"Hoeveel" deel 2…heb jij wel/geen striemen?

Ikenmama.nl Forum Forums Algemeen Mama en papa vraagjes "Hoeveel" deel 2…heb jij wel/geen striemen?

Dit onderwerp bevat 77 reacties, heeft 60 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Lyanne .

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 78)
  • Auteur
  • chrissie
    Bijdrager

Hier gelukkig ook geen strepen, hoewel ik bij Jayden echt heel veel was aangekomen (+25kg) en toch een vrij jonge moeder ben (25 toen ik bevallen ben van Kaylee en 27 toen ik bevallen ben van Jayden).

@pitje27 wrote:

bij de 1e onder de navel de landkaart
    bij de 2e boven de navel de rest van de kaart…

Landkaart???
    Bij mij is het de wereldbol! ๐Ÿ˜† :mrgreen:

Bij de eerste mijn hele buik al vol gekregen en bij de 2e zijn de striemen uitgebreid naar boven toe…

Vanaf je 30e is de kans op striemen geloof ik kleiner. Ik heb (daarom?) geen striemen ๐Ÿ˜€

@memmie wrote:

@pitje27 wrote:

bij de 1e onder de navel de landkaart
    bij de 2e boven de navel de rest van de kaart…

Landkaart???
    Bij mij is het de wereldbol! ๐Ÿ˜† :mrgreen:

Bij de eerste mijn hele buik al vol gekregen en bij de 2e zijn de striemen uitgebreid naar boven toe…

okay wereldbol… :mrgreen:

ben benieuwd als ik weer zwanger bent of het nog meer kan worden.. tja buik, heupen een heel klein beetje en borsten ook minimaal maar weet niet meer welke kant het dan nog uit kan gaan… (wil ik misschien niet weten.. :angel: )

contrast99
    Bijdrager

Ik had bij mn vorige zwangerschap ook niks en ben ook niet op oudere leeftijd. Was ook aardig wat aangekomen dus de buik heeft aardig mee moeten rekken. Hoop toch wel dat ze nu dan ook niet komen, en anders heb ik gewoon pech!

Op mijn buik heb ik geen striemen gehad en toch drie keer meer dan veertig weken zwanger geweest. Wel een paar op mijn bovenbenen maar die zijn nu alleen nog te voelen en niet te zien. Tijdens mijn tweede zwangerschap kreeg ik striemen op mijn borsten maar dankzij de zwaartekracht zijn die nu niet meer te zien. ๐Ÿ˜ณ

miep77
    Bijdrager

na drie nog niet….
    hoop dat deze 4e daaar niet als nog even voor gaat zorgen ๐Ÿ˜†

Annelies
    Bijdrager

Ik ben nu 30 weken zwanger van 3.
    M’n huid trekt als een gek, maar nog geen striem te bekennen.
    Al vrees ik dat ik er deze keer niet zonder striemen vanaf kom. :shifty:

anitacornelissen
    Bijdrager

Wat was ik trots dat ik mijn 1e zwangerschap, die 42 weken en 1 dag heeft geduurd, uitgezongen heb zonder striemen!

En toen..de 2e..m’n buik groeide veel anders, stak ver vooruit en dan kon m’n velletje toch niet helemaal aan ๐Ÿ™
    Het zijn er maar 2 (en gelukkig geen grote), maar toch…ik vind ’t niet leuk ๐Ÿ™

zwangerworden
    Bijdrager

Ik heb ook striemen overgehouden aan mijn zwangerschappen.
    Niet mega veel maar wel duidelijk te zien.

JustMe2
    Bijdrager

Bij de eerste zwangerschap begon het bij week 30 te scheuren….
    tot zelfs boven mijn navel…(heb zo’n zonnetje boven mijn navel nu)

Zelf in mijn navel scheurde het..(letterlijk, wondjes die bloedde)

Bij de 2e kwam ik minder aan, maar mijn buik was HUGE…hier heb ik er nog wat van bijgekregen.

Ook op mijn bovenbenen, heupen en borsten zitten striemen. ๐Ÿ‘ฟ

(gedeelte rond navel is net zo’n leeggelopen ballon die al jaar onder de bank lag.. :shifty: )

stiertje
    Bijdrager

@minniemouse wrote:

(gedeelte rond navel is net zo’n leeggelopen ballon die al jaar onder de bank lag.. :shifty: )

๐Ÿ˜† Dat vind ik echt een goed voorbeeld. Zo is het ook precies bij mij!!!
    Tijdens de zwangerschap van Rhodรƒยฉ ben ik erg veel aangekomen, en ik had een mega buik, waardoor ik tot zeker 4cm boven mijn navel een patroon heb staan.
    Daarna is het weer helemaal strak getrokken (je zag het nog wel, maar verder niets).
    Toen zwanger van Amรƒยฉlie. Die droeg ik helemaal naar voren, met als resultaat de al
    aanwezige striemen scheurden nog verder uit ๐Ÿ˜• Ik heb toen ook vreselijk veel jeuk en pijn gehad!

Nu een flubbberbuik met uitgelubberde navel…Ik ben dun van mezelf (maat 36)
    maar zal die buik (of eigenlijk los vel…) dus noooooit meer weg krijgen.
    Een bikini durf ik echt niet meer….het is echt geen gezicht!
    En het frustrerende vind ik dat ik altijd ‘dik’ lijk. Ik heb gewoon geen strakke buik
    meer hoeveel ik ook sport ๐Ÿ˜• (ben verder wel blij met mijn meiden hoor ๐Ÿ˜† )

Mamaleonie
    Bijdrager

Hier een striemloze buik. Had een enkeling, heel iel dingetje op mijn heup, maar die valt te verwaarlozen.

Mijn borsten zijn niet geheel onbeschadigd uit de strijd gekomen. Bij mijn zwangerschap van de oudste zijn ze van B naar DD gegaan.. Bij de tweeling is er niks bij gekomen.
    Nu heb ik D met en zebraprint… ๐Ÿ™„

hippiemama
    Bijdrager

Een dikke ja. Kon eigenlijk ook niet anders, zwanger van een tweeling, alleen maar afvallen, maar wel een grote buik krijgen.

spoekie
    Bijdrager

Nee, op mijn buik niets te zien!
    Wel op mijn bovenbenen maar die zaten er al voor mijn eerste zwangerschap en zijn tijdens de zwangerschap niet erger geworden.

elina382006
    Bijdrager

Tijdens mijn eerste zwangerschap geen striemen ikke blij!
    Na de bevalling kwam de stuwing, resultaat: striemen op mijn borsten ๐Ÿ˜•

In de tweede zwangerschap heb ik 1 striem gekregen op mijn onderbuik. Deze zit echt op bikini rand dus bijna niet te zien.
    Bij mijn borsten wel wederom een aantal bijgekregen tijdens de stuwing de eerste dagen….

chantal09
    Bijdrager

Ja heb ook striemen, bij de 1e zwangerschap (heb nog geen 2e gehad)
    Heb ze eerst alleen op mijn borsten gehad, rondom. Al heel snel. Ook 3 streepjes op beide heupen. Op de dag van de bevalling heb ik 3 streepjes naast mijn navel gekregen. Dus ik mag niet klagen.

Shenny
    Bijdrager

op mijn buik rondom mijn navel…. op mijn heupen… op mijn borsten ( aan de zijkant gelukkig)
    echt verschrikkelijk…. niets is meer zoals het was… met sporten wordt zelfs mijn buikje niet meer strakker, de rek is eruit ๐Ÿ™

ja helaas striemen. Ik heb elke dag netjes mijn buik ingesmeerd en vroeg regelmatig aan mijn man of hij al striemen zag. Zelf zag ik ze niet, en mijn man zei nee hoor ik zie niks, tot op een dag maar wat zijn eigelijk die streepjes op je onderbuik? :wall: Dus toch striemen, ik kon ze alleen zelf niet zien ๐Ÿ˜† .Nu dus helaas wel ๐Ÿ™„ .

xxelise
    Bijdrager

ja kreeg ze wel, maar pas met 36 weken!

Nee geen enkele striem!
    Heb ook niet veel gesmeerd ofzo. Mijn buik groeide dan ook niet zo hard en werd ook niet zo groot.

stiertje
    Bijdrager

@meggie wrote:

Nee geen enkele striem!
    Heb ook niet veel gesmeerd ofzo. Mijn buik groeide dan ook niet zo hard en werd ook niet zo groot.

Ik heb wel veel gesmeerd, en ik groeide wel heel erg hard ๐Ÿ˜†
    Vandaar dus waarschijnlijk de striemen ๐Ÿ™

Ik ben ook niet erg groot (1.68m) maar kreeg bij beiden wel een mega buik:

Wow dat is zeker een flinke buik!
    Het schijnt zowiezo dat de รƒยฉรƒยฉn het sneller heeft dan de ander.

Ik heb er wel de bruine streep voor teruggekregen na mijn bevalling. Tijdens de zwangerschap niks van gezien en ineens daar was ie.

Savoye
    Bijdrager

ik heb heel veel striemen vanaf mijn knieen tot aan mijn borsten.. baal er flink van,. ben behoorlijk aangekomen tijdens de zwangerschap maar tot 38 weken geen streepje te zien, en in eens barste ik uit mijn voegen..

hier een foto, dag later is Fenna geboren

Savoye
    Bijdrager

en met melissa was iknog groter :shifty:

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 78)
Reageer op: "Hoeveel" deel 2…heb jij wel/geen striemen?
Mijn informatie: