’s Avonds testen?

Home Forums Zwanger worden Zwanger worden ’s Avonds testen?

Dit onderwerp bevat 35 reacties, heeft 21 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem .

36 berichten aan het bekijken - 1 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
  • PA
    Bijdrager

Wie heeft er een goede ervaring om ’s avonds te testen? Ik heb nog een digitale Clear Blue liggen en wil eigenlijk niet tot morgen wachten…. :mrgreen:
    Maar dan test ik dus niet met ochtendurine…..

Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, maar volgens mijn berekeningen over het afgelopen half jaar (gemiddelden enzo) ben ik nu 1-2 dagen overtijd… :think:

konravi
    Bijdrager

Ik heb in de middag getest en het resultaat is bijna 4 jaar.

k10tam
    Bijdrager

Als je 1-2 dagen overtijd bent zou je ook met overdagurine kunnen testen :thumbup:
    Ik heb bij de 2e ’s avonds positief getest, 2 dagen voor NOD 8)

mamavansenisis
    Bijdrager

Kijk! Dat klinkt goed. Nou nog positief bij mij worden natuurlijk :mrgreen:
    Ik vind het morgenochtend niet zo handig met hectiek van mijn kids en school…..maar vind het ook zonde als ik die dure test zou verspillen. Denk dat ik het toch maar ga doen.

mikeollie
    Bijdrager

En? :mrgreen:

:pray:

elja laban
    Bijdrager

spannend :pray:

Anoniem

:pray: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

k10tam
    Bijdrager

ja, en nu heb je volgers Pe 😆 :thumbup: :thumbup:

konravi
    Bijdrager

en???

mamavansenisis
    Bijdrager

Ik moest nog even weg vanavond….en nu nog even plas produceren…….

eigenlijk durf ik gewoon niet…. :doh:

Nog een uurtje….dan laat ik het weten!

Anoniem

Ik heb ’s avonds positief getest, bij eerste zwschap was ik 6 dagen over tijd, bij laatste zwschap was ik 2 dagen over tijd, al moet ik hierbij zeggen dat ik op mijn nod wel bloed verloor dus dacht dat ik gewoon ongesteld was. Maar opeens stopte het bloeden en besloot ik ’s avonds een testje ertegen aan te gooien en bingo!

Succes!

mamavansenisis
    Bijdrager

Getest! :inlove:

Anoniem

las al mee en was benieuwd…. gefeliciteerd!

mamavansenisis
    Bijdrager

We zitten helemaal te shaken op de bank. We hadden juist besloten dat dit de laatste maand was dat we er voor gingen en anders tevreden zouden zijn met een gezinnetje met twee kindjes. Het ziet er nu dan toch naar uit dat er nog een kindje ons leven gaat verrijken….
    :inlove:

Dat was dus echt een gevoel dat dit een allesbeslissende test voor ons zou zijn!

Anoniem

Gefeliciteeeeeerd zeg, ik was dit topic al stiekem aan het volgen en was zo benieuwd :mrgreen: :thumbup: :dance:

Anoniem

Gefeliciteerd!!

Soraya
    Bijdrager

Gefeliciteerd! Zo bijzonder als je er eigenlijk al niet meer op durft te hopen…. :-*

Luma
    Bijdrager

Oh wat heerlijk :inlove: Gefeliciteerd!!! Ik hou van die foto’s :inlove: En hoe herkenbaar… op de valreep nog positief testen 😉 :inlove: Geniet ervan :-*

mikeollie
    Bijdrager

Wow, gefeliciteerd! :inlove:

elja laban
    Bijdrager

gefeliciteerd!! :dance:

Anoniem

Gefeliciteerd!!

Anoniem

:dance: Gefeliciteerd! :inlove:

mamavansenisis
    Bijdrager

Bedankt meiden!! :inlove:

Kimmie, ging het bij jou ook ongeveer zo dan?

Kate
    Bijdrager

Gefeliciteerd :inlove:

Hier ook een beetje zo. Na 2 miskramen bijna de hoop opgegeven en de 40 naderde. Altijd gezegd, bij 40 stop ik, dan wil ik niet meer. Ik ben 2 maart jarig en ik ben zo rond 20 februari dus nog net op mijn 39e zwanger van Wessel geraakt :inlove:
    Ook een laatste maand dus.

k10tam
    Bijdrager

jaaaaaa gefeliciteerd!! :dance: :dance:

Luma
    Bijdrager

Pé wij hebben samen op 19 januari 2010 besloten om voor een 3e kindje te gaan en ik was gelijk zwanger, maar helaas bleek met 12 weken dat na de echo van bijna 9 weken ons kindje was “gestopt” 😥 Na een deels mislukte curettage en pillen mochten we er na 2 maanden weer voor gaan, ook nu was het gelijk raak! Alleen ging het toen met iets meer dan 8 weken over 😥 En in de maand dat we even pauze zouden houden, raakte ik wéér zwanger van 1 keer zonder condoom (ik dacht mij eisprong al gehad te hebben :shifty: ). En hierna werd ik ineens niet meer zwanger… Onze oudste is door de pil heen geschoten en toen de middelste 8 maanden was is er weer een zwangerschap door de pil heen gekomen, die toen ook niet goed gegaan is…

Uiteindelijk heb ik een hysteroschopie en een HSG gehad en we zouden in juni 2011 stoppen, dan zouden we 1,5 jaar bezig zijn voor iets dat voorheen gelijk lukte… Het kostte ons en vooral mij ook heel veel energie en verdriet steeds weer. Toen de gyn. een hysteroscopie voorstelde zei hij ook dat we dan toch beter even langer door konden gaan om het wel een kans te geven. Volgens mij heb ik toen in maart de hysteroscopie gehad en precies op 1 juni heb ik getest… Positief :inlove: Ik had het totaal niet verwacht, maar mijn vriend en ik gingen naar Rome en ik wilde zeker weten of ik wel alles kon eten en drinken :shifty: 😆

Dus op de valreep van onze deadline toch nog zwanger van een 3e kindje en dat kleine meisje is volgende week alweer 9 maanden :inlove: :inlove:

Anoniem

gefeliciteerd!!!!

mamavansenisis
    Bijdrager

Jullie ook bijzondere ervaringen, zo te lezen, Kimmie en Marieke!
    Hier van de eerste adrenalinestoot bekomen! Ook al wordt het mijn derde kindje (en vijfde zwangerschap) blijft het toch weer rete-spannend!!!

Anoniem

Gefeliciteerd! Wat leuk! :inlove:

de_belzen
    Bijdrager

Ahhh gaaaf!! Gefeliciteerd!!

Anoniem

Gefeliciteerd!

Anoniem

Gefeliciteerd en een goede zwangerschap toegewenst.

Anoniem

Ik öok net getest, avond dus….en maar 1 streepje..zou vrijdag ongesteld moeten orden, dacht wel dat het kond ervoor…..had test van etos 2 in verpakking…

k10tam
    Bijdrager

Is wel heel vroeg hoor, nu al testen. Ik weet niet hoe gevoelig die etostest is, maar ws niet zo gevoelig als de kruidvat 2 voor 5 euro, die is supergevoelig. Ik zou over een paar dagen nog eens testen…succes :thumbup:

Anoniem

Ja doe ik ook as vrijdag moet ik ongesteld worde dus haal dan wel test van predictor.
    Dan zou het wel kunnen…

Anoniem

Nog Gefeliciteerd!

En nog even als reactie op ’s avonds testen; Bij de eerste testte ik midden op de dag, rond 14.00 óp mijn NOD en die kon niet blauwer worden (binnen 2 sec!).

Bij de tweede testte ik 1 dag over NOD maar achteraf bleek mijn eisprong iets later dus was het één dag voor NOD rond 12.00 en deze was niet zo donker, maar absoluut duidelijk een 2e streep :mrgreen:

36 berichten aan het bekijken - 1 tot 36 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

29017832