Uitgerekend in september 2019

Ikenmama.nl Forum Forums Zwanger zijn Uitgerekend in … Uitgerekend in september 2019

Dit onderwerp bevat 22 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kirsten .

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
  • Anne
    Sleutelbeheerder

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in september uitgerekend zijn.

Melanie
    Bijdrager

Lieve mama’s (in wording),
    Het is zover. Zojuist het ‘magische streepje’ op de test gezien. Mijn partner en ik kusten elkaar. Ons nu 1,5 jaar oude dochtertje gaat hopelijk een broertje of zusje krijgen, en als ik kijk naar hoe regelmatig mijn cyclus was vermoed ik dat 3 of 4 september mijn uitgerekende datum wordt. Ik ben natuurlijk nog heel vroeg (eerste post zelfs in dit topic) dus het is heel pril en spannend, maar wat zou het heerlijk zijn! Weer zo’n lief babytje… een mensje om onvoorwaardelijk van te houden. Ik vrees wel dat de borstvoeding nu stopt maar na 19 maanden heb ik er vrede mee, ze is ook dol op flesjes dus dat komt wel goed. We verhuizen waarschijnlijk in februari ook nog naar een huis met een tuin… 2019, een jaar om naar uit te kijken!

Irene

Ha anderen,

Gisteren zag ik het plusje op de zwangerschapstest. Snel nog een andere gedaan en ook daar was de uitslag positief. We zijn er superblij mee. Het is onze eerste en inderdaad ook nog heel erg pril. Ik zou ook op 3 of 4 september uitgerekend zijn volgens mijn app…
    Spannend! Ik ben heel benieuwd naar wat gaat komen en kijk er naar uit. Heb nu eigenlijk nog nergens last van, maar dat is alleen maar mooi!

Melanie
    Bijdrager

Wat leuk Irene, is het je eerste?

Esmee

Niet gepland en heel onverwachts zwanger van ons eerste kindje.
    3 dagen voor NOD een postive clearblue digital test. 1 dag na NOD weer getest en weer dik positief. Nu 6 dagen na NOD toch nog keer getest en het is echt waar. Er komt een kleintje hoe geweldig. Vindt het wel echt spannend wat me te wachten staat. 21 jan krijg ik de 8 weken echo. Heb vrij weinig last van kwaaltjes op pijnlijke borsten na. Is dat normaal of moet ik me zorgen maken dat ik veders geen last heb? Gezien ik mensen ken die vanaf begin overal last van hadden.

Joyce

Wat leuk. Ik zie dat er al twee op dezelfde datum zijn uitgerekend.
    Na een mk op 1 Mei, hebben wij de dag na kerst een extra cadeautje gekregen. Een positieve zwangerschapstest. En toen kwam het… heel blij maar ook gelijk compleet in de stres, want angst voor een tweede mk overheerst. Nu de extreem lange dagen tot 15 Januari afwachten.

Ik hoop voor ons allemaal dat het allemaal goed gaat! En dat we wolkjes van babies op de wereld mogen zetten.

Liefs Joyce

Joyce

Kan, sommige hebben nergens last van andere heel veel!

JoyceJ

Hallo dames,

Na 12 jaar proberen, verschillende IUI behandelingen, 2 IVF-ronden, 3 terugplaatsingen en 1 miskraam weten wij sinds vrijdag dat we zwanger zijn.
    Net als de andere Joyce ben ik gematigd positief want ook ik ben een beetje bang dat het weer een miskraam wordt, al kan ik het sinds vandaag een klein beetje loslaten. We moeten het maar gewoon over ons heen laten komen. Wij hebben 30/01 de eerste echo, dan wordt het hopelijk wat echter! Ik heb op dit moment (gelukkig) ook haast nergens last van.

Gefeliciteerd allemaal!
    Proberen om er maar lekker van te genieten!

Fleur

Dag dames,
    Proficiat met jullie zwangerschap! Ik duim met jullie mee! Ook ik werd deze ochtend aangenaam verrast. Normaal gezien had ik vandaag mijn regels moeten krijgen. Meestal krijg ik deze ’s nachts. Nu plots niets. Omdat ik reeds enkele kwaaltjes had, hoopte ik deze ochtend op goed nieuws toen ik een zwangerschapstest deed en ja hoor een hele mooie duidelijk Streep. Nu enkele uren nadien moest ik naar de grote toilet. Nadien zag ik wat roze afscheiding. Het is zeer weinig maar ik maakte mij toch wat ongerust. Daarom heb ik een clear blue digital test gedaan en deze gaf aan dat ik 4 tot 5 weken zwanger zou zijn. Hebben jullie ook roze afscheiding gehad of niet? Wil super graag enthousiast zijn maar ben bang dat het misschien toch nog fout zou gaan. Vanavond zou ik een bloedafname laten nemen bij de huisarts. Misschien kunnen jullie mij wat gerust stellen…
    Groetjes Fleur

Romy

Van de week erachter gekomen dat het na 8 maanden eindelijk (ik weet dat er mensen zijn die er veel langer overdoen, maar elke maand die teleurstelling is verschrikkelijk) gelukt is!

Ik ben zwanger! De CB test gaf aan 1-2 weken. Wat eigenlijk 3-4 weken is, nog heel erg pril dus.

Mijn cyclus duurt meestal 32 a 33 dagen maar de laatste keer duurde het wel 42 dagen! Dus ik weet niet zo goed hoe ik het nu moet berekenen?

Wij verwachte ons tweede kindje, we hebben al een dochter van 6!

Esmee

Gefeliciteerd iedereen met de zwangerschap!

Fleur, rozeafschijding kan duiden op een innesteling bloeding. Dit is niks ernstigs zolang het om een klein beetje gaat. De bloedtest vanavond zou jou meer bevestiging moeten geven. (Moet je voor een bloedtest een medicereden voor hebben? Mijn huisarts wilde dit niet doen voor extra bevestiging naar mij toe.

Irene

Gefeliciteerd allemaal met de positieve testen. Spannend hè.
    Ik heb de eerste echo op 9 februari en ooow, wat vind ik dat nog lang duren! Dan ben ik ruim 10 weken als het goed is.

Vlinder86

Nooit gedacht dat ik me zou aanmelden op een forum maar op de een of andere manier vind ik het fijn dat er ongetwijfeld meer vrouwen zijn die ineens super onzeker worden over de zwangerschap.

Het is de 3e keer maar dit gevoel had ik van te voren absoluut niet bedacht te krijgen.

2e kerstdag positief getest, 2 jan voor het eerst in alle zwangerschap getuige van bruin bloed verlies. Heb de vk gebeld en ze reageerde heel rustig dat het heel veel voorkomt en zolang er geen grote krampen ontstaan en bruin bloed geen helder rood wordt is het onschuldig. Maar ik kan het zo slecht loslaten. Elke dag heb ik het tot nu toe gehad. Ik vind het lastig om blij te zijn en op de een of andere manier mijn lichaam te vertrouwen ofzo. Ik ben er nogal van in de war.

De echo duurt nog bijna 3 weken en je kan dus eigenlijk niets anders dan maar afwachten.

Bing

2 januari positief getest!!!
    Na 10 lange en ingewikkelde jaren, zal het dan eindelijk mogen? We zullen zien, zoals ik hier lees, zal ik dus een afspraak moeten maken bij de gynaecoloog /verloskundige. Gaat een spannende tijd worden, ik vind het fijn en leuk om jullie te volgen en de verhalen te lezen, ik zal er in ieder geval veel van leren!

Rebecca

Hoihoi,

Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik kwam deze forum per toeval tegen.. maar ik heb 2 januari 3 testen gedaan en alle 3 positief. Kan het nog steeds niet geloven haha maar we zijn dus zwanger van ons 2e kindje we hebben al een dochter van bijna 3. Als het goed is 5 september ongeveer de uitgerekende datum maar 22 januari eerste echo. Ben nu 5 weken en 3 dagen.

Verder alleen veel buikpijn en enorme dorst, bij mn dochter 9 maanden aan 1 stuk ziek geweest.. smorgens en savonds was de wcpot me beste vriend laten we hopen dst deze keer goed gaat haha

Anoniem

Hoi allemaal,

Ik ben ook begin september uitgerend, super spannend allemaal. Heb in juli een vroege miskraam gehad. Ik zit letterlijk bij elk dingetje op de wc om te kijken of ik niet bloed. Heb vandaag erg veel last van me onder rug. Ben zo bang dat het weer fout gaat, maar we hopen op Het beste en dat me dochter een broertje of zusje mag krijgen.
    Maar even een vraag, ik had een week voordat ik mijn nod.. al een hele dikke positieve test. Denk heel de tijd, het is een tweeling (erfelijk in de fam). Heb echt alle zwangerschapskwaaltjes die je kan bedenken? wie had dit nog meer?

Trouwens gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.

Kirsten

Hey mama’s! Na een Miskraam en curretage vorige maand, ben ik heel hard verschoten toen de dokter me vertelde dat mijn HCG waarden terug verhoogd waren. Ik weet dus 35 dagen na mijn curretage dat ik terug zwanger ben. Natuurlijk was dit iets wat ik niet direct verwacht had. Ik heb al een dochter van 7j. Natuurlijk gezien de voorgeschiedenis ben ik nu heel bang. Ik wou dat ik het iets later te weten was gekomen. Momenteel is het nog zo pril met een HCG Van 111..

Kirsten

Hey mama’s! Eerst en vooral proficiat he!! Na een Miskraam en curretage vorige maand, ben ik heel hard verschoten toen de dokter me vertelde dat mijn HCG waarden terug verhoogd waren. Ik weet dus 35 dagen na mijn curretage dat ik terug zwanger ben. Natuurlijk was dit iets wat ik niet direct verwacht had. Ik heb al een dochter van 7j. Natuurlijk gezien de voorgeschiedenis ben ik nu heel bang. Ik wou dat ik het iets later te weten was gekomen. Momenteel is het nog zo pril met een HCG Van 111.. ik hoop dat het dit keer goed loopt. En voor jullie ook allemaal

Isabelle

Hallo dames ,
    Ik ben 42 jaar en 6w4d zwanger . In augustus vorig jaar had ik een miskraam en ben nu dus super ongerust en ik moet nog een week wachten voor de 1ste echo…zenuwslopend. Na de bloedprik vorige week stond het hcg gehalte op 3034 wat volgend de dokter goed was maar toch zit de schrik er in . Ik heb wel last van een zeurend gevoel in mijn buik en best veel rugpijn…iemand die dit herkent ?
    Alvast proficiat aan alle dames hier !

bloem1986
    Bijdrager

Goedemorgen dames,
    Allereerst proficiat met de zwangerschap.

Na een jaar proberen hadden we op 1 februari een afspraak met het ziekenhuis om de oorzaak van het “nog niet zwanger zijn” te ontdekken. Op de derde kerstdag bleek dat ik de afspraak kon afzeggen omdat ik gelukkig alsnog natuurlijk zwanger ben geworden.
    De uitgerekende datum is ongeveer 7 september. Het wordt ons eerste kindje.

Aangezien we het pas na onze eerste echo aan onze vrienden willen vertellen vind ik het fijn dat ik hier mijn ervaringen kan delen.

Vanaf donderdag ben ik met vlagen op de dag misselijk. Hebben jullie daar ook last van? Iemand tips?

Danique

Hallo dames,

Aller eerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Na 1,5 jaar proberen hadden ook wij gisteren een positieve zwangerschaptest in hadden.
    Vanmorgen meteen contact opgenomen met de gynaecoloog, waarvoor ik loop vanwege een te korte luteale fase en daardoor te weinig progesteron aanmaak om een goede zwangerschap te krijgen.

Wij krijgen onze eerste echo op 7 februari. Zoals het er nu naar uitziet zal ik op 22 september uitgerekend zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik het allemaal erg spannend vind. De ene keer ontzettend blij en dan toch weer de angst dat het mis gaat.
    Maar we blijven positief.

Iedereen heel veel succes met de zwangerschap!

Groetjes Danique

Desiree

Net deze pagina ontdekt. Ik ben zelf 7 weken zwanger na een PGD-traject en terugplaatsing van een cryo. Eerste terugplaatsing was mislukt, maar de cryo is wel aangeslagen. Helemaal happy uiteraard, maar wel enorm last van kwaaltjes: hele dag misselijk, nog meer darmkrampen dan anders (ik heb pds) en hoofdpijn met vlagen. Ik heb buiten mijn zwangerschap al last van chronische vermoeidheid, maar dat is nu nóg erger. Maar ja, we hebben het ervoor over. 🙂

kirsten

Hey,

Proficiat! Ja het kan ineens veel veranderen he. Ik heb gemerkt dat elke zwangerschap echt anders is. Bij mijn dochter was ik ook heel misselijk. Dagen aan een stuk. Bij de vorige zwangerschap ( miskraam op 8w4d ) had ik pijnlijke borsten en veel naar het toilet gaan. En nu eigenlijk geen echte klachten. Buiten hoofdpijn en een opgezwollen maag. Veel succes iedereen

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
Reageer op: Uitgerekend in september 2019
Mijn informatie: