Uitgerekend in juli 2019

Ikenmama.nl Forum Forums Zwanger zijn Uitgerekend in … Uitgerekend in juli 2019

Dit onderwerp bevat 150 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Kimsie .

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 151)
  • Auteur
  • Anne
    Sleutelbeheerder

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in juli uitgerekend zijn.

Michelle

Hee vanmorgen een test gedaan en het plusje was niet heel donker maar wel zeker een plus. Assistrnt zei zeker een plus dus positief moet het nu nog laten bezinken geloof het niet

Janneke

Hallo allemaal!
    Gister na een mooie cyclus van 28 dagen over tijd. En een test gedaan..deze was direct positief! Nu nog even het nieuws laten bezinken!

Liefs Janneke.

Esmeralda

Hallo lieve dames,

Allereerst van harte gefeliciteerd.
    Dit is mijn verhaal,
    Mijn naam is Esmeralda en ben 31.
    Ik ben moeder van 2 knullen uit 2013 en 2016.
    Na mijn laatste zwangerschap heb ik gekozen voor een koperspiraal.
    Deze heb ik op 25 augustus 2018 na 2 jaar laten verwijderen omdat hij gezakt was.
    Mijn laatste menstruatie was op 29 september cyclus van 30 dagen en heb vanochtend een test gedaan.
    En deze is licht positief.
    Wij zijn dus zwanger van ons derde wonder.
    Als het goed is ben ik op 8 juli 2019 uitgerekend.

Zo dat was mijn verhaal 🙂
    Ben benieuwd naar die van jullie.

KirHa

Dag iedereen.
    Ik ben uitgerekend voor 3 juli.
    Ik ben kinderverzorgster dus moet direct stoppen met werken.
    Dus iedereen weet al van mijn zwangerschap..
    Maaar vandaag voel ik heel veel steekjes in men buik en rug.. heb zo’n bang..
    Groetjes,
    Een bezorgde mama!

Janeih

Ook een positieve test .

Anoniem

Hier afgelopen donderdag een positieve test, gisteren voor de zekerheid nog eentje gedaan en jawel ook duidelijk positief. Uitgerekend voor 3 juli (eisprong 10/10 door ovulatietesten), eerste kindje, zo spannend. Kunnen het niet geloven aangezien mijn cyclussen zo onregelmatig waren (tussen 35 en 53d). Maar zo blij! Nu nog even geheim kunnen houden voor onze omgeving.
    Wel dikwijls een opgeblazen gevoel en soms wat steken.
    Deze week naar de huisarts voor een bloedtest.

Esmeralda

Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschappen Geniet ervan!

Ashley

Hallo ik ben Ashley en ben 21 jaar
    Gisteren postief getest
    Mijn laaste menstruatie was 29 september met een cyclus van 30 dagen
    uitgerekend dus 8 juli 2019 =)
    ik vind het allemaal super spannend en ben nu al benieuwd hoe hij of zij er uit gaat zien ?

Esmeralda

Hoi Ashley,

Dan lopen wij precies gelijk!
    Geniet van de aankomende periode!
    Groetjes
    Esmeralda

Janeih

Ik loop ook gelijk met jullie ?ook 8 Julie ,gefeliciteerd.

Ashley

Wat leuk!
    Gefeliciteerd

Esmeralda

Gefeliciteerd Janeih!
    Vandaag verloskundige gebeld en de eerste afspraak voor echo staat.
    Super spannend weer.
    Ben benieuwd wanneer ik echt uitgerekend ben volgens hun.

Janeih

Ooh wat grappig ik heb ook vandaag gebeld voor een afspraak ,afspraak staat ook ingepland pas over 4 weken .

Esmeralda

Ik moet wachten tot 30 november eerder geen plek,
    Laat je weten hoe het ging?
    Is het je eerste?

Janeih

Ik mag 26 nov voor de intake komen en 28 nov voor de echo ,nee is mijn tweede, heb al een dochter van 15 jaar

Esmeralda

O wauw.
    Straks weer helemaal terug in de baby tijd.

Regenboogje

Hallo!

Wat leuk een forum voor uitgerekende mama’s in juli! Ook ik mag mij hier bij aansluiten. Afgelopen augustus helaas ons zoontje bij 20 weken zwangerschap verloren en ondanks al het verdriet nu al weer zwanger van ons regenboog wondertje! Ik vind het super spannend en vond het moeilijk te bepalen hoe ik mij moest voelen maar o wat ben ik blij en wat is hij/zij welkom?

Leuk om jullie verhalen mee te lezen. Voorlopige uitgerekende datum 6 juli 2019?

Liefs,

Regenboogje

Hallo!

Wat leuk een forum voor uitgerekende mama’s in juli! Ook ik mag mij hier bij aansluiten. Afgelopen augustus helaas ons zoontje bij 20 weken zwangerschap verloren en ondanks al het verdriet nu al weer zwanger van ons regenboog wondertje! Ik vind het super spannend en vond het moeilijk te bepalen hoe ik mij moest voelen maar o wat ben ik blij en wat is hij/zij welkom?

Leuk om jullie verhalen mee te lezen. Voorlopige uitgerekende datum 6 juli 2019?

Liefs,

Justine

Hallo!

Als het goed is zit ik op dag 18 van mijn cyclus. Ik denk een cyclus te hebben van 28dagen. We zijn niet heel erg bezig om zwanger te worden van ons 2de. Mart de seks is wel onbeschermd.

Nu zondag middag ‘geklust’ had zaterdag enorm slijmerige afscheiding, zondag ook nog wel maar minder. Dus is het nu wel spannend om te wachten of het daadwerkelijk prijs is. Met onze dochter op de eisprong geklust en onmiddellijk zwanger (ook niet bedoeld). Hopelijk is het nu weer zo. Ik heb sinds dinsdag eisprong gevoel linksonder… bij mijn dochter herken ik dat niet. Toen had ik wel dag na eisprong al extreem pijnlijke borsten, wat ik nu niet heb. Dus is echt afwachten… heb echt geen geduld ?

Proficiat voor de zwangere dames!

Nathalie

Hoi! Ik mag me ook aansluiten bij jullie? nog heel pril, ben nu 4 weekjes zwanger.. Ben op 10 juli 2019 uitgerekend!

Het is ons eerste kleintje, dus ben super benieuwd en gelukkig?? Ik voel de hele dag al vanalles in mn buik gebeuren van plopjes tot kleine steekjes. ??

Doordat ik bloedverdunners slikte ben ik alleen verplicht de hele zwangerschap fragmin te injecteren, maar we hebben t over voor t kleine hummeltje??

Nathalie

Oh.. de site maakt van mn smileys ?.. dat is een beetje jammer 🙁

Amanda

Hay,
    Ook ik mag me aansluiten bij de mama’s die uitgerekend zijn in juli.
    Volgens de berekening zou ik 6+4 weken zwanger zijn.
    Gisteren eerste afspraak gehad bij de verloskundige en meteen een echo gemaakt. Waarschijnlijk ben ik nu pas 5 weken zwanger. Er was namelijk alleen pas een vruchtzakje te zien. 13-11 de tweede afspraak. Heeeel benieuwd:D

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Groetjess

Charris

Hoi allemaal,
    Mijn vriend en ik zijn bijna 8jaar samen en zijn gestart in april 2017 voor ons 1ste kindje. Eerst keer zwanger eind mei 2018, maar werd misval bij 5weken. Vorige zaterdag na 4dagen overtijd opnieuw test gedaan, en ja hoor wat was ik blij met die plus!! Maandag heb ik bloed laten trekken, en HCG was over de 870!! (in mei had ik maar 58) Ik ben nu dus wel hoopvoller maar de schrik blijft wel een beetje. Gisteren opnieuw clearblue gedaan met tijdindicator, en ja direct weer een plus en 3+weken. Dit komt overeen met 5 tot 6 weken. Volgens de berekening ben ik 5weken en 4dagen, én uitgerekend op 2/7/19. Vandaag heb ik wel buikpijn gehad en rommelende darmen/diarree. Iemand hier ook last van?

Groetjes
    Charris

Eva

Dag Charris,

Proficiat! Dan zijn we even ver. Ik ben 5 weken en 3 dagen vandaag, ook eerste kindje en uitgerekend op 3/7. Gisteren uitslag HCG gehad van bloedtest van afgelopen woensdag en ik had 2500. Weet niet of dit veel is?
    Gisteren ook last gehad van buikpijn, maak je je toch ongerust he. Wel geen bloedverlies en borsten doen nog altijd zeer. Dus zal wel niets zijn zeker?
    Mag 23/11 pas voor de eerste keer naar de gynaecoloog. Dat gaat lang duren eer het zo ver is…

Liefs

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 151)
Reageer op: Uitgerekend in juli 2019
Mijn informatie: