mijlpalen en lovemomenten

Home Forums Dreumes geneuzel Dreumespraat mijlpalen en lovemomenten

Dit onderwerp bevat 67 reacties, heeft 30 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem .

68 berichten aan het bekijken - 1 tot 68 (van in totaal 68)
  • Auteur
  • maria74
    Bijdrager

ooit was hier toch een mijlpalen topic? dat was altijd erg leuk.

doen jullie mee? met het delen van je dreumes mijlpalen en lovemomenten?

mijlpaal van daisy is onlangs dat ze 2 kiezen en 2 tanden erbij heeft ๐Ÿ˜ฎ :hug: :mrgreen:

teruggaat babbelen: glrglugkrdikerlg, zo schaatig

elke keer als ik haar uit bedje haal, ze me met haar armpjes omarm en mmmmmm zegt :inlove: heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Anoniem

ella liep zondag zeven meter los door het pierenbadje!!!! we weten dat ze het goed kan maar ze laat het niet altijd zien.

Maggie
    Bijdrager

Casper heeft geleerd kusjes te geven!! :inlove:

Ik ben trots op Riley, omdat zijn woordenschat gigantisch groeit. :inlove:

redactie
    Bijdrager

Mijn zoon kan sinds gisteren een beker melk leegdrinken zonder zn handen te gebruiken.. ๐Ÿ™„ ๐Ÿ™„ ๐Ÿ™„ :naughty:

Hoorayyyyy… :hand:

Maggie
    Bijdrager

๐Ÿ˜† Fai toch jij hebt een bijzondere zoon 8) *de mijne eet rozijntjes zonder zijn handjes te gebruiken, van de tafel dat is de ‘nette manier’ en van de grond lukt hem ook ๐Ÿ˜ฎ * Ik hoop alleen zooooo dat hij zich niet een keer gaat vergissen met konijnekeuteltjes :angel:

Tappie
    Bijdrager

@rhiannon wrote:

๐Ÿ˜† Fai toch jij hebt een bijzondere zoon 8) *de mijne eet rozijntjes zonder zijn handjes te gebruiken, van de tafel dat is de ‘nette manier’ en van de grond lukt hem ook ๐Ÿ˜ฎ * Ik hoop alleen zooooo dat hij zich niet een keer gaat vergissen met konijnekeuteltjes :angel:

ivan heeft al zoooooooooooo vaak konijnen keutels in zijn mond gehad ๐Ÿ˜ณ of cavia keutels

Mijn trots/love moment dat mijn mannetje het gewoon goed doet en lekker in zijn eigen tempo :inlove:

Anoniem

Wanneer is je baby eigenlijk een dreumes? Vanaf zijn 1e verjaardag?
    Nouja, dan kan het wel bijna hier ๐Ÿ˜€

Ons love-momentje is dat ons ventje terug gaat zwaaien als je “daaaag” zegt! En hij begint ook in zijn handje te klappen als je zingt van “klap eens in je handjes”.
    Soms is de volgorde nog niet juist, en doet ie ze eerst op zijn bolletje en begint ie dan pas te klappen!

Maar het is wel mega-schattig om te zien!!! :inlove:

Groetjes, Marieke

Ik ben de hele dag door enorm trots en verliefd, maar een echt lovemomentje is toch wel toen ik met hem binnenkwam net (ik had gewerkt, hij was naar het kdv, papa zat ziek thuis), en ik tegen hem zei: ga papa maar een dikke knuffel geven.
    Hij rent de hele kamer door op zoek naar papa en springt in zijn armen, en dan die twee liefste kerels bij elkaar, smelt :inlove:

Net als dat hij zegt als we het kdv uitstappen ‘auto’. En als we bijna thuis zijn ‘thui’ (de s lukt nog niet ๐Ÿ˜‰ ) Zo lief ๐Ÿ˜€

Tappie
    Bijdrager

Ivan kan los lopen :inlove: :inlove: :inlove:

redactie
    Bijdrager

Rhi.. bijzondere vrouwen bijzondere kinderen he.. :inlove:

En HOERA voor Yvan.. :dance:

Maggie
    Bijdrager

Hahaha maareuh Ivan haalt ze ook weer uit zijn mondje? 8) En superrr dat hij de moed heeft gevonden om zelf te lopen! :dance: :inlove:

Mss Fai ๐Ÿ˜‰ of andersom? Ach het is iig om van te genieten!

Marieke idd 1 jaar is dreumes. Hoe ze ook heten ze zijn iig kjoet! :inlove: Zo lekker als ze meer gaan communiceren en je voor je gevoel meer contact hebt. :thumbup:

Tappie
    Bijdrager

eeeh Rhi nee hij eet ze echt op als wij er niet op tijd bij zijn , meestal wurmen wij het uit zijn mond :sick:

ja ik ben helemaal trots, hij kan het wel de kleine man :inlove:

Maggie
    Bijdrager

Zo erg zal het toch niet zijn zo’n klein keuteltje? Wat eten konijntjes en caviaatjes nu helemaal. Allemaal vegetarisch :angel:
    Casper is helemaal weg van de kattebrokjes……geen idee waarom, mama zal wel belabberd koken of zo. ๐Ÿ˜† Maar de grote doos met voorraad heb ik achter slot en grendel nu anders eet hij de halve dag alleen maar kattenbrokjes. :wall:
    En jaaaa hij kan het echt hoor! Vanaf nu dus rennen achter hem aan, alle hekjes dicht, beveiliging op je kastjes 8) sterkte ๐Ÿ˜‰
    Ow die maffe knul hier heeft al door hoe kastbeveiliging werkt….totaal nutteloos dus. Stiekem ben ik er wel trots op hoor, want het is nogal een gepriegel om ze los te krijgen. En gek genoeg hij haalt echt geen ondeugd uit met de inhoud van de kastjes. Het enige wat hij erg boeiend vind; een blik met soep…. :think: ik bespeur wel een soort motto bij hem mbt mijn koken. ๐Ÿ˜ฎ

Tappie
    Bijdrager

ach daarom, hij is er nog niet ziek van geworden. :angel:

Kattenbrokjes heeft Ivan ook al gehad, gelukkig hbben wij een hekje voor de keuken en kan hij er niet bij maar oh wee als het hekje op staat dan moet je snel zijn :mrgreen: :mrgreen: Klaagt je man ook over je kook kunsten? :mrgreen: zal wel meevallen toch

Hij vindt kruipen nog wel makkelijker hoor, zoekt toch nog stukje veiligheid

Bedoel je van die keukenkast beveiliging? die je moet indrukken om open te krijgen? Dat vind ik behoorlijk knap

Maggie
    Bijdrager

Hihi zo denk ik er ook over hoor. Soms hoor je wel eens van aaaah gatver brokjes eten oid maar boeien. Mijn kat is ook tevreden over de brokjes en Casper dus ook. ๐Ÿ˜† Mijn man klaagt zelden, mss heeft hij meer honger of zo dat hij minder klaagt? :angel:
    Kruipen is soms ook gewoon fijn. Maar vanaf nu zal hij vast steeds vaker willen stappen. :thumbup: Juist ook omdat hij staand bij meer dingen bij kan dan kruipend. :shifty:
    En yeps het zijn van die ‘klemmetjes’ van Ikea met zo’n haakje waar het achter klemt. Had er altijd zelf al ruzie mee, maar ja hij heeft veel kleinere handjes. :wall: De keuken met een hekje afsluiten is helaas geen optie. Zolang hij geen ondeugd uitvreet prima.

Anoniem

ELLA LOOPT :inlove: :inlove: :inlove:

gedaan met de rust

Maggie
    Bijdrager

Leuk Lonneke! :inlove: Alleen idd die rust…… :angel: mss dat ze wel ietsjes vaker wat langer zal slapen? Door de extra inspanning die het lopen kost en alle extra indrukken. :angel:

Hesta
    Bijdrager

TROTS moment ze heeft op het potje geplast en gepoept :dance:

LOVE :inlove: moment ze knuffelt en zoent mama de hele dag :inlove:

konravi
    Bijdrager

Lianne is momenteel een knuffelkont :inlove:

Shenny
    Bijdrager

hier zijn de eerste stapjes ook gesignaleerd…. alleen is het nog steeds makkelijker om op de knietjes te lopen ๐Ÿ™„
    maar het loplopen ( op de voetjes) gaat steeds beter en soms zelfs uit haar zelf zonder stimulans :inlove:

Jana beantwoord sinds gisteren als ik zeg ik hou van jou… zegt zei voor altijd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Zoo lieffffffff :inlove:

jaqueline
    Bijdrager

๐Ÿ˜† :inlove: :mrgreen:
    heel leuk om te lezen.

mijn nichtje heeft vroeger haar eigen keutels wel eens gegeten :sick: ๐Ÿ˜† :mrgreen: ze is inmiddels een grote meid van 25

jaqueline
    Bijdrager

gisteren was dana’s eerste dag op school, en toen we thuis kwamen was daisy haar aan het ‘zoeken’ :inlove: lovemoment werd op een gegeven moment wel een houdnumaareensjetetterdicht-moment, ze was de hele ochtend van slag af, ik kon geen stap opzij doen :hug: ze miste waarschijnlijk haar grote zus :inlove:

Ik ben trots op mijn mannetje, omdat .. hij ineens ‘Kijken, Dit, Eten’ zegt.
    Ook omdat hij 1 stapje los heeft gedaan (en daarna meteen viel)

antjuh
    Bijdrager

Marith begint heel veel na te kletsen. Dan zijn het niet hele woorden zoals wij die zeggen, maar wel die klanken.

Waar ben jij ? = waa bee je?

Vandaag was hรƒยฉt lovemoment:
    Ze kreeg een mandarijntje (wat momenteel haar favoriete fruit is) en ze deed het eerste stukje in haar mond en toen keek ze me aan en kneep ze haar oogjes dicht en tegelijk lachen.
    Alsof ze zeggen wil: Lekker mama

Stipje1
    Bijdrager

Waar zal ik beginnen :-):

Stijn zingt zo lief mee als ik olifantje in het bos laat je mama toch niet los zing :inlove: :inlove: :inlove: olilantje lalalalal os mmama nieeee los……. dat maak ik er natuurlijk van, want wij moeders begrijpen de taal van ons kind, maar meezingen doet ie dus wel :inlove: :inlove:. In de maneschijn doet ie gewoon alle gebaren mee zelf die van de “duizendpoot die schoenenpoetser is :mrgreen:

Hij gaf gister op commando een heel schattig meisje op zijn kdv groep een kusje…..mama zei dat is lief van Christel geef haar maar een kusje…..daar ging hij met zijn hoofdje naar voren :inlove: :inlove:

En idd heerlijk als mijn 2 mannen met elkaar aan het kroelen zijn smeltttt :inlove:

@sweet-love wrote:

Ik ben trots op mijn mannetje, omdat .. hij ineens ‘Kijken, Dit, Eten’ zegt.
    Ook omdat hij 1 stapje los heeft gedaan (en daarna meteen viel)

En nu ook AUTO!! :inlove:

wtje82
    Bijdrager

:inlove: Dat ze eindelijk ja of nee zegt op het goede moment. Eerst was het alleen maar ja (ook al bedoelde ze nee) daarna was het nee (ook al bedoelde ze ja) en nu geeft ze goed antwoord (o zo makkelijk)

Ook geeft ze duidelijk aan als ze klaar is met eten, door haar slab af te doen (of proberen als ik er een knoop in heb gelegd) :inlove: Maar als ik dan wil je geen toetje zeg, dan houdt ze m om en begint toetje te roepen.

Dat ze tegenwoordig als ze wakker is en ik haar uit haar bedje haal het meteen al over “boiten” heeft en dat ze het liefst de hele dag in de tuin is.

Ach eigenlijk vind ik alles een love moment :inlove:

jaqueline
    Bijdrager

daisy kreeg gisterenochtend een broodje en zei meteen al lopende langs de tafel naar het broodje toe: hap hap hap :inlove:

dus eerste woordje is hap, eigenlijk niet anders verwacht voor onze smulpaap hier ๐Ÿ˜†

Hesta
    Bijdrager

nikki zegt nu de hele dag

Ninni baby zusjuuuuuuuuuuuu

:inlove:

konravi
    Bijdrager

:inlove: ik smelt :inlove:

Hesta
    Bijdrager

ah ze heeft weer wat geweldigs :inlove:
    ze zingt nu :inlove:

en ik zing

poesje mauw kom eens gauw…

en zij zingt

ninni drinken jou :inlove:

Stipje1
    Bijdrager

Hier zingt Stijn ook uit volle borst als je dan het verkeerde meezingt schud hij neeejjjjjjjjjjjj :inlove: . Ook zingt hij duidelijk hi hi hi ha ha ha …….naaarrrrrrr (zag 2 beren) en in nuh gloria….hoeraaaaaa handjes in de lucht (lang zal ze leven, wij zijn dus iedere dag jarig) :inlove:

Anoniem

lovemoment: Ella ligt heerlijk in bed te brabbelen :inlove:

Met dodenherdenking werd hij wakker, en mocht hij even beneden, omdat hij ziek was. Hij stond voor de tv toen het Wilhelmus ingezet werd. Mijn man zei tegen hem: je moet wel je hand op je hart leggen, kijk zo.
    En ja hoor, stond Jurian daar kaarsrecht voor de tv, met zijn hand op zijn hart, ernstig gezicht ๐Ÿ˜€

xxelise
    Bijdrager

@littlewonder wrote:

Met dodenherdenking werd hij wakker, en mocht hij even beneden, omdat hij ziek was. Hij stond voor de tv toen het Wilhelmus ingezet werd. Mijn man zei tegen hem: je moet wel je hand op je hart leggen, kijk zo.
    En ja hoor, stond Jurian daar kaarsrecht voor de tv, met zijn hand op zijn hart, ernstig gezicht ๐Ÿ˜€

:inlove:

Anoniem

Compleet inlovemoment toen ik Lars vanmiddag in bed legde en hij me een handkus gaf. Whaaaaaah :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: !

Ireen86
    Bijdrager

Ohw wat een leuk topic!! :inlove:

Jurian :inlove:

Als ik tegen Jara zeg : hou van jou, dan zegt ze “houjou” :inlove: (haha tis vooral nog imiteren, maar t klinkt zooooooo schattig)

xxelise
    Bijdrager

tanja, dan smelt je toch helemaal???

hier kroop t.l. laatst naar de vissen, en zong isje isje (visje visje in het water …) :inlove:

Ireen86
    Bijdrager

:inlove: :inlove:

Ik bedenk er net nog een: ik heb Jara leren ballet’en, hihi als ze op dr kamertje komt trekt ze aan dr muziek doosje en draait ze een rondje met dr armen in de lucht :inlove: :inlove:

xxelise
    Bijdrager

geweldig!! Dat moet je showen zaterdag!!

Ireen86
    Bijdrager

:mrgreen: komt goed!

idd willen we zien :inlove: :inlove:

Tappie
    Bijdrager

Als mijn laptop open geklapt staat en ik ben even naar de wc of naar de keuken en ik kom terug zit meneer op de bank met Bumba aan :shifty: :inlove: hij weet precies welk knopje de dvd speler van de laptop aan gaat en waar hij dan op moet klikken. :inlove: :inlove: Trots dat hij dan is ๐Ÿ™„ :inlove:

@karin1981 wrote:

Als mijn laptop open geklapt staat en ik ben even naar de wc of naar de keuken en ik kom terug zit meneer op de bank met Bumba aan :shifty: :inlove: hij weet precies welk knopje de dvd speler van de laptop aan gaat en waar hij dan op moet klikken. :inlove: :inlove: Trots dat hij dan is ๐Ÿ™„ :inlove:

jaqueline
    Bijdrager

ahhh, leukleukleuk :inlove:

daisy gaat door haar knietjes lopen en handjes achter als we ons gaan verstoppen, dan roep ik: daisy, waar ben je nou??? :inlove:

zodra ze muziek hoort gaat ze rondjes draaien en in haar handjes klappen, en bij het liedje: zo gaat de molen, begint ze heel snel met haar handjes te draaien en zegt ze kli kli kli, waarschijnlijk bedoelt ze wieken :mrgreen:

jaqueline
    Bijdrager

daisy praat nog niet zoveel, maar gisteren zag ze een foto vanzichzelf en toen ging ze die aaien en zei aaa aaa aaa :inlove:

en dr hoektanden komen eindelijk door :dance: is alles kompleet zijn we daarvanaf, want wat een crime zeg :hug:

Anoniem

ella die mij over bol aait nadat ik mij gestoten heb en er een kusje op doet :inlove:

contrast99
    Bijdrager

Noelle die “haai (l)ieffie” tegen me zegt… :inlove:

Tappie
    Bijdrager

Ivan moest pyjama aan, papa zegt tegen hem zeg maar dag tegen mama, hij zwaait naar mama en loopt daarna naar mij toe om een dikke kus te geven en gaat daarna zo met papa mee :inlove: :inlove:

Ik had me zeer gedaan en Melinda komt naar me toe en zegt aaah mamma en aait me over mn hoofd :inlove:

Anoniem

hier een ultiem lovemoment als Sidney de honden aait en dan heel lief aaaai zegt en dan ook met haar handje heen en weer gaat :inlove:

senieke
    Bijdrager

Ons lovemoment is toch wel s’morgens als we papa gaan wakker maken. Zodra we boven zijn rent ze naar onze kamer, klimt op ons bed en daarna op papa om hem een dikke knuffel en een kusje te geven.

Anoniem

Mijn lovemoment
    Iedere avond vorodat ik in bed stap: even checken of ze nog lekker slaapt….en dan krullebol ondersteboven in bed aantreffen :inlove:
    Maf kind, ze houdt niet van dekens, ja onder haar hoofd :inlove:

Anoniem

@marlous79 wrote:

Mijn lovemoment
    Iedere avond vorodat ik in bed stap: even checken of ze nog lekker slaapt….en dan krullebol ondersteboven in bed aantreffen :inlove:
    Maf kind, ze houdt niet van dekens, ja onder haar hoofd :inlove:

haha dat ken ik, hier ook altijd een lovemoment :inlove:

Anoniem

wat een leuk topic :inlove:

hier zegt lynn elke keer als we gaan eten
    smakelijk eten papa, smakelijk eten mama

en bij het naar bed gaan
    doei doei… hou van jou

Anoniem

Mijn lovemoment is als Roan op bed gaat..
    Papa brengt hem altijd op bed en tandjes poetsen en als we dan nog beneden staan hij zijn pyama en slaapzak aan heeft en papa hem beet heeft, wacht ie totdat ik hem een kus geeft en dan straalt ie :inlove: en als ie dan met papa naar boven loopt glundert ie helemaal en zwaait en zeg dadaaag..

Anoniem

Als hij met een heerlijke koek naar onze hond loopt en zegt: Bitsie, assie! (Blitz=onze hond Assie=alsjeblieft) en hem een hap van z’n koek laat nemen, en vervolgens tevreden zelf weer verder (wil) happen aan z’n koek.
    (Uiteraard is hij niet zonder toezicht bij onze hond, en breken wij het stuk eraf waar de hond aan gegeten heeft…)

Anoniem

Wil graag een mijlpaal toevoegen aan dit topic. M’n zoontje loopt sinds een week een paar passen helemaal los! Ik ben super trots en het is zo schattig om te zien :inlove:

Anoniem

Wauw Astrid wat goed van Nando :clap:

Hier stond Roan vandaag 5 sec los op de bank, ik was daar al ubertrots op en van de week deed ie 2 stappies los haha en toen viel ie weer, maar hij durfde het en probeerde he!

konravi
    Bijdrager

Ik ben voor het eerst een weekend helemaal alleen weg, dus zonder kind.

Vanochtend belde mn vriend met mn dochter, ze zei tegen mij:
    mama ik heb een vis gekregen van een meneer.
    Later zei ze: tot morgen mama, dag!!

Ik smolt… mn meisje :inlove:
    Ben vooral ook erg trots op mn kanjers!!

mn vriend is namelijk niet haar vader

Anoniem

Sennapen en Pooh… dat zijn inderdaad love-momenten!!

Hier ben ik in love als Lars aan tafel zegt: “lekker mama, heeeeerlijk!” Hij eet sinds een week of twee eindelijk een beetje met ons mee.

Anoniem

Ooww wat goed van lars Erika!! :dance:
    En wat zal dat fijn voelen voor jou ook! :inlove:

En pooh, wat lief :inlove: :inlove:

Anoniem

Sanne, wat goed van Roan! Ook al aan het oefenen met loslopen.

En idd wat een lieve love-momenten :inlove:

Anoniem

Jaa, zeker weten aan het oefenen. Hij vind het alleen maar leuk!!

Hier trouwens nog een love moment..

Hub deed mij een kusje geven en 2 tellen later deed Roan hem na en kreeg meteen een dikke smakkerd op mijn mond.

Doet Roan heel vaak, das zo cute en dan staat ie daarna vet te lachen :inlove:

Anoniem

vorige week had ik m`n nichtje (16mnd) voor het eerst om op te passen voor een paar uurtjes, ze was heel verdrietig steeds en liet haar speen vallen, Wesley pakt `m op en stopt `m in haar mond zo lief :inlove:

Anoniem

wij hebben nu de sleutel van ons nieuwe huis. J. is donderdag gelijk komen kijken en als we zien hoe hij opfleurt als hij in het lege in verbouwing zijn de huis komt :inlove:
    hij loopt rond of hij er al jaren komt, loopt te kletsen en is supervrolijk :inlove:

oo en gister ging hij met kabouter plop meedansen, terwijl hij zo vreselijk moe was :inlove:

68 berichten aan het bekijken - 1 tot 68 (van in totaal 68)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

38203104