kellyverbier
    Bijdrager

Heeej een topic naar mijn hart!!

Ik sluit me bij je aan hoor! Moet zeggen dat ik al een tijdje kijk bij het topic “gaan voor een derde” maar daar is het al heeeeel erg lang erg rustig…

Ik denk overigens dat we als het straks eenmaal april/mei is… dat er dan wel een topic april of mei stoppers is waar we kunnen schrijven hoor! Ik schrijf ook mee bij de ei rammelaars! Kun je ook komen, is een leuk groepje!

Maar voor nu, ik heb twee dochtertje, eentje van 2,5 en eentje die begin januari 1 is geworden. Lekker klein dus nog… Maar mijn vriend en ik vinden het allebei echt heerlijk die kleintjes en willen allebei graag een derde prachtig moppie erbij!! Ik ben degene die af en toe nog wel eens beren ziet hoor (doen we onze andere twee niet te kort door nog een broertje of zusje te willen, misschien moet het allemaal dan iets minder van de grote hoop, gaat het goed met de auto, kamertje in huis (meiden moeten dan bij elkaar op de kamer (voorlopig)…) Maar wat ik ook soms wel heb… ik vind mijn gezinnetje zo prachtig nu en ben zooo verliefd op mijn meisjes, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik nog een keertje zoveel van een hummeltje kan houden… verstoren we niet een prachtig evenwicht wat we nu hebben??? Mijn vriend vind dit allemaal maar onzin, dat relativeert gelukkig ook wel weer! Maar weet wel dat mijn gevoel voor nog zo’n heerlijk kindje erbij veeeeel groter is!

Bij mijn oudste duurde het meer dan een jaar en heeft een hormoonbehandeling uiteindelijk geholpen met zwnager worden en blijven (2 miskramen en curretages)…. Bij mijn tweede was is spontaan (beetje onverwachts) zwanger! Geweldig!!

Nu hebben we besloten om te wachten met er echt voluit voor te gaan dat mijn dochtertje in ieder geval 2 is geworden (belachelijk eigenlijk he haha).
    Tja dit is natuurlijk allemaal verstandig geredeneerd, gevoelsmatig zou ik nu direct willen…. haha. Vrijdag gaan mijn laatste nuvaring in en daarna geen nieuwe weer, eens mijn cyclus in kaart brengen. En dan vanaf half april eind april begin mei (weet niet hoe het uitkomt) gaan we er weer voor!!
    Maar zo hebben we ook wel weer iets om naar uit te kijken! Vooralsnog geniet ik van mijn twee kanjers!!

Anoniem

ja hier word het wel eens tijd.. straks de jongste al weer 2,5

bij de eerste was het een verrassing en hebben we totaal niet zien aankomen.. ..( ik was 17 dus niet echt in de planning) maar goed een planning om heen gebouwd .. bij de 2de waren we de 2de ronde zwanger…
    ik mag het eigenlijk niet maar verwacht eigenlijk ook wel dat de derde ook wel snel zal gaan… maak me niet zo druk om naar de ervaringen…

en er zal vast straks een stoppers clubje zijn maar wou nu al vast gezellig kletsen ๐Ÿ˜€

Anoniem

wauw moest ff doorbladeren, maar ik zag 4, 2 en 1 wel staan, dus dacht er moet toch ook een nummertje 3 zijn ๐Ÿ™‚

Ik ga dus voor mijn 3e, mijn man voor zijn 2e mijn oudste is 16 de jongste is 7, ja best een verschil, maar ja soms loopt je leven nu eenmaal anders.

Anoniem

hier is ondertussen nummer 3 onderweg..

mamavansenisis
    Bijdrager

Gefeliciteerd Inge! Gaat alles goed?
    Volgens mij wilde je al langer voor een derde gaan, toch? Wat fijn dat het nu gelukt is!!

Ik ben inmiddels een half jaar geleden gestopt met de pil, nog geen resultaat tot op heden.

We hebben -heel rationeel- besloten om tot en met de zomer voor een derde te gaan, daarna stoppen we er zeer waarschijnlijk mee. Als het ons in die tijd niet gegeven is, dan is het zo en leggen we ons er bij neer. We zijn super blij met onze twee mannetjes en het leeftijdsverschil wordt anders steeds groter…..
    Maar wie weet……. :inlove:

Anoniem

Het gaat op dit moment wel goed hier..

Ja ik wou wel langer voor een 3de gaan maar eerst manlief niet en toen nog een tijd gewacht tot dat de tijd zo ver was om er aan te beginnen..

en toen spiraal er uit en daarna raak zo ongeveer…

ik duim ook voor jullie dat er zich snel een 3de mag melden

Anoniem

Hier ook zwanger van nr 3 :inlove:
    Heerlijk, mijn gezin wordt er alleen maar completer van en de jongens hebben er ook zo’n zin in, heerlijk!!

Anoniem

Dit blijft toch een stil topic ๐Ÿ™
    Zijn er nog mensen die voor een 3e kindje gaan?

Trouwens. Gefeliciteer voor de meiden hier die inmiddels al zwanger zijn van een derde :inlove: :dance: :-*

Anoniem

ronde een gehad, nu ff wachten tot de ongi.

Anoniem

Spannend sterredag :pray:

Wij gaan op zijn vroegst eind van t jaar weer voor een kindje. Aangezien ik nu weer aan een pil zit ga ik er weer vanuit dat t langer gaat duren ๐Ÿ™„

Anoniem

Nou die ongi is dus vandaag gekomen, maar dat is ook wel goed, zo weer ik ook een beetje waar het heen gaat met mijn cyclus.

Deze rond heeft 30 dagen geduurd. Wat doet vermoeden dat ik weer terugkom in mijn vorige cyclus van 3 maanden periode (30, 31,29, of was het nou 30, 29,31)

De keer daarvoor was het 4,5,3 weken (of was het nou 4,3,5 weken)

Het nadeel is……. mijn komende vruchtbare periode ligt in zijn geheel in onze week vakantie. Sommigen zouden zeggen, nou dat is toch mooi, maar nee hoor, dit is een werkvakantie ๐Ÿ™‚ we zijn hele dagen druk bezig en liggen gezellig met het hele gezin in 1 tent.

Tja zo aan het begin na het stoppen met de pil is het sowieso nog maar afwachten hoe het gaat lopen. Voorlopig nog geen druk ofzo, maar ivm mijn leeftijd zou ik het wel fijn vinden als het dit jaar nog gaat lukken ๐Ÿ™‚

Anoniem

Vreem niet gezien dat er hier weer een nieuwe reactie was :think:
    Maargoed

Sterredag fijn dat je toch een regelmatige cyclus hebt.
    Hihi ik dacht al werkvakantie kun je toch nog steeds gezellig hebben savonds ๐Ÿ˜‰
    Maar met t hele gezin in 1 tent ๐Ÿ˜† Nee dat kan dan weer niet ๐Ÿ˜› :mrgreen:
    Jammer he. Als je ervoor gaat wil je t liefst gisteren nog dan vandaag ๐Ÿ˜‰
    Hopelijk komt jullie wens wel snel of binnen een jaar uit :pray:

Enne fijne vakantie!

elina382006
    Bijdrager

Wij gaan ook voor een derde :inlove: Net ronde 1 achter de rug. Keurig een cyclus van 25 dgn.
    Hopelijk slaan we volgende ronde over ๐Ÿ˜‰

Anoniem

Wat leuk smurf!!
    Oehhh lekker krote cyclus. Ik hoop t ook voor hullie dat volgende ronde de babyronde is ๐Ÿ˜‰ :inlove: :pray:

elina382006
    Bijdrager

Ja echt super relaxed. Altijd al gehad als ik niet aan de pil was. Tijdens de pil menstrueer ik helemaal niet. Ook niet in de stopweek. Dat is echt luxe.
    Hoe is jouw cyclus?

Anoniem

Oh bizar! Mar wel relax! Haha

Mijn cyclus was altijd rond de 25/28 dagen. Ook lkkr kort normaal
    Maar slik nu de cerazette en gelukkig sindsdien ook geen menstruatie :mrgreen:
    We gaan eind van dit jaar waarschijnlijk voor een derde ukje. We hebben nog een heel klein babietje in huis ๐Ÿ˜‰ :inlove:

Hier nog steeds de twijfel, maar ik denk dat dat nooit weg gaat. Er zijn meer negatieve dan positieve punten. Op het moment heb ik al het baby spul uit de kelder gehaald en ga ik op mp en hier zetten. Als het ooit nog zo zal zijn dan kopen we zelf wel weer via mp.

Meiden heel veel succes!!

Anoniem

@mama_chantal

Behalve in een tent, is deze werk vakantie iets waarbij er 24 uur per dag mensen in de weer zijn. De kans dat mijn man en ik op hetzelfde moment aan het slapen zijn alleen al is niet zo groot ๐Ÿ™‚ en de tenten staan ook nog eens dicht op elkaar, ook dat werkt niet mee. En je bent simpelweg veel te moe als je eindelijk op bed ligt.. eh bed… luchtbed ๐Ÿ™‚

We kijken of we proberen om een keer gebruik te maken van het hele stille verlaten bos ergen erg laat op de avond ofzo ๐Ÿ™‚ Maar geen druk enzo hoor, net begonnen.

Ik hoop idd dat ik volgende keer weer zo rond de 30 dagen uit kom. Dat heb ik toch liever dan het verschil van een week van de een naar de ander.

@zonnetje01
    Ik heb zelfs heel lang gedacht dat de laatste de laatste zou blijven ๐Ÿ™‚ Was me zelfs al meer aan het richten op oma worden binnen 10 jaar ๐Ÿ™‚ Maar ja die pil slikken begon me steeds meer tegen te staan tot ik besefte waarom eigenlijk.

Ik heb toen ook alle spullen weggedaan, behalve wat bijzondere babykleertjes, dus ook hier moet alles opnieuw aangeschaft worden.

Anoniem

Wij gaan voor een 3de :inlove:
    Deze maand is ronde 1, dus heel spannend.

Succes Kiara!

mama1987
    Bijdrager

Wij willen ook voor een 3e gaan! We zijn nu op vakantie en dan na de vakantie mijn spiraal eruit! Ik vind t spannender dan bij nr. 2. Heb wat medische historie en bij de bevalling van de 2e ben ik heel veel bloed verloren. Dus ben wel nog aan t twijfelen. Bovendien vind ik 2 kindjes af en toe al heftig ๐Ÿ˜ณ

Maar wil t ook wel weer heeel graag!

Anoniem

Hallo!

Wij gaan ook voor een derde. Mijn zoon is bijna 4, dochter 1 jaar en 9 maanden. Nu in eerste ronde na weghalen van spiraaltje. Spannend. Hoop zo dat het meteen raak is (en dat terwijl ik aanvankelijk nog twijfelde over nummertje 3!). Eerder duurde het 3 en 7 maanden dus het zou wel bijzonder zijn. Maar met een beetje fantasie voel ik natuurlijk al weer vanalles ๐Ÿ˜‰

Succes allemaal!

mama1987
    Bijdrager

Spannend! Ik ben benieuwd!

Anoniem

Leuk meiden!

Hier is de derde onderweg :inlove: ๐Ÿ˜‰

Anoniem

Al een hรƒยฉรƒยฉl eind op weg dan! ๐Ÿ™‚

Ik zit nu (schat ik) 1 week voor NOD en ben รƒยฉรƒยฉn brok ongeduld… Zondag- en maandagavond menstruatie-achtige pijn in onderrug en onderbuik. Gistermiddag ineens misselijk. BH zit niet lekker, ik voel mijn borsten (of wat er dan van over is na 2x BV).

Kan allemaal helemaal niks zijn natuurlijk, en te maken hebben met verwijderen Mirena ofzo, maar het zet me wel aan het denken en met name aan het hopen natuurlijk…

Anoniem

He zonnete bij jullie dus nog niet definitief afgesloten.

En mosje en lz welkom en succes!!! Hoop dat jullie allemaal en lekker vollop zwnager zijn en matsjo uiteraard al bevallen voor ik de pil weer laat liggen :mrgreen: :-*

Vraag me af of t ontpillen bij deze pil ook zo lang gaat duren als de eerste keer ๐Ÿ˜ฏ :shifty:

Hihi lz. Ja als je er eenmaal voor gaat wil je t gewoon meteen!! Dan ga je vanalles voelen :mrgreen: Maar soms is t ook echt zo dus afwachten en dan testen isde enige betrouwbare ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜›

Anoniem

Afwachten en testen ja… Wat duren dagen ineens lang ๐Ÿ™‚
    Opgezette buik anders dan anders (zelfs volgens uiterst nuchtere man): die buik wordt รƒยณf mijn trots รƒยณf een reden om straks even extra op de balans te letten :-S

Anoniem

Helaas, hier waarschijnlijk de laatst van de twee opties.

Vandaag onverwachts licht gaan bloeden, terwijl dat helemaal niet klopt met ovulatie(test). Zou pas wo of do moeten… Staat alles dan zo op zijn kop na verwijderen Mirena? Snap het niet, maar als het doorzet is er tenminste gauw weer een volgende ronde in zicht ๐Ÿ™‚

Bij anderen nog nieuwe ontwikkelingen??

Anoniem

Hรƒยจ LZ wat jammer zeg! Heeft t doorgezet? Of is er nog ren sprankje hoop ๐Ÿ˜‰

Manlief zei gisteren dat we maar eerst btr moeten ontpillrn. Dus ik maak de strip af en stop over 2 weken alweer ๐Ÿ˜ฏ :inlove: Vind wel spanned zeg!!
    Maar gaan er niet gelijk voor hor :mrgreen: Eerst even paar? Maandjes ontpillrn en dan komt er vanzelf wel een momet dat we er helemaal voor gaan :inlove:

Anoniem

Wat leuk, Chantal! Spannend!

Hier geen sprankje hoop meer hoor ๐Ÿ™‚ Maar dit is wel lekker duidelijk en ik kan me ineens weer een stuk beter concentreren op mijn werk. Zat volgens mij in een hormonale achtbaan (niet ont-pillen maar ont-spiraliseren ๐Ÿ˜‰ ) en ik hoop nu op een normale cyclus. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Anoniem

Hรƒยจ lz wat jammer! Je zit inmiddrls al in je vtuchtbare periode?!
    Hoe gaat t?

Eergisteren laatste pil genomen ๐Ÿ˜ฏ
    Ben benieuwd hoe mijn lijf t gaat oppakken maar daar heb ik veel vertrouwen in :thumbup: Over paar maandjes gaan we er gewoon alweer voor :inlove:

Mosje hoe is t bij jou??

mama1987
    Bijdrager

Vandaag spiraal eruit laten halen :dance: :dance:

Ik vind het nog wel een eng idee hoor. Wat komt er allemaal op je af met een derde. De boel is nu eindelijk een beetje stabiel en dan gaan we het weer totaal overhoop halen. Maar ja, het blijft kriebelen.
    Toen ik mijn twijfels aan hubbie uitte toen zei hij: ja, maar ik had me er al op ingesteld dus ging ik er vanuit dat we voor een derde zouden gaan.

Haha terwijl ik hem juist eerst over moest halen.

Hoe gaan jullie dat doen met kamers etc. Ik merk wel dat ik makkelijker wordt. We gaan, als het zover is, aan de oudste voorleggen of ze een eigen kamer op de 2e verdieping wil of dat ze samen met d’r zusje op een kamer wil. Kunnen we nu moeilijk vragen, dan weet straks de hele wereld dat we een derde willen ….

Anoniem

Leuk dat jullie er nu ook voor gaan, of cruciale stappen daartoe hebben gezet! Ik vind het ook nog erg spannend hoor, en herken wat je zegt over dat het nu stabiel is en dat je dat weer overgoop gaat gooien (en hoe!). Tja. We zullen zien.

Kamers weten we nog niet. Op zich kunnen de kinderen voorlopig dan wel samen op een kamer als het zover is, wat wel fijn zou zijn omdat we dan niet enorm hoeven te gaan schuiven. Mijn man vind het eigenlijk wel leuk om ieder een eigen kamer te gaan geven, maar dan moeten we wel flink gaan schuiven en proppen. Ik heb ook nog een tussenoplossing voor ogen waarbij de nieuwe aanwinst dan een deel van de kamer krijgt waar nu onze klerenkasten e.d. staan, maar ook dat zou tijdelijk zijn.

Maar eerst maar eens zwanger raken ๐Ÿ˜‰ Ik ben al een week bezig met de OT, en gisteren leek de streep al iets donkerder te worden, maar nog niet overtuigend ๐Ÿ˜• dus het wordt een lange cyclus….

mama1987
    Bijdrager

Hmmm ik verlies best wel heel wat bloed. Kan toch nooit een ongesteldheid zijn?? Heb pas net mn spiraal laten verwijderen. Alhoewel ik me dit ook nog kan herinneren van de vorige keer.

Wat ik dus niet meer weet na hoeveel tijd ik (na het verwijderen van het spiraal) daadwerkelijk zwanger was en of ik eerst mijn cyclus heb afgewacht. Stom he. Bij alle twee de meiden weet ik het niet meer.

Ja dat met de OV testen. Ik had altijd het idee dat ik te vroeg begon en het daardoor op een gegeven moment opgaf. Ik ga eerst eens ff zonder proberen.

elina382006
    Bijdrager

Meiden, ik heb vanmorgen positief getest! Hier is dus een derde onderweg :inlove:

Anoniem

Smurf gefeliciteeerd!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :-*

Anoniem

Van harte gefeliciteerd!! ๐Ÿ˜€ Spannend!!

Ik wacht nog steeds op een positieve OT ๐Ÿ˜•

Het is al weer dag 19. Heb de gevoelige testen van sensitest maar daar zie ik al anderhalve week een streepje maar nooit “volle bak”. Zondag (dag 15) twijfelde ik even maar toen dacht ik “als ik twijfel, dan is het geen goede streep”. Heb nu maar de gewone (niet extra gevoelige) OT bijbesteld – wellicht is onderscheid dan wat duidelijker (piek of niet). Het wordt een lange rit deze cyclis denk ik…

Anoniem

Mosje ik zie nu pas jouw bericht. Ik had ook een paar dagen na het verwijderen van mijn spiraal een paar dagen licht bloedverlies. Ongeveer een anderhalve week later was ik gewoon echt ongesteld.

Cyclus afwachten kan (dan heb je een duidelijkere “startdag” van je cyclus) maar hoeft volgens mij niet. Als je toch niet gaat testen met OT, dan maakt het niet zoveel uit. Ik heb de eerste rond niet officieel afgewacht, maar die volgde toch onverwacht snel ๐Ÿ™‚

Wel zo relaxed zonder OT lijkt me. Enerzijds geeft het wel wat extra lading/stress, zeker nu het zo lang duurt, maar aan de andere kant ben ik nu wel blij dat ik weet dat mijn cyclus kennelijk zo lang is, want anders had ik waarschijnlijk gedacht dat ik zwanger was rond dag 28-30 (cyclus voorheen)…

Succes ermee in ieder geval!

Anoniem

Hoe gaat het nu met jullie?

Mijn update: Afgelopen weekend eindelijk positieve ovulatietesten… Dus ik zit inmiddels weer op de wachtbank. Spannend…. Ik kan al weer niet wachten totdat het zover is, ook al is er natuurlijk een grote kans dat het niet raak is, maar het zou zo leuk zijn รƒยกls… ๐Ÿ˜‰

Anoniem

Hiiii lz!! Fijn dat de ov testen toch nog een ei gespot hebben. Spannende weken dan weer. Maar waarom weing kans? Toch evenveel als iedere andere maand ๐Ÿ˜‰ :p

Hier is t rustig. Zit zowiezo nog op t wachtbankje ๐Ÿ˜‰
    Aan de ene kant vind ik dat helemaal niet erg aan de andere kant wil ik ook wel weer graag. Maar toch ook liever niet nu al hihi. Is me toch wat te snel allemaal. Dus heb er veel vrede mee dat t nog paar maandjes duurt. BEn wel benieuwd wat mijn lijf en cyclus doen. Merk wel dat ik weer afscheiding heb dus zal wel weer vruchtbaar(der) zijn hihi

Anoniem

Chantal, grappig hoe het zo dubbel aan kan voelen he? Succes met deze nieuwe fase ๐Ÿ™‚

Je hebt gelijk over die kansen, maar het is nog nooit zo snel gegaan, dus vandaar dat ik een beetje behouden ben. Maar ik hoop het wel hoor ๐Ÿ™‚

Anoniem

Even spuien: gisteravond enorme menstruatie-achtige buikpijn en rugpijn… Kon er niet van slapen… Los van de pijn ook omdat ik natuurlijk dacht dat het wel eens de innesteling kon zijn ๐Ÿ˜‰ maar evengoed dacht dat het het net zo goed niet kon zijn ๐Ÿ˜•

wtje82
    Bijdrager

Hoi meiden,

Mag ik hier mee komen kletsen? Ik ben Loesje, heb 2 schatten van kinderen van 3,5 en bijna 18 maanden en wij willen er graag een brusje bij.

Man en ik zijn heel lang aan het wikken en wegen geweest, want dat we een derde willen zijn we eigenlijk al sinds onze 1e geboren is uit, maar vanwege de financiele crisis hebben toch heel wat beren onze weg gepasseerd. Inmiddels hebben we afgelopen weekend besloten om er gewoon voor te gaan. We denken dat we alle doemscenarios wel de baas kunnen.
    Ook willen we toch echt niet al te veel leeftijdsverschil ertussen hebben, dus dan begint t wel weer tijd te worden (vinden we zelf teminste). Dus afgelopen weekend mn laatste pil genomen. Vanmiddag nog ff snel naar de apotheek, want aan foliumzuur had ik nog niet gedacht.
    We zouden eigenlijk nog ff wachten zodat als het in 1x zou lukken ik niet dit jaar op mn werk hoefde te vertellen dat ik zwanger was (ben in februari pas weer begonnen na revalidatie na bi) maar inmiddels hebben we bedacht dat dat bijzaak is. Ze vinden t vast nooit fijn dat ik zwanger ben dus dan maar proberen vanaf dat wij het willen.

Dus, ik hoop vandaag ongesteld te worden en dan zijn we begonnen :inlove: Vorige keren was ik binnen een poep en een zucht zwanger, dus we houden er rekening mee dat het deze keer ook zomaar kan zijn. Snap ook dat het deze keer heel lang kan duren, maar dat hopen we toch niet, ben niet zo geduldig ๐Ÿ˜‰

Anoniem

Welkom loesje! Wat leuk!
    Hopelijk hoef je nu weer nie zo lang te wachten :mrgreen:

Nou hier kwam dr een behoorlijke verrassing 2 weken terug, 3 weken na t stoppen van de pil werd ik zwaar ongesteld, woooww, iedere 2 uur lekte ik door ๐Ÿ˜ฏ Nouja gelukkig duurd edat maar 2 dagen en was t daarna nog 2/3 dagen normaal.
    Ben benieuwd hoe t de volgende keer is. Hopleijk is t dan normaler en ook normale cyclusduur :think:

Lz hoe is t met jou?

Anoniem

Welkom Loesje en succes!

Chantal dat is erg irritant ja. Same here. Ik ben dus nog niet zwanger en werd (heel gek) nog zelfs binnen twee weken na positieve OT al ongesteld (te vroeg dus) en ook nog eens zo hevig. Heel irritant want ik was net op weg naar het buitenland voor mijn werk. Voordeel was dat de cyclus 33 dagen was ipv verwachte 37. Nu net weer pos OT gehad en ben benieuwd hoe het deze ronde gaat… Nog twee weekjes wachten dus…. fingers crossed! Zitten we dus ongeveer in hetzelfde ritme, niet?

Anoniem

Oh nee das balen!
    Grappig inderdaad, als mijn lijf nu normaal doet had ik afgelopen weekend ovulatie En er is een mini kansje dat we zwanger zijn ๐Ÿ˜ฏ :shifty: :wall:
    Dan lopen we inderdaad ongeveer gelijk! :mrgreen:

Anoniem

Ah spannend dus ook!

Maar hoezo mini kansje?

Anoniem

@lz wrote:

Ah spannend dus ook!

Maar hoezo mini kansje?

Onbeschermde seks en waarschijnlijk wat zwemmertjes ontvangen ๐Ÿ˜‰ :doh: ๐Ÿ˜†

Anoniem

Oh haha

Ik was even vergeten dat dat nog niet helemaal de bedoeling was ๐Ÿ˜‰

Ach… een gelukje zit in een klein hoekje!

Anoniem

Hahaa ja ach zo is Thomasje ook erbij gekomen ๐Ÿ˜› :mrgreen:
    Dus mijn man zat al meteen te tellen haha, ja juni zegt ie!
    Ik helemaal in de wolken(eerste kindje :**: was in juni uitgerekend), kijk op de calc. Komt uit 1 juni. Mja dat maakt de kans groot dat t mei word… al waren beide knullen te laat ๐Ÿ™„
    Maargoedddd lekker op de feiten vooruit gelopen hahaha
    Zal dubbel gevoel zijn over 2 weken, wat ook de uitslag is :doh:

Anoniem

๐Ÿ™‚ Dat klinkt alsof de wens voor nรƒยบ in ieder geval duidelijk is gegroeid! Spannend!

Hier gisteravond flinke menstruatie-achtige buik- en rugpijn… aiai… Volgens mij had ik dat de vorige cyclus ook en dat werd niks, dus baal er een beetje van ook al hoeft het niks te zeggen. Ik vind het sowieso een rare timing voor pijn: afgelopen vr en za pos OT… “Vroeger” had ik hier nooit zo vroeg al last van.

Jullie ervaring hiermee?

Anoniem

Hey!

Hoe gaat het met de rest? Nieuwe ontwikkelingen? Nog meer mensen vol spanning af aan het wachten?

Hier niet veel bijzonder nieuws; nog wat avonden buikpijn gehad, een paar keer misselijk maar ik heb ook wat last van maag dus het kan ook daarvan zijn. Ben er wel meer mee bezig dan me lief is, zo irritant. Dan zegt manlief ook “Hoe erg is het dan als het nog een paar maanden duurt?” Dat snap ik wel, maar het is juist die onzekerheid dat je het niet weet die het zo lastig maakt, en ondertussen heb je ook nog een lichaam met allerlei signalen :-S

Nahja, vast wel herkenbaar voor sommigen onder jullie?

Voor nu: binnen een weekje zou ik meer moeten weten… fingers crossed… en ik probeer wat geduld te vinden….

Anoniem

hallo Allemaal.

zal me hier ook even voorstellen,
    ik ben marjon 25 jaartjes jong uit utrecht en getrouwd met jelle.
    wij hebben 2 dochters,
    Cyrelle van 2.5 jaar en Jaylina van van 13 maanden.
    nu zitten we in de eerste ronde voor een 3de kindje.
    erg spannend en zeker heel erg leuk.
    dus eigenlijk wou ik met jullie mee kletsen.

Anoniem

Hallo Marjon en welkom! Klets vooral mee – het is hier nog best rustig!

Hier helaas weer geen succes geboekt, balen balen… Na een paar dagen misselijkheid voelde ik ineens bekende pijntjes die narigheid voorspelden. En vanmorgen werd ik dan ook ongesteld….

De tijd vรƒยณรƒยณr het daadwerkelijk zwanger worden is niet echt aan mij besteed. De onzekerheid en teleurstelling is dan echt killing.

Maar goed. Dag 1 van een nieuwe ronde. Geduld en vertrouwen zijn sleutelwoorden geloof ik ๐Ÿ™‚

Anderen nog nieuws?

Anoniem

Welkom marjon!

Ohhh lz wat balen! Ja herkenbaar hoor(niet nu, maar eerder zw.schappen)
    Nu ik nog :shifty: zal wel zaterdag komen, helemaal volgens planning :mrgreen: ๐Ÿ˜›
    Maar nog geen enkele aanleiding voor ongi of zw.schap ๐Ÿ™„ ๐Ÿ˜†
    Uiteraard de kleine dingetjes dat je denkt goh zou k zwanger zijn , ruik ineens weer zo goed, of dingen smaken anders, hmzz ben ik dan miss zwanger :think: :doh: haha maar tegelijkertijd weet ik dat ik t maar weer allemaal extra voel en denk te voelen mdat er een kans is ๐Ÿ˜† dit weekend meer helderheid ๐Ÿ˜‰

Anoniem

…oeh, spannend Chantal! :inlove:

Anoniem

@memmie wrote:

…oeh, spannend Chantal! :inlove:

Ahhh wat doe jij hier ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜‰ :-*
    Moet in ons topic nog steeeds updaten :doh:

Anoniem

Zooo hier is t ook niet meer spannend :dance: negatief getest ๐Ÿ™‚
    Sja begon hem. Toch wel te knijpen, wil graag toch even wat wachten, wil de (hoogstwaarschijnlijk) laatste zwangerschap niet nu al aftellen :shifty:
    Nu nog ongi worden :eh:

Anoniem

Haha Chantal ik ben blij dat jij blij bent met een negatieve test ๐Ÿ˜‰

Ik had bijna verwacht dat je het juist wel jammer zou vinden. Maar dit is beter natuurlijk – of in ieder geval gemakkelijker. Inmiddels ook ongesteld?

Hier weer een beetje alles back to normal. “Genieten” van de zorgeloze eerste helft van de cyclus! Doet me er wel aan denken nieuwe OT te bestellen ๐Ÿ˜‰

Tot later!

Anoniem

Haha ja, wil nog steeds onwijs graag, maar even paar maandjes later is gewoon wat handiger, wil niet nu al mijn laatste zwangerschap aftellen, heb nog zo’n klein beebje om van te genietne.
    Maar uhm… Nog steeds geen ongi :shifty: moet ik hier nou mee? Als t nog een week duurt moet ik toch misschien weer testje doen komend weekend :doh: want sja ik dacht vorigr week ik wordt over 4/5 dagen ongi dusssss, jaaaa uhm … Je snapt t wel hoe langer mijn cyclus hoe groter die kans weer :wall: ๐Ÿ˜† denk t niet hoor, denk dat ik wel binnen4 dagen ongesteld wordt maar ergens heb ik t gevoel dat t niet komt ๐Ÿ˜ฏ :doh: ๐Ÿ˜† achjaaa die test was zondag(ochtendurine ook nog) wel spier en spierwit, dus kans is nog maar heul klein haha

Ghehe succes! Al maken die testen t wel dat je er nog meer mee bezog bent omdat die streepjes zo langzaam donkerder worden haha, maar wel fijn te weten wanneer, hoe en wat.

Anoniem

Hm ja dat is nog wel spannend ja. Maar dit is de eerste cyclus na het stoppen met de pil toch? Of ben ik nou in de bonen? :think: Als je komende weekend nog niet ongesteld bent zou ik wel even testen ja…

Mijn jongste is al bijna 2 dus al lang geen klein beebje meer ๐Ÿ˜‰

Die testen geven ook wel een beetje onrust ja, maar mijn cyclus is nog niet zo regelmatig dus dan geeft het wel steun om te weten wanneer ik ongeveer ovuleer. Aan de andere kant wordt de spanning daarna natuurlijk weer heel groot omdat je dan weet wanneer het evt raak zou kunnen zijn en dat je dan heel erg let op tekenen enzo. Tja. Het is nu eenmaal zo denk ik dan… Hoop gewoon dat het gauw raak is ๐Ÿ™‚

Succes daar!

Anoniem

Nee 2e cyclus, werd 3 weken na stoppen met de pil heeeel heftig ongesteld :wall:
    Sja vind wel erg spannend nu!

Hihi nee das geen klein beebje meer, dat zijn eigenwijze dreumesjes hihi heb dr ook een rondlopen :inlove:

Ja snap je wel hoor! Heb ze zelf ook gebruikt toen we half jaar bezig waren, je weet gewoon inderdaad waar je aan toe bent ook weer fijn! Hoop ook dat je snel zwanger bent :-*

Anoniem

Enรƒยณrm eigenwijs ja ๐Ÿ˜‰

Zo eigenwijs – met name ook bij het inslapen – dat het even duurde voordat we weer konden denken aan nog een broertje of zusje erbij, haha. Echt een pittig meiske!

Hmja 2e cyclus dus… Heb je wel de rust om af te wachten met testen? Hoe voel je je dan nu? Idee dat het raak zou kunnen zijn?

Anoniem

Hihi herkenbaaar!
    Gelukkig gaat t slapen 1/2 maanden voor de geboorte van zijn broertje goed, pfiew.
    Kleine broer gaat nu ook met slapen sinds deze week :dance:

Uhm ik begin nu zenuwachtiger te worden hoelanger na die test hoe nerveuzer, lieft wil ik NU testen, maarja heb er nog maar 1 liggen en wil die anders van t weekend gebruiken, en als die negatief is sja zegt t miss ook weer niets omdat ik zondag pas getest heb… En daar ook niet zekerder van werd..
    Ik heb niet t gevoel ongetseld te worden :doh: :shifty: ik weet t niet, afwachten, als vrijdag nog nix is denk ik dat ik dan weer testje ertegenaan gooi :silenced:
    Maar wil t graag NU weten wel of niet zwanger ๐Ÿ™„

Anoniem

He he , eindelijk! Ongesteld :shifty: ๐Ÿ™„ ๐Ÿ˜†
    Over paar maandjes denk ik er anders over ๐Ÿ˜‰ :doh:

Anoniem

Fijn dat er duidelijk is voor je ๐Ÿ™‚ En het gevoel erbij zal vast anders worden in de komende maanden ๐Ÿ˜‰ Maar nu nog even niet dus?

Hier weinig nieuws nog natuurlijk – veel zwangeren om me heen, dat wel ๐Ÿ˜ฏ Ik hoop er gauw ook bij te horen…

Anoniem

Hoe is het hier met alle dames? Nog nieuws?

Hier gisteren eindelijk weer pos OT…. schuif weer aan op het wachtbankje…

Anoniem

Lz, goed benut? :mrgreen:
    Nog 1,5 week wachten? Spannend hoor.

Gisteren en vandaag nog gezellig gesproken over onze derde kinderwens :inlove: wordt er weer ongeduldig van ๐Ÿ˜† maar wil zeker nog tot minimaal dec wachten, en das al snelllll!!! :inlove:
    Maar t voelt ook gewoon al zo, dat er een derde komt en bij hoort :inlove:
    Nu stiekum hopen dat t een meisje wordt, en gezond is uiteraard! Manlief wil OOK zo graag een dochtertje :inlove:

Maar verder dus nog geduldig hihi :mrgreen:

Anoniem

Ja hoor, we hebben ons best gedaan hoewel het wel even spannend was aangezien we natuurlijk net tรƒยณen onenigheid kregen :think: Maar goed… prioriteiten stellen ๐Ÿ˜‰

Afgelopen twee avonden weer rug- en buikpijn gehad zoals bij voorgaande cycli dus heb niet heel veel goede moed. Verder ook nog geen tekenen van het een of ander. Kan natuurlijk nog alle kanten op maar het voelt toch niet goed.

Nog een klein weekje geduld.

Leuk dat jullie voorpret hebben – heerlijk. En ik kan me dat best voorstellen, dat jullie op een meisje hopen. Ik was ook erg blij toen de tweede een meiske was. Ook al is het andere natuurlijk ook goed, het is toch wel bijzonder om zowel een jongetje als een meisje te krijgen.

Morgen wordt ze twee trouwens! We vieren het zaterdag (nota bene mijn NOD) maar de dag zelf is toch altijd wel leuk. Ze is ineens flink gaan praten, zo grappig. Probeert echt zinnetjes te maken.

Nouja, goede maandag verder ๐Ÿ™‚

Anoniem

Moooii, oh jee dat moet je ook niet doen he :naughty: ๐Ÿ˜‰ haha prioritetien stellen, mooiiiii hihi

Oh balen, je hoop al weg.. ๐Ÿ™ maar t hoeft nix te zeggen :pray:

Ja maar tis wel iedere keeer de vraag aan mij zal ik wat bescherming pakken? ๐Ÿ˜† :doh: ohowww niet aan mij vragen, je bent er zelf ook bij ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜† de grapjas.

Ja precies wat je zegt zo leuk om van beide re hebben, had ook lichtjes teleurgeeteld geweest als ik alleen 2 meiden had, dan had ik toch echt graag een jongetje willen hebben erbij. Maar nu dus andersom haha.
    Snap wat je bedoelt dus ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ™‚
    Aan de ene kant zou ik nog 2 meisjes erbij wel leuk vinden, voor t evenwicht ๐Ÿ˜† maar eent tweeling lijkt me toch wel erg heftig met onze kleintjes en voor je lijf ๐Ÿ˜ฏ dussss gelukkig heb je daar zelf geen keuze in hahaah

Ohhh wat leuk, alvast gefeliciteeerd! :inlove:
    Mijn oudste wordt volgende maand alweer 2 dus hier ook dat geklets :inlove:

Fijne maandag ๐Ÿ™‚

Anoniem

Hmmm dus je man/vriend vindt het wel prima allemaal geloof ik!? Wel lastig als hij het dan telkens bij jou neerlegt…

Het hoeft allemaal niks te zeggen inderdaad, maar afgelopen avonden weer rugpijn zoals eerder. Verder geen andere klachtjes die hoop zouden geven. En ik ben nu eenmaal best wel ongeduldig. Hoewel ik wel geduld kan hebben, maar telkens weer die combinatie van hoop&teleurstelling houdt me erg bezig – op een niet zo fijne manier. Buh!

Nu heb ik gewoon geen zin in de komende dagen, omdat ik weet dat ik toch ga hopen, en dat de kans groot is dat ik gewoon ongesteld word, en dat ik daar dan weer van baal. Hoewel ik me er ook wel weer vaak snel bij neer kan leggen – kan ook niet anders natuurlijk.

Sorry voor het gezeur hoor ๐Ÿ˜•

Iets leukers: gisteravond een berg traktatie-koekjes gebakken :drool: Het hele huis rook ernaar…

Anoniem

Hier ook weer even update van mij’ zitten inmiddels in ronde 2. vrijdag moet ik ongie worden dus erg spannend. Waarom word het wachten niet makkelijker?? En omdat ik van beide meiden snel zwanger was nu toch wel erg Zenuwachtig haha.

Hier stille wens voor een jochie na 2 meiden heel stiekem hoor ๐Ÿ™‚
    Lz spannend ook voor jou ik zal met je mee hopen hoor.

Anoniem

Spannend marjon!
    Houd ons op de hoogte! :pray:

Snap ik wel marjon :inlove: jongetjes zijn ook heulll leuk :inlove: :inlove:
    Grappig dat jij precies andersom hebt, hopelijk komt onze voorkeur uit :pray: :-* ik vind een voorkeur hebben mag!

Anoniem

Ja hier was ook een voorkeur voor een derde en graag een meisje maar krijgen een 3de en 4de jongetje… En nu is het genoeg straks dus hier geen meisjes meer bij… Straks als de mannen gaan daten ik gok over en jaartje of 8 dat de eerste wel begint…

Anoniem

Nou vind ik inderdaad ook hoor, meisje is net zo welkom en zal met alle liefde van de wereld op de wereld gezet worden. Maar heel stiekem zou ik het leuk vinden om een jongetje te krijgen. En ik wil niemand afvallen maar ik geloof dat iedereen wel een keertje gedacht heeft ik hoop dit of ik hoop dat. Jammer vind ik ook dat als je het uitspreekt dat mensen denken dat je het andere geslacht dan niet leuk zou vinden. Is natuurlijk onzin.

Mijn schoonmoeder wou ook graag een meisje nu dan maat 2 schoondochers en 2 Kleindochters. Heb mijn schoonmoeder ook gevraagd bij de 2de bevalling omdat mijn Moeder bij beide was en merkte aan alles dat ze het wel jammer vond dat ze zelf geen dochter had om dit soort dingen mee te beleven.

Dus wat inge ook zegt de jongens of meiden komen er vanzelf bij haha. (Voorlopig nog niet natuurlijk hahaha) en anders krijg ik ooit miss wel een kleinzoon haha.

Anoniem

Inge “jammer” dat t niet je voorkeur is, maar gelukkig maakt t je niet minder grlukkig om je kindjes :inlove:
    Ga er eigenlijk ook al vanuit dat we nog een jongentje krijgen, maarja heb nog zat leuk en lief spul liggen voor een jongen :inlove: :inlove:
    Heb zelf 3 kleinere zusjes (nu tussen de 6 en 13) dus dat heeft mijn voorkeur beinvloed ๐Ÿ˜‰ :mrgreen: plus altijd de wens voor 3 kindjes en zeker een meisje en een jongentje maarjaaaaaaa ben allang blij dat we gezonde kindjes mogen hebben :inlove:

Anoniem

Marjon, jij ook succes met afwachten! Zijn er goede “tekenen”?
    Hier blijft de rugpijn en soms buikpijn ’s avonds. Verder niks. Heb er een hard hoofd in deze cyclus, alhoewel ik wel blijf hopen…hopen…hopen….

“Gelukkig” is het jongen/meisje-verhaal voor mij erg gemakkelijk… Gezien de luxe dat we beiden al hebben gekregen maakt het me nu รƒยฉcht werkelijk niks uit. De vorige keren wisten wat het werd – ik ben benieuwd of ik dat ditmaal ook zou willen weten; misschien wel helemaal niet. Heeft ook wel wat :inlove:

Maar eerst maar eens zwanger worden, ahum ๐Ÿ˜‰

Anoniem

ja hier wel wat van die vage tekenen die alles kunnen betekenen. afscheiding en gevoelige borsten. en inderdaad rug en buik klachten. maar ja kan ook aan komende menstruatie betekenen

Anoniem

๐Ÿ˜• Ja inderdaad…

De tijd zal het zeggen…

Fingers crossed!

Anoniem

Goedesmorgens op deze regenachtig morgen,

Hier vanmorgen negatief getest. Helaas.

Anoniem

Beste Marjon,

Dat is balen zeg! Is de zon nog wel een beetje gaan schijnen?
    Ben je inmiddels ook al ongesteld geworden of dat nog niet?

Ik heb gistermiddag neg getest maar moet morgen op zijn vroegst ongesteld gaan worden, dus ik houd me vast aan een klein beetje hoop. Al de hele weeg rug- en buikpijn. Nu nog niet het typische ‘ik moet ongesteld worden gevoel’ maar kan ieder moment toeslaan. Hele dag al wel wat last van rug en buik maar ben ook ontzettend druk geweest (3 taarten, 2 soepen, huis schoon, en dat terwijl een kleine dreumes ook aandacht wilde). Plof nu op de bank.

Veel succes Marjon. Baal je er erg van?

Fijne avond nog!

Anoniem

Haha ja beetje zon gehad vandaag hier nog niks te vinden van ongesteldheid. Wel druk op de onderbuik en rugpijn maar zegt helemaal niets. Vandaag gewoon een beetje een rotdag gehad na een jaar weer is flink zitten janken met mezelf heel opluchtend werkt dat kan ik je vertellen. Haha. Nou balen nog niet zo zeer ik heb bij mijn meiden altijd paar dagen naar nod pas positief getest dus zegt eigenlijk nog niet zo veel.
    Mijn moeder en man denken dat het raak is geweest dus we zullen het zien de tijd zal het ons leren.

En jij? Teleurgesteld over de negatieve test? Of heb je nog goeie moed? Is ook nog wat vroeg He? Nou ja wij houden gewoon moed want geen bloed geeft….. haha

elina382006
    Bijdrager

S6 meiden! Dat jullie maar snel zwanger mogen zijn van de 3e. En chantal, jij in december ๐Ÿ˜‰

Hier alweer ruim 14 weken onderweg. ๐Ÿ˜ฎ Merk wel dat de zwangerschap veel sneller verloopt en je er helaas weinig bewust bij stil staat. Je hebt het druk genoeg met de kids, werk, huishouden etc. Ik hoop dat als ik het straks echt goed ga voelen ik s avonds meer onderonsjes met de kleine kan hebben.

Nog 2 weekjes tot de pretecho, hopelijk weten we dan of we er een meisje of jongen bij krijgen. De oudste wil heeeeeel graag een zusje. Voor hem hoop ik het. Voor ons maakt het niet zoveel uit. Een jongen is heel praktisch en vertrouwd en hebben we alles voor. Een meisje is spannend en nieuw. Zullen zien.

Anoniem

Jammer meiden van die neg testen.

He smurf! Jeetje wat ga je hard!
    Spannend hoor ben benieuwd wat jullie erbij krijgen (vind dataltijd zo leuk om te weten :mrgreen: )

Dat is zo, jongen is vertrouwd en meisje isdan nieuw en spannend, wij houden van nieuw en spannende dingen ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜† :wall: gekke ik, maar we zijn wel een gek stel bij elkaar dat mensen graag laat schrikken hihi.
    Schoonma hoeft er geen kind meer bij, heeft die ff pech ๐Ÿ˜› als we geluk hebben ๐Ÿ˜†
    We hadden t er vanochtend nog over kindje erbij, hadden t over de bedjes en de autostoeltjes :inlove: vind zoooo heerlijk om lekker daarmee bezig te kunnen zijn.
    Smurf wat leuk dat je dat hebt onthouden dat wij vanaf dec er weer voor gaan :inlove:

Ahh dat de oudste graag een zusje wil, hoop voor hem dat t uitkomt.
    Kan me t gezicht van mijn broertje nog voorstellen toen die te horen kreeg dat hij er NOG een zusje bij kreeg en de laatste keer ook wรƒยฉรƒยฉr een zusje hihi ahhhh.

Jammer dat je er door de drukte toch minder bij stil kunt staan, dat merkte ik de laatste zwangerschap ook. Maar bij tim werkte ik 40 uur en op werk deden ze beetje raar over de zwschap dus heb er daar ook weinig mee bezig kunnen zijn ๐Ÿ˜ฅ vind dat nog steeds heeeeel erg, komt nooit meer terug die tijd.
    Maar nu fulltime mama en hopelijk blijft dat zo en hoop ik toch meer tijd voor beebje te hebben ook IN buikje :pray: :inlove:

Anoniem

wat is het stil hier?

bij mij ook stil nog geen ongie wel krampjes en rug pijn. en vervelende borsten maar verderniks begin een beetje nerveus te worden haha

Anoniem

Nou damens ik ben ongie geworden

Anoniem

Hier hetzelfde verhaal ๐Ÿ™

Anoniem

Ow meiden ๐Ÿ™ super balen zeg!
    Wat duurt wachten dan weer lang :doh: ๐Ÿ™
    Valt me wel op dat we allemaal beetje in de zelfde week zitten van onze cyclus. Ik wordt als t goed is deze week ook nog ongesteld :mrgreen: ๐Ÿ˜•

Anoniem

Zo… na een tijd van stilte meld ik me hier weer even. Het grote balen van afgelopen ronde is nu weer omgezet in voorzichtige hoop. Nadat nummer 6 van de 8 vriendinnen met actieve kinderwens weer in 1x zwanger werd zakte de moed me in de schoenen. Combi met werkstress hielp niet echt. Nu als het goed is net mijn eisprong gehad. Was niet aan het testen (OT) maar toen ik rond de verwachte tijd buik-/rugpijn kreeg heb ik getest en toen was-ie zo goed als positief. We hebben goed ons best gedaan, zelfs de ochtend (nota bene 06.30) ingezet 8)

Anyway, jullie zullen wel zo’n beetje rond dezelfde koers zitten. Ik zit voor de komende anderhalve week weer op de wachtbank en de spanning zal wel weer gaan toenemen. Brrr… Het zou zo fijn zijn als…. En het zal zo rot zijn als het niet zo is… zeker met al die zwangeren om me heen ๐Ÿ˜ฏ

Hoe gaat het bij jullie?

Anoniem

Ah LZ pittig als ook nog eens bijna iedereen om je heen zwanger raakt.
    Spannende 2 weken dus weer. Hopelijk heeft die extra inzet geholpem ๐Ÿ˜‰ :mrgreen:
    We lopen inderdaad zo’n beetje gelijk qua cyclus :mrgreen:
    Echt grappig

elina382006
    Bijdrager

En dan ineens komt dit topic weer voorbij.
    Nog geen nieuwe zwangeren. Mijn duimen draaien hoor!

Hier helaas slecht nieuws te verwerken gehad. Hopelijk wordt 2013 ons jaar :pray:

Anoniem

Oh smurf ๐Ÿ˜ฅ echt zooooo verschrikkelijk!
    Sterkte :-* :hug:

Anoniem

Smurf wat vreselijk wat jullie moeten meemaken heb het even gelezen
    Geen woorden die deze pijn kunnen weg nemen.
    Het is zo oneerlijk….
    Heel veel sterkte en steun toegewenst. En ik zal vast beginnen met duimen draaien voor 2013.

Anoniem

Jeetje dat is inderdaad ontzettend naar zeg! Veel sterkte gewenst!

Anoniem

En dames??? Jullie cyclussen lopen ook op het einde toch?

Zijn er al tekenen?

Hier zelfde verrekte rug pijn :think: dus denk weer van niet!

Anoniem

Hai!

Nou ik moet ook nog even wachten hoor… Verwacht zo of ma ongesteld te worden, maar dat is alleen als mijn tweede helft vd cyclus nog altijd relatief kort is. Verder geen tekenen nog, helaas. Wel buikpijn gehad maar laatste twee dagen weer weg. Meestal heb ik daar twee weken last van. Maar precies herinner ik het me ook niet helemaal van afgelopen maanden. Kan nog alle kanten op dus. Probeer er niet te gefocust op te zijn en komende dagen nog knetterdruk met werk dus veel afleiding. Maar ik hoop toch zo…….

Die rugpijn heb je vaker dan? Spannend allemaal weer he…

Anoniem

ja afgelopen maanden kwam die opzetten paar dagen voor me ongie. ik moet officieel zondag ongie worden heb me ticker verder gezet. ik denk dan begin ik ook later pas met testen haha. maar dat werkt niet haha

Anoniem

Haha dat is iig leuk geprobeerd ๐Ÿ˜‰

Lastig hรƒยจ, om er niet teveel mee bezig te zijn?

Hier nog steeds niks spannends te melden…

Anoniem

meiden, 3e kindjes zijn :inlove:
    Suc6 met zwanger worden :pray:

Anoniem

Oh men het is weer spannnend!

Gisteravond ontzettende buikpijn waarbij ik meestal de ochtend erna ongesteld word… En nu is er nog niks… Waarschijnlijk komt het vandaag of morgen, want de pijn was zรƒยณ typisch…. Maar het zet me toch wel aan het hopen. Zeker nu er wรƒยฉรƒยฉr(!) iemand zwanger blijkt te zijn. Nummer 2 van deze maand. Nummer 7 van afgelopen 4/5 maanden…

Bij jullie spannend?

Anoniem

En lz al nieuws tekenen?

Hier niet meer o een enorme rugpijn gelukkig. Morgen zit ik op dag 28 van me cyclus. Tot nu toe tussen 28 en 30 ongie geworden. I hope so

Anoniem

Ja…. gisteren neg getest en vannacht ongesteld ๐Ÿ™

Anoniem

lz jeetje zeg wat ontzettend balen :hug:

Anoniem

Yep, dat is balen ja… Maar uiteindelijk is het wel fijn om duidelijkheid te hebben. Hoewel ik dat liever in een andere vorm had gehad.
    Op naar weer een volgende ronde, nog precies tijd voor een positieve test voor de kerst. Zou mooi zijn… :pray:

Bij jou nieuws?

Anoniem

hier nog steeds geen nieuws. tot nog toe langste cyclus sinds ik gestopt ben met de pil. miss dat het deze morgen nog komt.

Anoniem

Oeh spannend, veel succes!

Anoniem

Lz wat balen zeg!
    Spannend voor jou marjon!

Hier ook weer heeeel klein beetje spannend :shifty: ๐Ÿ˜†
    Maar moet voor de werkelijke spanning dinsdag of woensdag pas te zijn hihi

Anoniem

voor jou ook een spannende tijd dus chantal.

hier geen ongie gevoel helemaal niks. alleen wat gevoelige borsten. afwachten maar weer.

Anoniem

Meld me ook even aan hier. Tijdje niet geschreven op het forum omdat ik een miskraam heb gehad. Maar nu hebben we weer groen licht gekregen en mogen we weer gaan voor een 3e kindje.

Ben benieuwd hoe snel het deze x gaat.

elina382006
    Bijdrager

Carretje, wat fijn om iets van je te lezen. Hopelijk ben je snel opnieuw zwanger :pray:
    April is geen goede mnd gebleken…vanaf eind dec hopen wij ook weer groen licht te hebben.

Anoniem

@ Smurf…. oh ik dacht al waar ken ik je van. Ik las niet meer mee met de april mama’s omdat ik er alleen maar verdrietig van werd.

Maar jemig meis wat is er allemaal gebeurd. Wat verdrietig dat je kleine niet meer leeft. Wens je heel veel sterkte toe. Mooie naam heb je hem gegeven. Hoop dat je het een plekje kan geven.

Anoniem

smurf ik zal duimen voor je dat je snel groenlicht zal krijgen.

carretje hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben.
    en natuurlijk heel veel sterkte met het een plekje geven.

Anoniem

smurf ik zal duimen voor je dat je snel groenlicht zal krijgen.

carretje hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben.
    en natuurlijk heel veel sterkte met het een plekje geven.

Anoniem

Euhm… Marjon… 3 dagen over tijd? Heb je inmiddels ook al een positieve test in hadden gehad? Ben benieuwd…

Anoniem

Welkom carretje!
    En smurf hopeljk snel weer groen licht!

Nou hier gisteren toch nog ongi geworden.
    Nu komt de maand dat we misschien zouden willen proberen… Vind zo spannend. Twijfel ook nog om te wachten of niet haha. Ben benieuwd wat manlief seint over 2 weken ๐Ÿ˜†

Marjon jou banner staat ook weer aan t begin ๐Ÿ™

Anoniem

ja helaas dag 34 kwam ineens uit het niks de ongesteldheid en niet zo een beetje ook… pfff echt balen.

ook leuk nieuws we hebben een kitten gekocht heb altijd honden gehad maar ivm drukte 2 kindjes en miss straks 3 vonden we een pup erg druk stel ik word wel zwanger en bekkeninstabieliteid had bij mijn 2de zwangerschap met 20 weken al rust op gelegd mocht ook al niet meer werken. dus nu een kitten en het is echt een schatje. mr meiden vinden hem helemaal geweldig.

Anoniem

Dat is balen Marjon!! Hopelijk volgende ronde raak…

Hier al weer klachtjes door aankomende ovulatie. Test nog niet positief.

Inmiddels is mijn zus ook zwanger, en mijn zijbuurvrouw ook. (had ik al gezegd dat er veel mensen zwanger worden op het moment? :-S) Ik kan nu werkelijk geen kant meer op of ik kijk tegen een zwangere aan. Ben wel erg blij voor mijn zus want het is haar eerste en dan is het wachten toch wel extra spannend. Maar verder begint het nu wel echt een beetje irritant te worden. Probeer er goed mee om te gaan maar soms heb ik gewoon geen zin meer om mensen te zien en alle zwangerschapsverhalen aan te horen. Het stomme is dat ik weet dat het allemaal weer anders wordt zodra ik zelf zwanger ben.

Anyway, nu even richten op sinterklaasvoorbereidingen. Heb net een mooie wikkeldeken gemaakt voor mijn (je raadt het al) zwangere schoonzus. De ene kant gebroken wit fleece en de andere kant groen met witte sterren. Best leuk!

Goed weekend allemaal en fingers crossed de komende weken. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen deze maand, Chantal.

Anoniem

He meiden hoe is t?
    Lz hier breken nu spannende 2 weken aan :shifty: :silenced:

Hou t verder evrn kort. Hele gezin verkouden/grieperig en schoonvader is gister na een treurig ziektebed overleden ๐Ÿ˜ฅ

Anoniem

Ohjee gecondoleerd!! Succes deze dagen.

Hier weer een lange cyclus ๐Ÿ™„ maar uiteindelijk do/vr pos test. [edit: ovulatietest he] (donderdag positief en vrijdag nog positiever; van welke moet ik dan uitgaan?) We hebben dagelijks feest gehad rondom deze dagen :angel: Nooit geschoten is altijd mis zeg maar ๐Ÿ˜‰ We maken er maar een hoop grapjes om. Ondertussen hoop ik maar dat het nu echt eens raak is. Mijn stemming begint er een beetje onder te lijden en daarnaast zit het ook in de weg tussen mij en al die zwangeren om me heen. Vermijd ze steeds meer en dat vind ik niet leuk. Verder ontzettend veel zin in de vakantie. Het is voor het eerst sinds juni dat ik weer echt vrij ga hebben en het is nodig; verval momenteel van het ene virale kwaaltje in het andere.

Hoe zitten jullie qua verwachte NOD?

Anoniem

mama chantal, gecondoleerd.

ik ben nieuw op het forum, maar zag direct dit topic staan. wij gaan in het nieuwe jaar voor een derde kleine spruit.
    m’n twee knullen zijn dan 5 en 1.

heb nog niet alles kunnen teruglezen hier, zal dat snel doen zodat ik weet wat bij wie speelt ๐Ÿ˜‰ maar voor nu veel succes voor diegene die spannende dagen hebben….

Anoniem

Volgens mijn ticketer ( heet dat ding zo?) nog 5 dagen….

Anoniem

Spannend Carretje… en welkom Kimbre. Hopelijk brengt het nieuwe jaar jullie veel goeds!

Anoniem

Spannend, nog vijf dagen wachten. Zou een mooi cadeautje zijn, zo’n positieve test (is natuurlijk altijd zo).

Dank je LZ, heb nog niet alle berichten kunnen lezen… maar zag net wel je berichtje over je frustratie (en grote hoeveelheid zwangeren om je heen).
    Zรƒยณ herkenbaar. Wat tyisch dat je altijd zwangeren ziet en tegenkomt wanneer je er zelf naar verlangt.
    En hoewel ik een zwangerschap magisch vind en dat gevoel iedereen gun, voel ik toch altijd een kleine (jaloerse) steek wanneer iemand anders zwanger is (en ik nog niet).

Mag ik je vragen hoe jouw situatie is? Hoe oud zijn je kindjes?

Anoniem

Dag Kimbre,

Ja hoor dat mag ๐Ÿ™‚

We hebben een zoontje van 4 en een dochtertje van 2. Een kleine 6 mnd geleden zijn we voor een 3e gegaan maar dat wil nog niet echt vlotten. Sindsdien zijn er wel 7 van de 9 vriendinnen/(schoon)zussen met een kinderwens zwanger geworden. Sommigen die later begonnen en waarbij het vrijwel meteen raak was. Tja. Stuk voor stuk gun ik het ze allemaal, maar ik begin het steeds minder goed te trekken. Ik ben sowieso niet goed in het niet-zwanger-worden. De maanden duren erg lang, emotionele en fysieke rollercoasters, teleurstellingen, en dan maar blijven lachen om al die zwangerschapsverhalen. Overal waar ik heen ga (vrienden, buren, werk, familie) word ik er mee geconfronteerd en zelfs wanneer ik aangeef dat het niet zo goed gaat wordt er weinig naar gevraagd. Lastig dus. En ik vind het ook superstom van mezelf, wat het nog lastiger maakt. Ik zou er zo graag gemakkelijker mee om gaan. Ik weet dat ik niet mag klagen; twee gezonde kinderen na twee best goede zwangerschappen en bevallingen, geen medische mallemolen, maar tรƒยณch. Ik ben er dus niet goed in :-/ Sorry voor het hele verhaal en ge-emmer, maar ik kan dus ook niet overal mijn verhaal goed kwijt. Daarnaast zijn de laatste maanden erg druk geweest en heb ik sinds juni geen vakantie meer gehad dus ik kijk qua rust wel uit naar de vakantie!! En ik hoop natuurlijk eindelijk een positieve test in handen te krijgen, maar ik durf niet zo goed te hopen… Mijn luteale fase lijkt trouwens ook erg kort te zijn (tijd tussen ovulatie en menstruatie); die is 10-12 dagen en 10 lijkt een soort ondergrens te zijn; dan is er te weinig tijd voor het eitje om in te nestelen. Tja. Weet ook niet wat ik daar dan weer mee moet. Het is uiteindelijk wel 2x eerder gelukt.

En jij? Wat is jouw situatie? Heb je lang op je tweede moeten wachten of bewust langer gewacht?

Fijne avond!

Anoniem

Thnx meiden!

Oh Lz , meis toch, wat balem dat je je zo voelt, hopelijk een snel een psotieve test en dan met rust van je vakantie genieten!. Wanneer je er vior gaat is wachten nu eenmaal echt niet leuk ๐Ÿ™ :-* :hug:

Anoniem

Dankje, Chantal ๐Ÿ™‚

Daar alles onder controle thuis? En hoe voel jij je?

Anoniem

Ja hoor gaat redelijk. Allemaal nog behoorlijk aan t herstellen van de griep pff
    Voel me verder moe. Ben thomas aan t trainen om door te slapen en niet te drjnken snachts ๐Ÿ™„
    Voor evt zwangershap moeten we nog 1,5 week geduld hebben ๐Ÿ˜‰ al ben ik er ineens niet meer zo zeker van dat ik nu al zwanger wil zijn en wil ik misschein toch nog even wachten ๐Ÿ™„ :wall: lekkere timing om te twijfelen whaha naja extra spannend dus over 1,5 week :mrgreen:

Hoe voel jij je verder?[/url]

Anoniem

Mama_Chantal, beterschap! En dan ook nog net de door-slaap-training beginnen.. oei.. Hoe gaat dat? En hรƒยณe dat je dat?

LZ, je hoeft sowiezo geen sorry te zeggen! ๐Ÿ˜€ Ik denk dat we hier dat gevoel allemaal wel kennen. En alle logische antwoorden (je weet dat je zwanger kan worden, je hebt al twee prachtkinderen, zet het even uit je hoofd dan komt het vanzelfรขโ‚ฌยฆbla bla) hebben geen nut, want je vรƒยณelt het nu eenmaal. Waarschijnlijk helpt de vermoeidheid waar je het over hebt ook niet echt mee.

Die fases ontgaan me eigenlijk een beetje. Ik heb daar nooit echt grip op gekregen, wat wij deden was om de dag/twee dagen รขโ‚ฌหœtijdรขโ‚ฌโ„ข voor elkaar nemen en dan zit je vanzelf een keer goed. Dus ik kan je daar niet echt mee helpen. Wel wat je zelf zegt, het is twee keer eerder gelukt (moest je toen lang wachten?)

Ik duim met je mee voor een positieve test en dan ben je dit gevoel ook weer helemaal kwijt.

Wij hebben twee kindjes, idd met 5 jaar ertussen, maar dat is niet echt bewust gegaan. Ik had al wel eerder aan een tweede willen beginnen, maar mijn mr had wat langer nodig om die knoop door te hakken dus heb hem alle tijd gegeven. Zodra hij het ja-woord gaf ging het ook wel vrij snel (binnen drie maanden) maar ik weet nog wel dat die eerste twee teleurstellingen ongelofelijk hard aankwamen!

We willen in het nieuwe jaar gaan voor een derdeรขโ‚ฌยฆ mr is inmiddels helemaal รขโ‚ฌหœgewendรขโ‚ฌโ„ข en wil graag nog een keertje papa worden ๐Ÿ˜€

Anoniem

Dank beiden voor jullie hart onder de riem!! Het is precies wat je zegt, Kimbre, je wรƒยฉรƒยฉt dat het hoogstwaarschijnlijk vanzelf wel goed gaat, maar toch voel ik me niet goed. En inderdaad, als je dan eenmaal zwanger bent, verdwijnt dat nare ook wel snel. Hoewel ik wel blij ben dat ik deze fase hierna waarschijnlijk niet nog een keer mee hoef te maken (als alles tenminste goed gaat); denk niet dat we voor een vierde gaan.

Wat leuk dat je man/vriend tรƒยณch voor een derde wil gaan! Dat zou je dan haast niet verwachten als hij toch wel even nodig heeft om voor een 2e te gaan. Leuk! Kon jij het geduld toen goed opbrengen?

Bij de 1e was ik snel zwanger ja; de derde ronde. Bij de tweede duurde het een maand of 7/8. Dat vond ik toen ook wel zwaar.

Gisteravond weer flinke buik-/rugpijn; lijkt qua aard en timing weer erg op de afgelopen maanden dus ik werd/ben er een beetje somber over. Het kรƒยกn ook de innesteling geweest zijn, maar het voelt toch niet zo. Verder nog geen (hoopvolle) klachtjes.

Dit weekend gaan we logeren bij vrienden (zwanger) dus ik hoop dat me dat een beetje mee gaat vallen. Het kan zijn dat we verder met de kerst last minute de hort op gaan. Als we iets goedkoops kunnen vinden, zou me dat wel rust geven. Even niet geconfronteerd worden met alles. Mijn man snapt het gelukkig ook wel.

Verder nog een paar goede werkdagen en dan even pauze; daar kijk ik wel enorm naar uit! Hebben jullie ook vakantie? Chantal jij zal het ook wel kunnen gebruiken? Ik heb sowieso 1,5 week maar ik denk dat ik er 2 van ga maken.

Nu het zo dichtbij komt kan ik me wel voorstellen dat het wel spannend voor je is om er nu echt voor te gaan. Zeker omdat je 2e nog zo klein is. Uiteindelijk zal je gevoel je op het moment supreme wil de goede richting op sturen. Het is prima om twijfels te hebben. Hoe graag ik het nu wil; ik vraag me ook wel eens af hoe we het allemaal gaan bolwerken! En uitstellen is ook prima als dat beter voelt. Ook hoop dat je er uit komt.

Fijne dag allen en nogmaals dank voor jullie steun!

Anoniem

Vandaag ongesteld moeten worden, niet gebeurd, maar omo-witte test ๐Ÿ™

Ben er zo klaar mee. Dit weekend had mijn overbuurvrouw weer eens een positieve test in handen. Nummer 8.

“fijne feestdagen”… Jeu…

Hoe is het bij jullie?

Anoniem

Oh lz wat balen meis. Kom gaan we er samen voor komende maand :-*
    Ik dacht er nog niet klaar voor te zijn. Hier heeft omo ook weer goed schoongewassen op mijn test want ook geen streep en heb dr best wel een teleurstelling aan overgehouden ๐Ÿ™ :doh:
    Hopelijk morgen gewoon weer ongesteld zodat t in ieder geval weer netjes loopt…

Anoniem

hoi hoi,

Ben weer ongi geworden…. nou ja jammer dat het niet gelukt is. Maar het werkt wel weer allemaal ๐Ÿ˜€ . Op naar de volgende ronde.

Anoniem

Balen carretje

We lopen wel bijna allemaal gelijk op haha ik werd gisteren ineens ook alweer ongesteld. Op naar een prachtig verjaardagscadeau :inlove: :pray:

Anoniem

lz. ken de frustratie is inderdaad vreselijk als er een hoop zwangere om je heen zijn en je wilt zelf ook graag. ik hou me altijd vast aan het feit dat ik het al 2 keer heb mogen ervaren dat dat je al zo een rijk mens maakt.

hier op dag 34 van me cyclus. lichaam maakt het steeds langer pff ook niet leuk.

Anoniem

Hallo allemaal,

Welkom in het kansrijke 2013!
    Dat omo maar vlug minder goed haar best mag gaan doen.

Goede jaarwisseling gehad? Hier gezellig, met vrienden, links en rechts een extra knuffel gekregen, heel lief. Zat toch wel in een flinke dip, maar kom er door de vakantie, met veel sporten en een super steundende manlief weer bovenop. Jullie wat uitgerust?

Deze ronde probeer ik t wat meer los te laten, hier en daar een glaasje wijn met feestdagen, niet te neurotisch over koffie, geen ovulatietesten. Hopelijk gaat de druk er dan een beetje vanaf, en kan ik alles wat minder intens en meer lange termijn gaan beleven. Ben benieuwd of dat lukt. De wens blijft er natuurlijk ๐Ÿ™‚

Anoniem

hier vanmorgen gebeld en een belafspraak gemaakt met de huisarts zonder vermelding van reden. huisarts heeft me gelukkig gebeld. ha vond het ook een vreemde gewaarwording. zij denkt dat of mijn ei is blijven hangen. of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of evt. een vruchtje dat gestopt is met groeien. zei zegt het is ook mogenlijk dat je alsnog zwanger bent dat sluit ik niet uit. maar woensdag om 8.10 gaat ze voelen en kijken en ze zei dan moet een echootje uitwijzen wat jou lichaam aan het doen is. dus nu afwachten.ร‚ย vandaag verging ik van de pijn in mijn buik en rug. doortrekkend naar mujn benen liep er krom van nu nog een heel vervelend rug en benen gevoel maar is voor 90% gezakt. emoties zijn niet meer te houden ineens vraagt iedereen ben je zwanger???? vandaag 3 fam van bewoners 2 collegas van een andere afdeling. zo niet leuk.ร‚ย emoties gaan hier de vrije loop zenuwen denk ik. moet om alles huilen pffff_________________

ik hoop dat het snel raak is lz dat je je kan aansluiten bij de andere zwangere

Anoniem

hier vanmorgen gebeld en een belafspraak gemaakt met de huisarts zonder vermelding van reden. huisarts heeft me gelukkig gebeld. ha vond het ook een vreemde gewaarwording. zij denkt dat of mijn ei is blijven hangen. of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of evt. een vruchtje dat gestopt is met groeien. zei zegt het is ook mogenlijk dat je alsnog zwanger bent dat sluit ik niet uit. maar woensdag om 8.10 gaat ze voelen en kijken en ze zei dan moet een echootje uitwijzen wat jou lichaam aan het doen is. dus nu afwachten.ร‚ย vandaag verging ik van de pijn in mijn buik en rug. doortrekkend naar mujn benen liep er krom van nu nog een heel vervelend rug en benen gevoel maar is voor 90% gezakt. emoties zijn niet meer te houden ineens vraagt iedereen ben je zwanger???? vandaag 3 fam van bewoners 2 collegas van een andere afdeling. zo niet leuk.ร‚ย emoties gaan hier de vrije loop zenuwen denk ik. moet om alles huilen pffff_________________

Anoniem

Anoniem

Hoi Marjon,

Volgens mij heb ik een en ander gemist maar het is me in ieder geval duidelijk dat je behoorlijk in de rats zit. Wat is er precies aan de hand?

Veel succes in ieder geval!!

Anoniem

@ Marjon wat vervelend dat je nog steeds in onzekerheid zit. Hoop dat je snel meer weet.

Anoniem

Hoi meiden,

Ik zag dit topic en vroeg me af of ik met jullie mag meeschrijven?
    Mijn man en ik hebben besloten om dit jaar voor een derde kindje te gaan :dance:

Ik heb nog wel steeds een Implanon staafje in mn arm, maar deze ga ik binnenkort laten verwijderen…Eerst wilde ik nog even wachten, maar het begint nu weer zo erg te kriebelen, hihi… En bij manlief ook,hihi..

Ik zal eens even gaan teruglezen om te kijken wat hier allemaal gebeurd, maar Marjon, jeetje wat een onzekerheid voor je allemaal… Hopelijk heb je na de echo meer zekerheid!

Anoniem

lz. kort gezegd geen ongesteldheid geen positieve test. niks. maar wel last van me buik rug en heupen/liezen zeg maar. dus nu morgen afwachten waarom me lichaam doet wat ze doet

Anoniem

lz. kort gezegd geen ongesteldheid geen positieve test. niks. maar wel last van me buik rug en heupen/liezen zeg maar. dus nu morgen afwachten waarom me lichaam doet wat ze doet

Anoniem

Lz lukt t loslaten een beetje?

Marjon dat is niet zo fijne update. Hoprlijk komt alles goed en ben je snel van de pijn af. Hoe gaat t nu ermee trouwens?

Welkom minimouse! Tuurlijk mag je hier ook meeschrijven! T is namelijk nogal stil topic hihi

Carretje ook weer in de wacht!?
    Hier ook weer wachten tot volgend weekend. Vind t nu wel super spannend en heb ineens geen geduld meer haha
    Nog steeds twijfel ik beetje aan de planning(aan t wanneer. Niet aan een derde ๐Ÿ˜‰ ) haha. Maar we gaan t zien.
    Heel stom telkens als ik ongesteld ben geworden weet ik t zeker. Nu wil ik en dan heb ik mijn vruchtbare week gehad en ga ik twijfelen hahaha

Anoniem

Marjon, dat is heel irritant zeg! Die onzekerheid…
    Vandaag al meer duidelijkheid?

Hier min of meer halverwege cyclus. Ditmaal geen OT gedaan, het werd allemaal zo gefocust daardoor, mn richting de NOD veel spanning dus nu maar even ietsjes afstand genomen, alhoewel ik er natuurlijk wel mee bezig blijf. En manlief ook wel… Zelf kan ik maar moeiijk de hoop vasthouden, geloof niet zo zeer meer in een positieve test op korte termijn. Weet ook niet waarom, maar sterk gevoel
    ๐Ÿ˜• terwijl het verlangen zo groot is.

Ondertussen is #10 hier wel zwanger. Te bizar, al die mensen net in het half jaar dat ik het wil en het niet lukt! “gelukkig” verwacht ik geen nieuwe meer, dat scheelt, al moet ik wel dealen met al die groeiende buikjes/buiken om me heen.

Hoe is het verder hier? En welkom minimouse. Natuurlijk schrijf je mee!

Anoniem

Oh haha chantal ik had je bericht nog niet gezien ๐Ÿ™‚ heb getypt met grote pauzes / zoon die aandacht vraagt ๐Ÿ˜‰

Loslaten lukt deels, maar ondertussen…. Ook weer niet… Tja… Het is nu eenmaal zo.

Grappig je twijfel (mits je er niet teveel last van hebt natuurlijk). Zo’n derde kort op de 2e is nu eenmaal ook niet niks, hoewel dat hoe dan ook zo is!

Hoewel ik dus niet zeker weet of ik al echt op het wachtbankje zit, voelt het wel zo en dat is idd weer superspannend!! Die onzekerheid vind ik maar niks :think:

Anoniem

hier vandaag te horen gekregen dat ik pcos heb. wat betekend dat ik te veel eieren heb waardoor er geen een springt. even helemaal uit het veld geslagen nooit gedacht dit

Anoniem

Hรƒยจ jeetje, marjon, dat is vervelend nieuws! Kan me voorstellen dat dat je uit het veld slaat… Heb je steun in je omgeving?

En wat is het plan nu? En was je de vorige keren wel snel zwanger? (zoiets staat me bij, maar weet het even niet meer, sorry).

Sterkte!

Anoniem

maandag gaan ze waarschijnlijk mijn lichaam gereset met een hormoon kuur. en dan starten met clomit ( medicatie om je eisprong te srimuleren) maar hoe raar en erg dit miss klinkt maar we zitten een beetje na te denkeb of dit is wat we willen zh in en uit hoop kosten stress en niet zekerheid hebben dan het lukt. pffff

150 berichten aan het bekijken - 1 tot 150 (van in totaal 316)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

90818016