wanna-be-april-mama’s!

Ikenmama.nl Forum Forums Zwanger worden Zwanger worden wanna-be-april-mama’s!

Dit onderwerp bevat 262 reacties, heeft 33 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Bellenblaasje .

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 263)
  • Auteur
  • Bellenblaasje
    Bijdrager

hehe, naar aanleiding van het maart-mama-topic open ik maar even voor de gein dit topicje…

ik heb mijn nod op 19 augustus… en als het raak is, uitgerekend op 25 april 2008 (wat loop ik toch vooruit hehe)

het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die hun nod ook rond deze datum hebben (en dus uitgerekend zullen zijn in april)

:mrgreen:

NAAM NOD

Welkom 26 Juli

> ZWANGER!!!
    Deborah 28 Juli

> ZWANGER!!!

Bianca81 29 Juli
    Juf_Essie 29 Juli
    OliviaMay 30 Juli

> ZWANGER!!!

Bullie 1 Augustus
    Ikke 3 Augustus
    TanteSoesa 4 Augustus

> ZWANGER!!!

Daantje_77 5 Augustus
    Vicky 7 Augustus

> ZWANGER!!!

NoortjeP 7 Augustus
    Bella 8 Augustus

> ZWANGER!!!

Bellenblaasje 19 Augustus
    Luna1 20 Augustus
    Angel&Luna 29 Augustus

joseetje
    Bijdrager

als de kruidvat testen kloppen ben ik een april mama to be, maar ik durf nog geen topic te openen :shifty:

Ik hoop voor mezelf dat de testen kloppen en ik hoop voor jou dat je je bij de april mama”s mag aansluiten :-*

ikke
    Bijdrager

Ik heb, zoals je in mijn onderschrift kunt zien, de derde IUI achter de rug. De eerste wachtweek is nu bijna voorbij. Ik hoop ook echt april – mama te worden.
    Ik wil hier dus ook wel graag mee aftellen

ikke
    Bijdrager

Joseetje, ik heb in het andere toppic je testen gezien en volgens mij is het BINGO :dance:

bianca81
    Bijdrager

ik wil ook ** zucht** zal vandaag niet mee typen heb niet mijn dag :shifty: P.s Ikke nav andere topic en pb THNX GIRL !!!

Bellenblaasje
    Bijdrager

leuk zeg het word nog een gezellig cluppie hier :mrgreen:

en bianca als je wil praten mijn pb staat altijd open voor je :-*
    dikke knuf nog :hug:

en voor de anderen duim duim duim

Luna1
    Bijdrager

He Joseetje wegwezen hier :naughty: Jij bent geen wannabe aprilmama, jij wordt een echte :mrgreen:

Ik meld me ook aan voor dit topic. Leuk! Ik heb mijn NOD op 20 augustus en zal dus ook nog in april uitgerekend zijn.

Bellenblaasje
    Bijdrager

spannend zeg luna we lopen bijna gelijk!

eneeh joseetje…. ik hoop van harte dat je hier niet mag blijven! hehe wat klinkt dat gemeen zeg! :think: ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

OliviaMay
    Bijdrager

O leuk ik doe weer mee. Ik ben “uitgerekend” op 9 april ( :mrgreen: ) als het raak is maar ik heb ernstige twijfels dit keer. O ja en het wordt een ……… meisje ( :inlove: ) volgens de chinese conceptiekalender. (maar de vorige zou een jongen worden en die is echt over de top meisje-meisje :think: ).

Succes allemaal!

Bella
    Bijdrager

Ik kom ook weer gezellig mee doen hoor – vond het wel leuk vorige maand.

Ik zou nu in mijn vruchtbare dagen moeten zitten, maar ik twijfel een beetje. Normaal heb ik dan extra zin in seks maar nu niet zo. Maar ik ben ook meer dan een week met ongi bezig geweest (vier dagen druppeltjes, paar dagen heel heftig, en nog dagen navloeien en pas afgelopen vrijdag was het echt over en geen buikpijn meer enzo – ik vermoed een ieniemini mk-tje) Begon op een woe dus morgen twee weken geleden maar het zou me niets verbazen als me cyclus iets zou opschuiven.

Ik zit dus nog in de klusdagen :mrgreen: maar ga voor een NOD ergens rond 8 augustus en een babie op 18 april ๐Ÿ˜‰

bianca81
    Bijdrager

goedemorgen .. en weer een gezellie clpje op komst dus :dance:

Ik ben er ook, deze dag zal vast beter zijn als gisteren , het weer is iig goed en dat werkt toch deels ook echt op mijn humeur..

nog 4 dgn dan mijn nod.. nog 6 eer ik ga testen.. nog minder dan een week..

Wachten duurt lang.. ik ben uitgegeaan van mijn langste cycles.. en ik voel nu al vanalles.. ben bang dat ik morgen toch ongesteld ga worden..

drm ws ook chagrijnig de laatste dgn.,

nu ik ga even ontbijten. tot typs bianca

NoortjeP
    Bijdrager

Hier ook wannabe……. :pray:

NOD rond 7 augustus…….

Bellenblaasje, kun je niet kort een lijstje maken in je eerste berichtje?
    Kunnen we elkaar een beetje steunen…..

Liefs,
    Noortje

juudje
    Bijdrager

@bianca81 wrote:

goedemorgen .. en weer een gezellie clpje op komst dus :dance:

Ik ben er ook, deze dag zal vast beter zijn als gisteren , het weer is iig goed en dat werkt toch deels ook echt op mijn humeur..

nog 4 dgn dan mijn nod.. nog 6 eer ik ga testen.. nog minder dan een week..

Wachten duurt lang.. ik ben uitgegeaan van mijn langste cycles.. en ik voel nu al vanalles.. ben bang dat ik morgen toch ongesteld ga worden..

drm ws ook chagrijnig de laatste dgn.,

nu ik ga even ontbijten. tot typs bianca

:-* :-* :-* :-*

Fietje
    Bijdrager

@joseetje wrote:

als de kruidvat testen kloppen ben ik een april mama to be, maar ik durf nog geen topic te openen :shifty:

Ik hoop voor mezelf dat de testen kloppen en ik hoop voor jou dat je je bij de april mama”s mag aansluiten :-*

o joseetje, wat spannend!!!

daantje_77
    Bijdrager

He hallo dames,

Hier ook een wannabe- april mama….
    Met mijn onregelmatige cyclus is het voor mij een beetje lastig mijn vruchtbare dagen uit te rekenen, maar als ik uitga van mijn vorige cyclus van 33 dagen, dan zou ik een dezer dagen mijn eisprong moeten hebben…
    We zijn wel goed aan het oefenen hoor….
    Stel dat ik dit keer zwanger zou worden, dan ben ik half april uitgerekend, zo ongveer 16 april.
    Heb ook meegekletst met de toekomstige maart-mama’s, maar werd toen netjes ongesteld helaas. Heb nu een beetje vage pijntjes in de rug en de laatste dagen wat meer afscheiding, maar nog niet slijmerig genoeg. Haha!
    De vorige cyclus moest ik van de gyn tempen en dat heb ik netjes gedaan. Volgende week do moet ik naar het zh om de temp-lijst te bekijken en de uitslag vh bloedonderzoek te horen. Spannend!

Joseetje……. whaaaaaaa, zwanger….. super de super! Ben je er nu al wat zekerder van?

Ik ga even wat drinken met manlief.
    Dames, tot gauw!

Liefs, Daantje xxx

Oh ja, mijn NOD is dan 5 augustus ongeveer, als mijn ei nog even op zich laat wachten, dus later….
    Houd jullie op de hoogte!

Bellenblaasje
    Bijdrager

lijstje is gemaakt, hopelijk vinden jullie het wat :think:
    ben niet zo handig met die dingen hoor

Oliviamay van jou heb ik nog geen NOD

Komop meiden het lijstje kan nog langer!!! :dance:

NoortjeP
    Bijdrager

Ziet er goed uit…. :-*

Spannend! :pray:

Bellenblaasje
    Bijdrager

ja vind ik ook hoor!

enneeeuh… joseetje staat er niet op, die is volgens mij gewoon zwanger ๐Ÿ˜‰ :mrgreen:

joseetje
    Bijdrager

:mrgreen: vind ik een prima reden om er niet op staan :-*

bianca81
    Bijdrager

mwa ik ben de eerste op de lijst :shifty: :mrgreen:

Angel L.O.S
    Bijdrager

haha grappig ik ben ook een wannabe april hoor

al vraag ik me af of het haalbaar is als mijn cyclus zo blijft als die nu is…. :shifty: geloof dat ik als mijn cyclus zo blijft een wannabe mei ben ๐Ÿ˜ฅ

als ik uitga van het gemiddelde kom ik uit op 30 april en mijn nod.. 29 augustus

en idd Jose jij bent geen wannabe jij bent een echt ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

Bellenblaasje
    Bijdrager

@bianca81 wrote:

mwa ik ben de eerste op de lijst :shifty: :mrgreen:

ja idd, wij branden alvast een 20 dozijn kaarsjes :kaars:
    ๐Ÿ˜‰

Bellenblaasje
    Bijdrager

ik weet ook alles van lange cyclussen, kan varieren van 28 tot 60+ dagen ( ๐Ÿ˜ฏ )
    vorige maand (eerste maand na het stoppen) was het 30 dagen (vrij netjes) ik heb deze cyclus dan ook maar op 30 gezet :think:
    ik hoop dat alles een beetje regelmatig blijft, want als ik weer een paar maanden boven de 30 uitkom kan het zijn dat ik weer last heb van cystes en ik dus weer terug aan de pil moet :thumbdown:
    Dusseeeeh, ik zal manlief de komende maand(en) heel vaak met zaadvragende oogjes gaan aankijken ๐Ÿ˜ณ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ikke
    Bijdrager

Pfff, wat heb ik nu weer?
    Schaam me beetje om het hier te vertellen, maar wil wel erg graag weten wat het te betekenen heeft en of iemand het ook al voorgehad heeft…
    Het gaat over het volgende: vandaag ben ik zo plots veel waterig slijm verloren. Het was zoveel dat mijn slip er helemaal nat van was ๐Ÿ˜ณ ๐Ÿ˜ณ Ik dacht dat je alleen slijmverlies had tijdens de eisprong??? Ik heb vandaag ook wat krampjes en steekjes links onderaan in mijn buik. …
    Normaal gezien heb ik mijn eisprong al gehad ( werd met pregnyl gestimuleerd tijdens de IUI ).
    :think: Moet ik me zorgen maken?

bianca81
    Bijdrager

Neeeeeeeeeeee geen zorgen maken.. owww het kรƒยกn passen bij een zw.schap.. kรƒยกn hoor hoeft niet. maar owwwwwwwwwwww lieverd hoop hoop hoop .. :pray:

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 263)
Reageer op: wanna-be-april-mama’s!
Mijn informatie: