Project X in Haren

Ikenmama.nl Forum Forums Lief en Leed Uit de media gegrepen Project X in Haren

Dit onderwerp bevat 79 reacties, heeft 29 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem .

5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
  • Auteur
  • Anoniem

@mandy_d. wrote:

Jong geweest, tja, ik ben ook jong geweest en toch snap ik het niet. Bij iets unieks willen zijn,waarvan je (als je werkelijk van goede huizen bent) WEET dat er rotzooi van komt? Nee..daar wil ik niet bij zijn.

.

Dus als je niet van goede huizen bent dan doe je zulke dingen????
    Dus alleen asso’s doen zo iets. :think:
    Een kakker zal dat zeker niet doen, maar ook al kom je uit een gezin waar je goed in word opgevoed dan zijn er nog kinderen/pubers die aan zoiets meedoen.

kaatje1
    Bijdrager

Ik denk dat Mandy het niet letterlijk maar figuurlijk bedoelt. (als in ’s morgens een vent, ’s avonds een vent. )

Aan de andere kant denk ik wel dat opvoeding hier mee te maken heeft. Uitzonderingen daargelaten denk ik dat criminaliteit vaker voorkomt in gezinnen waar de regels van de samenleving minder goed nageleeft worden. Oftewel in asso gezinnen zoals Ingelke aangeeft.

Danielle84
    Bijdrager

@ariel wrote:

Ik denk dat Mandy het niet letterlijk maar figuurlijk bedoelt. (als in ’s morgens een vent, ’s avonds een vent. )

Aan de andere kant denk ik wel dat opvoeding hier mee te maken heeft. Uitzonderingen daargelaten denk ik dat criminaliteit vaker voorkomt in gezinnen waar de regels van de samenleving minder goed nageleeft worden. Oftewel in asso gezinnen zoals Ingelke aangeeft.

Dank. Vond het al apart dat het verkeerd gelezen werd. Ik dacht dat “van goede huizen komen’ een algemeen bekende uitdrukking was. Heeft volgens mij niets met asso of kakker te maken (hoewel het misschien wel daar begonnen is, maar nu is het gewoon een uitdrukking).

En eerlijk is eerlijk…je moet wel goed ziek zijn je zo te laten gaan…iemand die vooraf goed in staat is de gevolgen van zijn/haar daden te overzien (ja ook op jonge leeftijd), laat zoiets niet snel gebeuren.
    Heeft niets met sociale status te maken, misschien wel met IQ, maar ook dat hoeft niet perse…..(voor de duidelijkheid, ik ben noch een kakker, noch beweer ik hier dat IK een hoog IQ heb, voor het geval het niet meteen begrepen gaat worden).

alyt
    Bijdrager

Ik vind het ook wel goed dat er ouders zijn die met hun kind aan komen zetten op het politie buro.

Ook erg dat er een oude man zwaargewond is geraakt. Ik begreep dat er in zijn huis werd ingebroken of het was iig bij zijn huis.

Anoniem

Ze zijn nu bezig alle foto’s en flimpjes te bekijken die ze binnen hebben gekregen. Gisteren waren er al 36 op gepakt. Dat ze ze maar laten boeten voor dit.

Germ, die oude man. Daar zal de schrik er altijd inblijven zitten.

5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
Reageer op: Project X in Haren
Mijn informatie: