eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Home Forums Zwanger worden Zwanger worden eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Dit onderwerp bevat 892 reacties, heeft 198 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  LovelyMirrie .

150 berichten aan het bekijken - 1 tot 150 (van in totaal 893)
  • Auteur
  • hedwich
    Bijdrager

een poging om een topic aan te maken, over de eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.
    tuurlijk, je weet het pas zeker nadat je ongi uitblijft en je getest hebt.
    en de een weet het daardoor pas, maar de ander voelt het al eerder.
    de een heeft last van meerdere kwaaltjes en blijkt toch niet zwanger te zijn.
    de ander heeft geen kwaaltjes en is wel zwanger.
    het verschilt dus per persoon.

heb jij nog iets waar je last van hebt, maar die er nog niet tussen staat?
    typ het in een nieuw bericht en ik voeg het toe

afscheiding is wat cremerig en meer dan anders
    slijmkleur

gevoelige borsten/tepels
    grotere borsten
    grotere tepels met de kliertjes van Montgomery (bobbeltjes op de tepelhof, worden er meer en groter)
    aders duidelijker zichtbaar op borsten
    opgeblazen buik
    pukkels op rug
    sterker reukvermogen
    jeuk
    dorst

duizelig
    hartkloppingen
    meer zweten
    het warm hebben
    niet kunnen slapen

geen koffie meer lusten
    borrelende maag
    vieze smaak in de mond (ijzersmaak)
    honger

misselijk
    overgeven
    zin in lekkere dingen/eetbuien
    geen zin in eten
    buikpijn/ongi gevoel
    spierpijn in de buik
    hoofdpijn
    vaak plassen
    winderigheid
    obstipatie
    kuitkramp
    boeren
    bloedneus
    pijn in onderrug

pukkels
    rode handpalmen
    beter ruiken
    rode vlekken in gezicht (bloeddvatclusteringen)
    afbrekende nagels

emotioneler/ prikkelbaar/stemmingswisselingen
    moe
    meer zin in sex
    vergeetachtig
    chagerijnig
    sterk voorgevoel over zwanger zijn
    minder concentratie

katten willen dichtbij je zijn/op je buik liggen
    nestdrang (zin om op te ruimen/poetsen)

de eerste “verschijnselen” van mannelijk gezichtspunt bezien.
    Misschien wel leuk, want het aardige is dat ook mannen in de ‘in verwachting-tijd’ verschijnselen hebben.

Wat dat zijn?

– Merken dat je heel beschermende gevoelens krijgt,
    – Haar ontzettend lief gaan vinden, nog meer dan daarvoor,
    – Haar opeens voor je gevoel ‘zachter’ vinden,
    – Het gevoel hebben dat ze opeens ‘ronder’ is (en dan bedoel ik niet dat ze dikker wordt of zo maar een ronder gevoel geeft),
    – Veel meer van haar kunnen hebben,
    – Haar ontzettend veel willen knuffelen,
    – Een overwelidigend liefde gevoel krijgen,
    – “weten” dat ze de liefste en beste moeder gaat worden die er is,
    – “weten” dat het kindje het mooiste en liefste kindje gaat worden dat ooit geboren is,
    – Ontzettend bang zijn dat je niet de pappa kunt zijn die je kindje zou moeten hebben.

ilsederooy
    Bijdrager

denk dat mannen ook heel erg moeten wennen aan ons gedrag.

ik ben namenlijk echt een pittig als ik zwanger ben , maarja dat is hun aandeel in onze zwangerschap omgaan met onze buien

Bibi-Jane
    Bijdrager

pfff, een hele reeks
    Pijnlijke borsten
    Grotere borsten
    Misselijk van de lucht van kippenvleugels bakken
    Betere reuk
    Erg zin in ijs
    Liefde voor sinasappels
    Overgeven
    Buik kramp

Het ergste, kramp in de kuiten
    Meer zin in sex (vanaf de 2de maand) vooral aan het eind

Bibi-Jane
    Bijdrager

o ja nog wat, ik had een nog vollere bos haar
    Heb al een hele bos van mezelf maar met de zwangerschap nog meer.
    Er viel bijna niks meer uit

En na de bevalling lagen er hele bossen op het kussen, hield bijna niks meer over.

Nu heb ik sinds 2 jaar weer lang haar, en weer een hele bos. Dus dit wordt weer zo erg als bij de eerste 2 zwangerschappen

bianca81
    Bijdrager

ik merkte in mijn zwangerschap ( in het begin) aan mijn haar dat het wat voller was en zacht, erg zacht en het zat goed!!! erg fijn was dat,

en ik had bij beide zwangerschap hartkloppingen al heel vroeg.

En migraine ๐Ÿ˜•

Anonymous
    Bijdrager

Ik raakte snel buiten adem, vooral tijdens inspanning en sporten. Tijdens m’n laatste zwangerschap die helaas in een mk is geรƒยซindigd was dat de 1e indicatie dat ik zwanger was.

Anonymous
    Bijdrager

Bij de zwangerschap van Lucas* (die helaas het syndroom van Potter had en veel te vroeg geboren moest worden)

Moest ik echt al voordat ik wist dat ik zwanger was, heel vaak naar de wc om te plassen!
    Vreemd genoeg kwam er dan ook altijd weer veel urine uit…
    Soms moest ik wel 5 minuten erna weer veel plassen.

Ook was ik ’s morgens erg duizelig en had ik las van bloedneuzen.

ilsederooy
    Bijdrager

wat jij zegt klopt bij mij inderdaad ook weet dus nog niet of ik zwanger ben maar plas me eigen echt kwijt.

kan beter maar op de wc gaan wonen ben daar zo vaak ๐Ÿ˜ณ

Anonymous
    Bijdrager

Hihi… dat heb ik nu dus ook… 8)

Ik ben nu 5 dagen overtijd (8 dagen als ik een cyclus van 28 dagen had, maar ik ga van die van 31 dagen uit) en ik ben de afgelopen week echt bijna nonstop naar de wc geweest…
    Het is nu weer even iets minder, maar moet er nu ook ’s nachts uit… en dat hoefde ik nooit ๐Ÿ˜ฏ

En pijn doet het niet, dus of het nou blaasontsteking is โ“

ilsederooy
    Bijdrager

het schijnt wel een zwangerschaps kwaaltje te zijn maarja het lichaam kan ons ook voor de gek houden.

maarja ik wist het dus niet dus toen ik het las dacht ik ow wist niet dat je in de eerste weken al zo vaak moest plassen.

dus als ik het niet wist kan me lichaam me daarin ook niet voor de gek houden toch ? :think:

Maarja we bijten nog maar ff door mischien hebben we beide snel goed nieuws

Bibi-Jane
    Bijdrager

heb nu een beetje een opgeblazen gevoel.
    Eigenlijk kan het nog niet. Altans ik ga er niet vanuit.

Maar ik voel me wel raar, broeken zijn strak en ik ben wel afgevallen

we klussen gewoon nog duur, geen kans missen.

Ben net gestopt dus we hebben nog even tijd

ilsederooy
    Bijdrager

weet je wat ik vorige week mee maakte

had me leivenlings broek aan lekker weid enzo ineens toen ik bukte spong de rits open.

aangezien ik al 2 weken overtijd ben en mischien dan al 6 weken zwanger ben had ik echt zoiets van ben ik nouw al dikker aan het worden.

maarja dat lijkt me sterk dus moet ff een nieuwe rits erin laten zetten mis nu al me broek.

Jacqueline
    Bijdrager

@bianca81 wrote:

En migraine ๐Ÿ˜•

Dat heb ik normaal altijd en juist tijdens de zwangerschap niet. Heerlijk!! Alleen daarom hoop ik al dat ik weer snel zwanger ben ๐Ÿ˜€

Al had ik wel de eerste paar maanden gewoon erg hoofdpijn. Was ook niet bepaald prettig.

Jacqueline
    Bijdrager

@ilsederooy wrote:

weet je wat ik vorige week mee maakte

had me leivenlings broek aan lekker weid enzo ineens toen ik bukte spong de rits open.

aangezien ik al 2 weken overtijd ben en mischien dan al 6 weken zwanger ben had ik echt zoiets van ben ik nouw al dikker aan het worden.

maarja dat lijkt me sterk dus moet ff een nieuwe rits erin laten zetten mis nu al me broek.

Al 2 weken over tijd? Heb je al een test gedaan?

bianca81
    Bijdrager

ja heeft ze en zelf 2 x en bij de ha gisteren,

nog steeds spannend dus hihih en we duimen :thumbup:

ilsederooy
    Bijdrager

ja je wordt er moedeloos van van die urine testen.

voor degene die het nog niet weten heb al een dochter en zoon en bij beide werkten de urine testen pas rond de 3 maanden en dat duurt nog heel lang.

dus mag maandag bloed laten prikken dinsdag bellen voor de uitslag en als die ook neg. krijg ik nog een echo

Jennifer77
    Bijdrager

Ja was bij mij ook ilse. Ik weet nog goed dat mvm kwam en die ging testen. Dacht je dat ie positief werd, niet dus!!! Na 15 minuten werd ie licht positief.

egni
    Bijdrager

Hallo,

Ik heb even een vraag.
    Dit is voor mij de tweede ronde na een LEO behandeling. [heb namelijk PCO.]
    Vorige ronde had ik na mijn ovulatie last van mijn tepels maar werd gewoon ongi.
    Nu heb ik weer gevoelige tepels maar ook een opgezette buik en voel ik steeds een soort druk.
    Maandag ging ik sporten en voelde het alsof er een steen in mijn onderbuik zat. Vandaag bij het hardlopen weer.
    Ik moet nog 1 week voor mijn NOD maar wat denken jullie zou dit een teken van zwangerschap kunnen zijn? Of herkennen jullie het?

Egni

ilsederooy
    Bijdrager

hoi

die steen in de buik heb ik de afgelopen weken alleen maar gehad.

Alles voelt anders inderdaad ook met sporten voelt het anders.

Vroeg me vriend wat ie het meest verandert aan me vondt en hij zei je bent sjagereinig.

En heel veel moe gaf ie aan dat zijn toch ook verschijnselen :inlove:

Bibi-Jane
    Bijdrager

wat is een (bijna) zwanger lichaam toch een raar iets.
    Ik hoop dat het raak is voor jullie ilse

Wanneer zou je zekerheid krijgen??

MoJo
    Bijdrager

Ilse ik hoop echt dat je eerdaags wat meer duidelijkheid krijgt hoor

ilsederooy
    Bijdrager

maandag moet ik bloed laten prikken en dinsdag bellen voor de uitslag alleen ook de bloedtest ius gebassert op het hormoon en aangezien ik die minder aanmaak is ook deze test een gok.

maarja de hormonen komen eerder in het bloed dan in de urine dus er is nog hoop.

en anders zou ik doorverwezen worden voor een echo aleen ben zo bang dat dat weer heel lang op zich laat wachten en me geduld raakt op.

denk je dat de huisarts er een boodschap aan heeft als ik der bel en zeg dat ik het niet meer trek ?

Bibi-Jane
    Bijdrager

ik zou het gewoon doen, bellen en vragen of je eerder kunt om zekerheid te hebben en om na te gaan of je ongi niet uitblijft omdat je een beetje bezorgt bent om wat er met je lichaam aan de hand is

egni
    Bijdrager

Hallo daar ben ik weer!

Ik wordt ondertussen een beetje gek.
    Vandaag zei iemand op mijn werk [die niet weet dat we bezig zijn] ineens: he ben jij zwanger?
    Ze zei dat ze het aan mijn ogen zag.

Ook vandaag heb ik ineens last van mijn onderrug. Dit is toch altijd een teken dat de ongi er aan komt of kan het ook een zwangerschapsverschijnsel zijn??????????/

Egni

Jacqueline
    Bijdrager

@egni wrote:

Ook vandaag heb ik ineens last van mijn onderrug. Dit is toch altijd een teken dat de ongi er aan komt of kan het ook een zwangerschapsverschijnsel zijn??????????/

Egni

Goeie vraag…heb ik ook last van!!

S@nne
    Bijdrager

Ik had last van droge ogen, al zeker een week voor m’n NOD.
    Ik las toen al ergens dat dat een goed teken kan zijn en inderdaad! ๐Ÿ˜€
    Sanne

bianca81
    Bijdrager

hey had ik bij de 2e zwangerschap ook droge ogen, ook voor mijn nod.

welkom
    Bijdrager

Dinsdag heb ik mijn eisprong gehad. Nu heb ik sinds 2 dagen veel uitvloeiing dikke slijm. Ben iets sneller buiten adem en heb het vaker warm. Slecht slapen heb ik vaker last van dus dat is me niet vreemd. Ik neem aan als de bevruchting zo recent is dat je nog niet echt symptomen kunt hebben of wel, weet iemand mij dat te vertellen?

Mutti
    Bijdrager

Eerste verschijnsel (al voordat ik het kon testen):

Bijna een vrouw een klap gegeven die haar rook in mijn richting blies in een cafรƒยฉ ….. toen had mijn man al zo zijn vermoedens dat het wel eens raak kon zijn ….

Kort hierna, vermoeidheid, duizelig, gespannen borsten, buikkrampen, misselijkheid, niet kunnen verdragen van luchtjes, sterk reukvermogen.

Bibi-Jane
    Bijdrager

Ik kan me van de eerste nog herinneren, dat ik “banden” pijn had.
    Niet echt storend maar wel dat ik kon merken dat er aan de banden getrokken werd.
    Dit kon in vrij snel voelen.

Anonymous
    Bijdrager

Dat had ik inderdaad ook heel snel in de zwangerschap van Lucas*… eigenlijk al wel vanaf ik het wist (ik was toen 8 weken) en kon ook vrij gauw mijn broeken niet meer aan…

welkom
    Bijdrager

Ik weet niet of het een verschijnsel is, misschien wil ik het veel te graag, maar normaal gesproken heb ik in de week voor mijn ongi last van eet buien, snak af en toe naar zoetigheid of andere tussendoortjes. Maar nu is het net omgedraaid heb niet veel trek, eet matig en heb geen trek in tussendoortjes. Kent iemand dit?

ilsederooy
    Bijdrager

het scjijnt dat je smaak helemaal kan veranderen.

mijn vriendin is nu 33 weken en altijd gek op koffie geweest en nu lust ze het niet meer.

dus kan goed als je zwanger bent dat je smaak helemaal verandert.

Ik had zelf trek in verschillende dingen per kind was dat anders bij me dochter milkshakes en broodje hamburgers en bij me zoontje was dat chineese tomatensoep

Bibi-Jane
    Bijdrager

klopt je proeft alles veel duidelijker. Soms handig maar soms ook erg vervelend.
    Je reuk ook, alles ruikt nog sterker alleen de lucht kan je al misselijk maken

Mutti
    Bijdrager

Ik had dit dus vanaf week 3 (wist ik nog niet dat ik zwanger was) tot ca. week 20. Vanaf week 14 werd het al weer beter, ik hoefde niet meer te kokhalsen van schoonmaakmiddellucht, rauw vlees, vis, parfum etc.

Nu heb ik er niet zo heel veel last meer van, maar mijn reukvermogen is wel enorm nog steeds.

Wat ik nog steeds niet kan verdragen is, rooklucht, sterke parfumlucht (als ik binnen een straal van 50 meter binnen de Douglas ben …. dan kun je een emmertje en dweil gaan halen, wat een smerige lucht) zweetlucht, mondgeur en … alchoholdampen …. dus toen mijn mannetjes een paar weken voor het laatst stappen ging … moest ie van mij hierna … grondig douchen incl. haren wassen, zijn vieze kleren in de wasmachine gooien, tanden poetsen en met zijn hoofd de andere kant op liggen…..hij kwam als een dronken droppie thuis, maar heeft het wel allemaal braaf uitgevoerd.

En ik zit echt gelijk rechtop in bed bij de eerste beste vuurluchtje …erg fijn nu de open haarden hier in de buurt weer aan gaan ….

welkom
    Bijdrager

Ik heb het gevoel dat ik een oud dametje aan het worden ben.
    Vanaf maandag weet ik dus dat ik last heb van doorgezakte voeten, want ik kreeg steeds meer last tijdens staan van mijn voeten. Nu krijg ik sinds gister er meer pijn aan en dat is vreemd. Mijn benen voelen ook niet zo stevig aan als anders, zwangerschapverschijnsel? ik weet het niet.
    Gister ook steunzolen aan laten meten en die zeiden dat ze het niet helemaal kunnen koppelen met de doorgezakte voeten, afwachten tot volgende week.

Anonymous
    Bijdrager

Is het vandaag niet je nod, Welkom? Ben niet erg nieuwsgierig hoor, maar heb je al getest? ๐Ÿ˜‰
    Laat je het ons even weten? :mrgreen:

Het rare met dat sterke reukvermogen is , dat het na m’n 2de miskraam niet echt over is gegaan. Natuurlijk niet zo sterk als tijdens de zwangerschap, maar n’n reukvermogen is zoveel sterker gebleven als het daarvoor was. Soms erg vervelend met het verdragen van nare luchtjes…. :sick: :mrgreen:

groetjes Steph

Anonymous
    Bijdrager

Ja wat ben ik ook een muts! Welkom, jouw nod is natuurlijk pas over 2 dagen, want dat staat zo bij je banner. Maar ik zat naar de datum van je bericht te kijken en dacht dat is 2 dagen terug, dus is nu je nod. Snapt iemand me nog? ๐Ÿ˜ณ
    In dat geval duim ik voor je hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:

liefs Steph

welkom
    Bijdrager

Dank je wel. Ik wil pas testen als ik minstens een dag over tijd ben. En helaas kan ik pas dinsdag weg om testen te kopen. Maandag moet ik voor een vergadering tot 20.30 op mijn werk zijn, kei balen dus als ik morgen niet ongi wordt. Dus dat wordt erg spannend.

:pray: :pray: :pray: :pray:

welkom
    Bijdrager

Ja ik ben inmiddels een dag overtijd.

– ik ben misselijk, tenminste een beetje heb er niet veel last van
    – sneller warm
    – sneller moe
    – geen verschijnselen ongi net als ik normaal heb
    – gevoelige buik
    – spierpijn, vooral last van mijn onderrug

Nou goed morgen weet ik meer, raar maar ik begin er steeds meer een goed gevoel van te krijgen. Heb sterk de neiging om vanavond alvast te gaan testen.

Moirah
    Bijdrager

Nou spannend hoor. Volgens mij kun je ook ’s avonds testen. Als je eventjes wacht tot je blaas goed vol zit dan moet dat toch wel geconcenteerd genoeg zijn?
    Ik zal voor je duimen.

Liefs Moirah

Jacqueline
    Bijdrager

Oei Welkom, spannend!!! Ik duim voor je…..en voor mijzelf….en voor de rest natuurlijk!!

:thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

smartygirl
    Bijdrager

oeh welkom ik duim voor je hoor!
    :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:
    en alle andere natuurlijk ook!

welkom
    Bijdrager

Hoe zit het met jou Smartygirl? Ik zie dat je al 4 dagen overtijd bent.

smartygirl
    Bijdrager

ik heb getest met 1 dag overtijd, maar was negatief!
    kan zijn dat ik te vroeg heb getest!
    dus ik test nu de zaterdag pas!

liefs

Moirah
    Bijdrager

Wat goed dat jij zolang nog kunt wachten?

Liefs Moirah

smartygirl
    Bijdrager

tja anders kost het me handen vol geld als ik steeds testen ga doen!
    het is moeilijk zo lang wachten, maar ik moet ook redelijk veel werken!
    heb dus voldoende afleiding!

liefs

welkom
    Bijdrager

Ik vind het ook knap van je, maar ik zou dat ook doen, als ik vanavond of morgenvroeg negatief test en mijn ongi blijft weg zou ik ook pas een dag of 5 later weer gaan testen.

Hoop
    Bijdrager

Spannend hier dus…

Ik vind het moeilijk om na te gaan wat zwangerschapsverschijnselen zijn, omdat het bij iedereen anders is. Maar ik hoop het voor jullie hoor!

Ik voel me de laatste dagen ook erg vreemd, maar zwanger kan (denk ik) niet, ik ben namelijk net ongi geweest!

Maar ik voel me een beetje slap de laatste tijd en mijn borsten zijn erg gespannen (doen niet echt pijn verder)! Dus ik weet het niet, zou je zwanger kunnen zijn wanneer je gewoon ongesteld bent geworden?

Ik ben trouwens deze keer ook lang ongesteld geweest (een hele week) en nu verlies ik nog steeds een beetje “oud” bloed!

Ook wel vreemd natuurlijk!

Nou tot gauw en succes!

LIefs,
    Inge

welkom
    Bijdrager

Nou vandaag mijn ongi echt doorgezet. Wat ik niet kan verklaren dat ik ’s ochtend een kwartier na opstaan tot ‘smiddags 15.00 licht misselijk blijf, erg wisselende stemmingen heb, en me absoluut niet ongi voel. Nou ja de test gisteren was negatief ben nu ongi dus het zal weg niks zijn maar toch, je lichaam belazerd je gewoon, omdat je ontzettend graag zwanger wil zijn.

Hoop
    Bijdrager

Hey Welkom

Idd daar lijkt het wel op!!!

Succes verder.

Ik vertelde gisteren mijn moeder dat ik nog steeds “oud/bruin” bloed verlies (al twee weken). Toen zei ze dat zij dat ook had toen ze zwanger was van mijn zus. Ze dacht ook dat het niet kon omdat ze ongesteld was geworden, maar ze bleek dus toch zwanger te zijn. Haar test waren ook heel lang negatief terwijl ze gewoon zwanger was.

Ik wil je geen valse hoop geven…maar wie weet!!!

smartygirl
    Bijdrager

nou hier vanochtend heel vroeg een negatieve test!
    en nu heb ik het gevoel dat mijn ongi er toch aan komt ๐Ÿ˜ฅ
    hij is er nog niet, maar van mij mag het nu komen, dan kunnen wij straks weer verder klussen!

liefs

joycejdm
    Bijdrager

ik moest in het begin heel erg boeren ๐Ÿ˜ณ ๐Ÿ˜†

Nikita
    Bijdrager

Hahaha dat van dat boeren was bij mij samen met heel veel gapen en mijn goede humeur, (die ik dus nooit heb als ik ongi moet worden) de eerste tekenen.
    Ik heb afgelopen Maandag de test gedaan en die was dus positief.

Nikita.

Jacqueline
    Bijdrager

Gefeliciteerd Nikita!!

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ˜€ hoi allemaal nou ik had me NOD gisteren en niets te zien tot ik vandaag ging klussen in de middag en het zag er uit als oud bloed beetje droog vond me vriend was een beetje koper bruin maar nu niet meer heb geklust om18.00 en nu is het 22.00 :think: :think: maar die verschijnsels heb ik ook?

-sterk gevoel van zwanger zijn-winderig-moe- heel veel plassen
    hoofdpijn heeft ik nooit last van-geen zin in eten-misselijk-
    -vieze smaak in me mond ijzer ofzo-borrlende buik-geen koffie meer lusten
    slecht slapen-duizelig-warm hebben-dorst-sterke reukvermogen..van eten ruiken -pukkels op me rug helemaal onder ๐Ÿ˜• -adders op me borsten -gevoelige tepels . pff ja heel veel dingen heb ik last van ik zal er van opkijken als nog ongesteld word maarja wie weet
    groetjes miekies

Jacqueline
    Bijdrager

Nou Miekies…als ik jouw verschijnselen zo lees, zou ik er ook van op kijken als je nog ongi gaat worden. Maar je weet maar nooit. Ik zal voor je duimen!!

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ™ ๐Ÿ™ nou vanmiddag is het erger geworden ,NIET erg veel gewoon een beetje doe nou al de heledag met 1 maandverbandje ,:think: als ik het normaal heb dan moet ik het elke uur of half uur verschonen.Ik weet het niet meer maar de verschijnsels blijven heb er nog steeds last van, ik heb nog steeds niet het gevoel van ongesteld zijn blijf misselijk,moe,geen honger geen zin in koffie enzo.weet het niet ziet het morgen wel als het nog erger wordt of dat hier bij blijf. :pray: :pray: bedankt voor je berichtje doet mij goed :thumbup:
    groetjes miekies

welkom
    Bijdrager

Ik heb weer eens iets, ik weet niet op het met innesteling te maken kan hebben, maar gisteren en vannacht enorme pijn gehad in mijn buik/baarmoeder, dezelfde pijn als ik voel als ik enorm ongi ben. Nu is het bijna weg. Gisteren was het de 5e dag na de eisprong dus????

Bibi-Jane
    Bijdrager

ik heb 24 oktober een beetje bloed verloren, dit kan wijzen op een innestelings bloeding nu is het weg.
    Maar ben wel een beetje misselijk, en ik moet nog 7 dagen wachten voor ik iets meer weet

Anonymous
    Bijdrager

hoi hoi,
    ik ben nieuwe, ben chantal ben 23 jaar kom uit rotterdam
    ik ben erg benieuwd, hoe andere het langen wachten vol houden
    wij zijn 4 maanden bezig en nog steeds nix

– – – – – – – – – – – – – – –
    ik verwacht deze maand eigelijk weinig
    het liep niet helemaal als hoe het moest
    ik heb een cyclus van 32 dagen 5 okt was me laatste ongi
    en was eigelijk dik 3 dagen te laat met klussen :doh:
    gisteren avond dus bezig gewees heb wel last van me onderbuik

vanaaf wanneer ken je eigelijk je eerste teken voelen ?

ilsederooy
    Bijdrager

ik dacht echt dat ik het zou voelen aan me lichaam zodra ik zwanger was.

maar nee ik voel me nog steeds niet zwanger wel raar hoor.

het enige kwaaltje waar ik last van heb ik pijnlijke borsten.
    En me smaak verandert en heb veel zin in koffie hahaha

Ze zeggen dat iedere zwangerschap anders is, dus ik laat me verassen tot nu toe gaat het goed.
    Ben blioj dat ik nog niet misselijk ben.

Wel heb ik heel veel honger zelfs s’nachts wordxt ik wakker van de honger ๐Ÿ˜•

welkom
    Bijdrager

Als ik gegeten heb, krijg ik erna enorme buikpijn en dat trekt wel weer weg, maar dan heb ik erna binnen een uur weer honger en niet een beetje. Zwangerschap verschijnselen of toch een iets met ongi te maken. Bah ik wil niet wachten met testen tot vrijdag, maar wil ook niet te vroeg testen, want donderdag kan ik gewoon ongi worden, dat is 14 dagen na de eisprong.

Anonymous
    Bijdrager

spannend voor je ๐Ÿ˜€
    zal voor je duimen, wanneer ga je dan testen ?

welkom
    Bijdrager

Zondag ga ik pas testen, want ik verdenk mijn lichaam ervan dat hij me in verwarring brengt en dat lukt te goed. Oke dat heb ik aan mijn eigen gedachten gang te danken, maar dit is voornamelijk door gekomen door die verschijnselen die je zo graag wil opmerken.

Anonymous
    Bijdrager

ja weet wat je denk ik heb het ook 2x gehad

maar even een vraag voor iedreen hier ??!!??
    je ken toch pas na je innestelings dag wat echt voelen
    of kun je pas wat voelen
    als je ongi moet worden ik weet het niet
    maar vin het wel intrresant ๐Ÿ˜€ om het te weten
    want ik dag namelijk bij de eerste keer alles al
    te voelen kreeg steeds meer kwaaltjes op het laatste
    moest ik al 9 maanden zijn dan hahaha okee beetje overdreven :mrgreen:

welkom
    Bijdrager

tja ik weet niet of mijn nieuwe nod gaat kloppen, want de ongi zet nog niet door, al 2 dagen op en paar druppels donkerbloed na helemaal niks, behalve wat slijm. Wel de ongi pijnen en sneller moe. Vreemd, heel vreemd. Woensdag nog niks veranderd is toch nog maar een test en anders even bij de dokter langs gaan.

Garfield
    Bijdrager

Hoi meiden,

Ik heb af en toe van die steken die ik ook voel met m’n eisprong… zegt dit iemand iets??

Groetjes Garfield

Anonymous
    Bijdrager

geen idee wow dat ik het je kon vertellen …. :pray:

Pumba
    Bijdrager

Als mijn cyclus net als vorige maand 22 dagen is, dan ben ik dus al een week overtijd. Maandagmiddag heb ik een test gedaan en die was negatief. Toch heb ik last van gevoelige borsten/tepels, opgeblazen gevoel in mijn buik, een ongi gevoel/ buikpijn en ik heb last van winderigheid. Zal ik dan toch zwanger zijn? Maar dat zou dan wel heel snel zijn, aangezien ik half sept. gestopt ben met de pil.

Moirah
    Bijdrager

Oei Pumba wat spannend. Met die klachten kan het (helaas) nog alle kanten op. Je weet misschien ook nog niet precies of je echt regelmatig bent omdat je pas gestopt bent. Ik zal in ieder geval voor je duimen.

Liefs Moirah

Pumba
    Bijdrager

Nou, ik heb vanmorgen nog een test gedaan en: POSITIEF!!! Ik ben dus zwanger!!!!! Echt ongelooflijk! Zo snel! Ik ben in sept. gestopt met de pil en 1 x ongi geworden en nu dus meteen raak. Maandag moet ik naar de HA. Ik ben zo blij, maar kan het hier op mijn werk natuurlijk nog niet zeggen, wil het eerst aan mijn (schoon-) ouders vertellen. Maar moest het even kwijt. ๐Ÿ˜ณ

Kes
    Bijdrager

Pumba Gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance:

Nou dames ik zie der net dorst bijstaan.. Loop al 2 dagen ieder half uur naar de kraan, word zelfs s’nachts wakker van de dorst ๐Ÿ˜• Ik moet pas over een week denk ik ongesteld worden. Dus denk niet dat het met zwanger zijn te maken heeft ๐Ÿ˜‰ Drink overigens al een paar weken minimaal 1,5 liter water omdat ik probeer af te vallen, dus kan toch niet aan te weinig drinken liggen.

๐Ÿ˜ De verzorgende in mij denkt nou meteen aan diabetes… waarom ben ik ook nie in de supermarkt ofzo gaan werken :doh: Kijk het maar effe aan, als het zo blijft en neem aan dat ik nie zwanger ben dan ga ik maar eens naar de dokter om suiker te laten prikken :think: (teveel weten is nie handig, haalt je van alles in je hoofd he) :mrgreen: Dat word dan nog wat als ik eenmaal zwanger word.. ๐Ÿ™„ ๐Ÿ˜ฏ ๐Ÿ˜€

Groetjes Kes :-*

Pumba
    Bijdrager

Kes, dat herken ik. Ik heb ook gewerkt als verzorgende en in mijn opleiding heb ik ook nog kraamzorg erbij gedaan (naast bejaardenzorg). Dus ik weet van het bevallen en alles ook veel te veel. ๐Ÿ˜•

meissie
    Bijdrager

pumba van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!!!!

knuffel meissie

Moirah
    Bijdrager

Gefeliciteerd Pumba!

Liefs Moirah

Garfield
    Bijdrager

Pumba,

Gefeliciteerd!
    Wat leuk, zo snel zeg!!
    Ik heb maandag ook negatief getest en ik wil nu morgenochtend weer gaan testen…

Groetjes Garfield

Pumba
    Bijdrager

Spannend Garfield! Ik zal voor je duimen!

Garfield
    Bijdrager

Misschien is het een beetje snel, maar ik ben morgen jarig, dus dan zou een positieve test wel erg leuk zijn!!
    Bij jou zat er een week tussen las ik. Ik heb nog 1 test, dus na morgen gewoon maar weer even afwachten anders…

Garfield

kimpie
    Bijdrager

ik moet vaak plassen heb zere benen en mijn haren bliven vettig.
    Ook heb ik tintelingen in mijn borsten.
    Ook heb ik een droge mond.

Anonymous
    Bijdrager

Hallo allemaal,

Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik al ruim 10 dagen vermoed dat ik onverwachts zwanger ben. Ik ben al een tijdje met vlagen misselijk, zowel sochtends als vroeg in de avond (vooral van etensgeuren). Daarnaast vreselijk moe. Vrijdag na het werk direct gaan slapen (is niks voor mij) En heb dit weekend zomaar 13 tot 14 uur geslapen zonder te zijn wezen stappen.

Na een paar dagen kreeg ik een raar vol gevoel in mijn onderbuik. Haren zijn vreselijk vet.

Als ik dan alle andere symptomen bekijk hier herken ik er nog veel meer.

Ineens helemaal geen trek hebben terwijl het etenstijd is.
    Zomaar een vreetbui op de raarste momenten hebben
    Niet meer in slaap kunnen komen s’avonds
    veel vaker moeten plassen, nu ook ineens snachts

Mijn vermoeden wordt alleen maar sterker na het lezen van al jullie symptomen. Door het feit dat we er niet mee bezig waren om zwanger te worden, weet ik zeker dat mijn lijf me niet in de maling neemt. maarja ik heb ook een tijdje lopen kwakkelen met mijn menstruatie, en ik ben ontzettend gevoelig voor hormonen, vandaar dat ik de pil ook niet meer gebruik sinds 4 jaar.

Jeetje lang verhaal. Het komt erop neer dat ik bevestiging zoek. Heb al twee testen gedaan maar beiden negatief, was ook anderhalve week te vroeg. officieel kan ik pas vrijdag 23 nov testen……

Anonymous
    Bijdrager

Hallo,
    Ik ben helemaal niet bezig om zwanger te raken maar ik heb nu een aantal kwaaltjes waarvan ik denk dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn.
    De kwaaltjes zijn:
    * gevoelige onderbuik
    * opgeblazen gevoel
    * overal pijn soort spierpijn
    * pijn in mijn lies en onderrug wat doortrekt naar mijn billen
    * winderigheid en veel moeten boeren
    * rare smaak in mijn mond soort van ijzersmaak
    * vaak gehumeurd vooral tegen mijn partner, kan niet velen
    * vlagen van misselijkheid maar niet veel
    * veel moeten plassen

Ik had mijn periode in de week van 6-11 tot 12-11 moeten krijgen maar had in die week alleen maar last van een soort van licht bruine tot bruine afscheiding en op 16-11 kreeg in mijn periode en was niet zo heftig als normaal en duurde maar 2 dagen. Ik heb al testen gedaan maar die waren negatief. Missschien had ik wel te vroeg getest ik weet het niet.
    Kan nu op dit moment nog niet naar de dokter omdat ik net verhuisd ben van A’dam naar Lelystad en ben dus opzoek naar een dokter hier.
    Ben ik nou zwanger??? Ow ja ik slik de pil niet omdat ik er niet tegen kan en heb wel een ongelukje gehad tijdens het klussen ๐Ÿ˜ณ

Alvast bedankt
    Indootje

Anonymous
    Bijdrager

Hoi Indootje,

Nou wij zitten in hetzelfde schuitje, ook ik ben niet bezig zwanger te worden maar vertoon wel allerlei symptomen. Als ik jou verhaal zo lees en dan alle symptomen bij elkaar bekijk dan denk ik dat jij nu wel al een test kan doen. Want je schrijft dat jouw menstruatie niet echt een menstruatie was. In principe kun je testen als je een dag overtijd bent. Dus gewoon testen zou ik zeggen.

Ik moet helaas nog even wachten. Heb in mijn ongeduld al 2 x getest beiden negatief, maar ik ben ook veel te vroeg om te testen. ik verwacht vrijdag pas mijn menstruatie, maar al die rare symptomen die ik heb maken me onzeker………….

Als ik zwanger ben zijn zowel mijn partner als ik er heel blij mee, als het niet zo is vinden we het ook niet erg. Maar als het niet zo is ren ik direct naar de dokter want ik voel me belabberd niet normaal meer.

Laat even weten als je getest hebt, ben benieuwd!

liefs
    Angie

kimpie
    Bijdrager

en indootje,

Heb je al een test gedaan?

Anonymous
    Bijdrager

De ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜ˆ waren er gisteren dus dat zou betekenen niet zwanger. Heb meteen de dokter gebeld voor een afspraak. Ik ga mijn bloed laten testen voor die vreselijke moeheid. Misselijk ben ik nu al 3 dagen niet meer zo erg. Ben wel blij dat mijn onzekerheid nu weg is…..

Indootje ik ben benieuwd weet je al wat?

Anonymous
    Bijdrager

Zoals jullie zien ben ik op basis van een 32 dagen cyclus al 15 dagen over tijd….

Maar ik voel me heel anders dan wanneer ik ongi moet worden, ik heb echt een raar gevoel in mijn boobs, dan links en dan recht een drukkend/kloppend gevoel.
    En wat spierpijnachtige pijn in mijn buik rond mijn navel…

Kennen jullie dat gevoel en wat was het bij jullie?

PS. ik ga vanavond even testen..

Jacqueline
    Bijdrager

Goh Tjeetje…15 dagen overtijd! En heb je nog niet eerder een test gedaan?
    Wat een geduld zeg!!
    Ben benieuwd……ik zal duimen!

esther22
    Bijdrager

Hallo iedereen,

Jeetje zo’n lijst met kwaaltjes is helemaal niet goed voor mij. Ik lijk wel erg veel dingen te hebben.

Ik ben iets te laat met de pil begonnen deze maand (ong 5 dagen later) ๐Ÿ˜ณ en begin wel heel erg zenuwachtig te worden! ๐Ÿ˜•

Ach, misschien wil ik het wel veel te graag…… Pffff ๐Ÿ˜€

Groeten Esther

Jacqueline
    Bijdrager

Zie ik het goed, Esther, ben je 35 dagen overtijd???

esther22
    Bijdrager

Hahahaha, ik zag het zelf ook later pas… ๐Ÿ˜› Dan was het wel duidelijk geweest!

Ik heb hem nu aangepast… :thumbup:

Jacqueline
    Bijdrager

Hahahaha….ik vond het al vreemd.

madame m
    Bijdrager

Hallo,

Ik ben aan het schrijven bij de november stoppers ben daar gestopt met de pil, en over 4 dage ongesteld worden.

Ik heb nog niet veelk vershcrijnselen, vandaag iets rose bloed bij het afvegen..

Wat bedoelen jullie met jeuk? in de verschijnselen lijst?

Anonymous
    Bijdrager

Hoi ben hier ook nieuw op deze forum, en kom ook om de hoek kijken.

Zit nu ook in de derde ronde en mag over 8 dagen testen, ppff kan moeilijk wachten, maar zou wel moeten.
    Wel heb ik mijn temp. bij gehouden en die is al 4 dagen erg stabiel, 37.4.
    En nog niet zo hoog geweest, want vorige maand zat ik op zijn hoogst 37.1. en heb wat kramp achtig gevoel in mijn onderbuik net als ik je ongesteld moet worden.
    En pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd al gehad voor mijn ongi.

Jacqueline
    Bijdrager

Welkom Jaq! Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent! :thumbup:

Anonymous
    Bijdrager

Ikke de neuroot :silenced: ….had nog een testje liggen en gisteren dacht ik, nou zou eens kijken, ohhh ik kon het niet laten pas 27 dec is mijn NOD dus heb mega te vroeg getest. :shifty:
    En natuurlijk negatief.
    Wel is mijn temp nog elke morgen 37.4 dus nu al 6 dagen en gisteren wat ongi kramp dus dacht al gelijk ah zou volgende week gewoon wel mijn ongi krijgen.

madame m
    Bijdrager

nog 6 dagen..en ik heb steken af en toe in mijn buik, en gevoelige tepels….
    spannend!

meissie
    Bijdrager

ohh madame ik :pray: :pray: :pray: :pray: voor je!!!!!

madame m
    Bijdrager

meissie, jij met je zes dagen….heo gaat het>>>>

meissie
    Bijdrager

het gaat goed met mij dank je wel.
    ik kan alleen niet zo goed tegen het wachten ๐Ÿ™„ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ™„ ๐Ÿ˜‰

miekies
    Bijdrager

hallo allemaal

ik heb 1 vraagje als je zwanger zou zijn
    is er dan ook een zwangerschapssymtomen met veel pijn in de onderrug want daar heb ik zo’n last van???????

groetjes miekies

Moonfire
    Bijdrager

ik heb er ook nog 1-tje..

ik krijg erg vettige haren aan het begin van de zwangerschap en na 10 weken dan begint t weer “normaler” te worden

kim79
    Bijdrager

Ik ‘hoop’ dat het er 1tje is anders zit ik voor niets met de pijn opgescheept ๐Ÿ˜• .

*’t is daarbeneden helemaal rood (geirriteerd) en ik verlies meer afscheiding dan normaal.

Heeft iemand hier toevallig ook last van gehad?

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Anonymous
    Bijdrager

en dames hoe zit dat nou ๐Ÿ˜€
    hoop blij nieuws ,, hier ook afwachten (zucht)
    ik was wel te vroeg met klussen maar
    ik heb wel een hele ligte ongi pijn naja pijn ken je het niet
    eens noemen :inlove:

Jacqueline
    Bijdrager

Ik ben al vanaf vrijdagochtend mega misselijk (vrijdagavond zelfs overgegeven!) en behoorlijk zere borsten (tepels). Vanmorgen getest,maar negatief. ๐Ÿ˜ฅ

Anonymous
    Bijdrager

He Jacqueline, wanneer is je NOD? Zolang er nog geen ongi is….
    Ik duim nog voor je, hoor!
    Hier een opgezette buik, pijnlijke borsten (manlief mag er niet eens naar kijken ๐Ÿ˜ณ ), ontzettend veel dorst en veel naar het toilet.
    Toch nog een negatieve test gisteravond…. ๐Ÿ˜ฅ

Dames, succes!

Liefs, Tijgertje

Jacqueline
    Bijdrager

Dat is juist het probleem…ik hen dus geen idee meer wanneer mijn NOD is! Ik had mijn cyclus behoorlijk op de regel, maar de vorige ronde ben ik ineens 2 weken overtijd gegaan, dus een cyclus van ongeveer 40 dagen. Ik zit vandaag op 37 dagen, dus als ik van 40 dagen uit ga heb ik te vroeg getest. Afwachten is wederom het enige wat we kunnen.
    Jij bent dus ook overtijd? Spannend hoor……net wat je zegt, zolang er geen ongi is blijft er hoop!
    Ik zal ook voor jou duimen! :pray:

Anonymous
    Bijdrager

dames ff een vraagje
    ik las dat sommige vrouwen spierpijn hebben
    ik heb na mijn avond eten ligte spierpijn bij me liesen
    het is niet echt dat ik er last van heb maar ik voel het wel ๐Ÿ˜†
    en ik had gisteren het gevoel dat me broek te zwaar op me buik
    zat , als dit een verschijnsel is hoor je dat dan heel de dag te voelen
    of ken dit dan weer opeens op komen zeten
    want nou heb ik nergens last van :think:

miekies
    Bijdrager

hallo meiden weet je ik begrijp het niet heb laatst een miskraam gehad had wel wat! symtomen maar voelde me niet zwanger en nu van af me klustyd dat was 24 jan. heb ik last van deze sympyomen wat de lichaam raar in elkaar zitten hier heeft ik last van:
    afscheiding is wat cremerig en
    gevoelige borsten/tepels
    grotere borsten
    opgeblazen buik
    pukkels op rug
    dorst
    duizelig
    hartkloppingen
    meer zweten
    het warm hebben
    niet kunnen slapen
    geen koffie meer lusten
    borrelende maag
    vieze smaak in de mond (ijzersmaak)
    honger
    misselijk
    zin in lekkere dingen/eetbuien
    hoofdpijn
    vaak plassen
    winderigheid
    boeren
    bloedneus
    pijn in onderrug
    pukkels
    rode handpalmen
    beter ruiken
    afbrekende nagels
    moe
    meer zin in sex
    vergeetachtig
    chagerijnig
    sterk voorgevoel over zwanger zijn
    minder concentratie nou wat vinden jullie hier van :think:

groetjes miekies

Anonymous
    Bijdrager

๐Ÿ˜ฏ ken bijna ni mis zijn :inlove:

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ˜ฏ maar zo vroeg al moet nog 11 dagen!!!
    weet het niet kan dat dan wel als je vorige maand een miskraam heeft gehad? dacht dat het dan wel weer een tydje zal duren dat ik zwanger zouy raken.
    groetjes miekies (natuurlijk :pray: :pray: :pray: hoop ik erop dat het wel zo is )

Hoop
    Bijdrager

Hoi Miekies,

Ik denk dat je nog hormonen in je lijf hebt van je vorige zwangerschap. Het schijnt te kunnen dat het even duurt voordat dat weg is.

Maar ik :thumbup: lekker met je mee dat het toch een zwangerschap is!

Liefs,
    Inge

nikki
    Bijdrager

He meiden,

Ben nieuw en heb ook een vraagje. Had eigenlijk agfelopen dinsdag ongesteld moeten worden, omdat ik de afgelopen maanden steeds rond de 30 dagen zit met m’n cyclus. Nu heb ik sinds vandaag wat heel lichtbruine afscheiding bij het afvegen na het plassen. Ik blijf echter het gevoel houden dat ik zwanger ben…… Is het mogelijk dat die bruinige afscheiding ergens anderd door komt? Ik heb trouwens gisteren een test gedaan en die was negatief.

Thanx X Nikki

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ˜ฏ nou had gisteren ongesteld moeten worden en dat dacht ik ook na dat ik in de middag had gevreen
    en er was een beetje bloed te zien maar heb vanaf nu is er nog niets te zien???? ๐Ÿ˜€ opzicht wel een goede teken messchien oud bloed of contactbloed weet het echt niet me temp. is nog net als de hele week 37.1 dus ik wacht nog een paar dagen af okee
    ik blijf nog :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: groetjes miekies

bianca81
    Bijdrager

spannunt

b-tje
    Bijdrager

wowwww miekies spannenddddddddd :pray: :pray: :pray:

Karin25
    Bijdrager

Vraag;
    ik heb sinds dinsdag een stekende pijn in mijn onderbuik, nog nooit eerder gehad. Mijn eerste reactie was dat ik een blinde darm onsteking had, temp is ook iets verhoogd. HA ( niet eigen HA) wist het niet zeker en wilde het uitsluiten zodat ik ’s middags een echografie heb gehad, geen blindedarmontsteking en hij kon ook niets verdachts aan mijn darmen blaas, baarmoeder, eierstokken vinden ( verzekerde mij er wel van dat ik me geen zorgen hoefde te maken om zwanger te worden).
    Eisprong zou rond die tijd plaats moeten vinden en zondag/ maandag is er geknuffeld. Heb nog nooit mijn eisprong gevoeld.
    Nu mijn uiteindelijke vraag, heeft iemand ook wel eens steken in zijn onderbuik gehad terwijl ze (net) zwanger was, of dat de steken in de buik van de eisprong meer als 4 dagen duurt?
    Kan ook heel goed zijn dat het wat anders is en ik mijzelf weer gek aan het maken ben, maar voel me echt beroerd, misselijk (zit erg hoog, alsof ik heel veel snot in mijn keel, hoef niet te braken) heb en mijn borsten beginnen ook gevoelig te worden

Karin25
    Bijdrager

heb het nagekeken, het kan idd zo zijn dat je kramp heb in het prille begin van een zwangerschap. Tekst beschreef precies de klachten die ik heb. Maar toch bedankt voor het meedenken.

Anonymous
    Bijdrager

Heb gister een test gedaan en deze was licht positief?!? Maar ik had vannacht in bed zo’n opgeblazen gevoel en enorme kuitkramp in 1 been!! Ga over een week nog maar een keer testen! Ook ik dacht dat je ‘zwanger zijn’ wel zou voelen aan je lijf..maar ik voel me eigenlijk helemaal niet zo anders!

bianca81
    Bijdrager

Karin hoe is hetmet jou?

maddy gefeliciteerd, succes met je zwangerschap, een licht positieve test is ook zwanger hoor :thumbup:

Anonymous
    Bijdrager

Hรƒยฉ iedereen,
    Ik vertelde van de week over mijn licht positieve test, ik ben verpleegkundige en werk in het ziekenhuis, dus heb daar nogmaals een potje urine naar het lab gebracht…en ja hoor POSITIEF! Het komt bij mij eigenlijk nogal onverwacht, dus ben nog helemaal ‘confused’ en moet het gewoon nog even een plekje geven. Maar zoals mijn vriend zegt: niet gepland, maar wel heel erg welkom!
    Ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen, ik houd jullie op de hoogte!
    Liefs

Jacqueline
    Bijdrager

Gefeliciteerd Maddy!!!

Karin25
    Bijdrager

@bianca81 wrote:

Karin hoe is hetmet jou?
    :thumbup:

Vandaag met arts gesproken, het kunnen drie dingen zijn,
    1. heftige eisprong
    2. zwangerschap
    3. spastische darm

Ga maar van het laatste uit, eisprong voel ik nooit dus lijkt me sterk, zwangerschap, zou wel willenmaar durf niet meer te hopen…

bianca81
    Bijdrager

ow meid tjee wat spannend dan zeg, ikkan me indenken dat de durf er niet is om te hopen en tte denken aan een zwangerschap, laat ik dan maar duimen hihi :thumbup: :thumbup: heb je dat iig mee,
    succes meid, :-*

cloud
    Bijdrager

Ik ben vandaag 1 dag overtijd, na meer dan een jaar proberen….erg spannend maar ik duf niet te testen! Ik voel dus echt helemaal niks…geen gevoelige borsten, geen hoofdpijn, ook niet ziek zwak moe misselijk etc etc…. als ik daar op moet letten dan geloof ik niet dat ik zwanger zou kunnen zijn…maar goed …ik wacht nog tot maandag en dan ga ik testen!!

Karin25
    Bijdrager

Cloudje, ik zie aan je banner dat het dit keer niet zo mocht zijn ๐Ÿ˜ฅ
    Jammer, het was je gegunt.

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ˜€ Hallo meiden
    ik heb een vraagje he? ik heb al vanaf mijn eiersprong last van een opgeblazen buik nu ook smorgens nergens last van en tegen de avond begin mijn buik dik te worden en het is niet van het eten hahaahh want ik krijg het juist voor ik ga warm eten ๐Ÿ˜ฏ ๐Ÿ˜• vind het toch raar en dan voel ik me ook beroerd. me borsten doen dan pijn en ben dan misselijk en heb geen eetlust :think: :think: en iemand wie de heledag honger heeft is dat RAAR

IS ER OOK IEMAND WIE ER LAST VAN HEEFT?

GROETJES MIEKIES ๐Ÿ˜•

miekies
    Bijdrager

hallo meiden
    ๐Ÿ˜• ik raak echt in de war heb weer even wat symptomen word je niet goed van ๐Ÿ™„ ik snap echt niet dat je lichaam je zo voor de gek houd nou als ik echt zwanger bent sta ik echt verbaasd pff moet je lezen

gevoelige borsten/tepels
    vollere borsten
    bobbeltjes op de tepelhof, worden er meer en groter)
    opgeblazen buik
    pukkels boven op mijn rug
    sterker reukvermogen
    jeuk
    dorst

duizelig
    hartkloppingen
    meer zweten s’nachts
    het warm hebben
    slecht slapen al een week

geen koffie meer lusten
    borrelende maag

misselijk
    geen zin in eten
    buikpijn onder in de buik afentoe
    hoofdpijn
    vaak plassen hoefde normaal s’nachts nooit
    winderigheid
    trillen

pukkels
    beter ruiken
    afbrekende nagels

moe
    meer zin in sex
    vergeetachtig

groetjes miekies

merel33
    Bijdrager

hai meiden ik wil even bloedend tandvlees aan de lijst toevoegen ..ik had dat behoorlijk toen ik zwanger was van thomas.en het scheen veel vaker voor te komen..

Karin25
    Bijdrager

Onregelmatige stoelgang, hoort dat ook bij de symptomen??? ( geen obstipatie maar vooral veel vaker gepaard met krampen etc)

jensie
    Bijdrager

Bij mijn vorige zwangerschap (en nu ook, dus ik hooooop echt dat het weer raak is en deze keer alles goed gaat..) had ik:

-Gevoelige tepels
    -Witte vlekjes op de tepels zelf
    -Meer bobbeltjes aan de rand van de tepelhof
    -Dorst
    -Ontzettende zin in allerlei lekkers (eetbuien)
    -Winderigheid
    -Vaker plassen

Ik zit nu op dag 36 van mijn cyclus (op dag 33 een test gedaan, maar negatief) en mijn langste cyclus is 33 dagen geweest. Ik ben zooo benieuwd, please :thumbup: voor me meiden!!!

:-* Jen

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ˜€ hee jensie mijn banner is ook 3 dagen over tijd
    leuk zegt zitten wij allebei in spanning ik zal :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: voor ons allebei

groetjes miekies

jensie
    Bijdrager

Hee miekies,

Spannend hรƒยจ! Ik heb afgelopen maand wel in het ziekenhuis gelegen met hoge koorts en een longinfectie, en daar heb ik toen antibioticum voor gekregen. Ze hebben ons toen geadviseerd om deze maand niet te proberen, omdat het antibioticum schadelijk kan zijn voor een vruchtje. We hebben die maand รƒยฉรƒยฉn keer sex gehad, op dag 22 van mijn cyclus. Ik dacht dus dat mijn ovulatie allang geweest was en dus niet zwanger kon worden. Maar die antibioticum schijnt je cyclus (met hoogstens een week) te kunnen verlengen, dus dat maakt de kans op een zwangerschap alleen maar groter, want dan kan het zijn dat mijn ovulatie later heeft plaats gevonden….Zucht, wachten, wachten, wachten….

Ik :thumbup: en :pray: ook voor jou, we houden mekaar up-to-date, okee?

Liefs Jen :-*

miekies
    Bijdrager

:thumbup: okee jensie i

k hou je op de hoogte heb de laatste dagen zo’n dorst bah messchien een beetje zenuwachtig ๐Ÿ˜ณ en misselijk maar heel spannend ๐Ÿ˜‰
    :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor ons.

groetjes miekies

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ˜€ goeiemorgen jensie hoe is het???

iets te zien van de ๐Ÿ˜ˆ ik hoop het niet voor jou

bij mij tot nu ook niets heb wel last van dorst hebben en winderigheid ๐Ÿ™„ en maagzuur heel erg maar je weet het nog niet

he? ben nu 4 dagen overtijd ik denk als er vanavond nog niets te zien is dat ik morgenvroeg even test ik zal voor ons :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: jensie

groetjes miekies

jensie
    Bijdrager

Ha miekies,

Ik word helemaal gek van die onzekerheid!! :wall: Vanmorgen nog eens een test gedaan, hartstikke negatief! Bij de dokter voor alle zekerheid nog eens, maar hetzelfde verhaal..Zucht, ik zit nu op dag 37 en nog steeds niks geen duidelijkheid! ๐Ÿ˜•
    Van de ene kant blijft mijn ongi uit, zijn er witte vlekjes op mijn tepels en wat meer knobbeltjes op de tepelhof en ik moet vaak plassen, van de andere kant die negatieve testen en ik ben nog zo fit als een hoentje, niks geen vermoeidheid…..Ik vind het gewoon akelig, want ik weet niet wat mijn lijf allemaal met me doet nu en of alles gezond is..Dalijk bel ik naar mijn eigen dokter (spreekuur) en vraag ik of ik bloed mag laten prikken in ’t ziekenhuis vandaag. Aan je bloed kunnen ze meestal nog wat duidelijker zien of de HCG spiegel gestegen is. Ik hoop echt dat dat me wat duidelijkheid brengt. Op dit moment maakt het me niet meer uit of de test positief of negatief is, we hadden immers deze maand geen zwangerschap in de “planning” maar een kleintje is evengoed gewenst..Het is nu de onzekerheid waar ik niet tegen kan, ik wil alleen maar weten waar ik aan toe ben…

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik hier zo’n heel verhaal met mijn beklag neerzet, sorry, ik moest het echt effe kwijt..

Ik zal voor je :thumbup: dat je morgen een positieve test hebt, ik moet helaas nog een paar dagen afwachten, hoe dan ook… (tenzij mijn ongi eerder komt wil dat zeggen)

Suc6 meid, Liefs Jen :-*

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ hoi jensie
    nou ik vind het helemaal niet erg
    afentoe heb ook zo’n gevoel van dat ik even van mijn af moet praten

en jou symptomen achja meid dat heb ik al bijna 1 jaar en nu is het wel dat ik last heb van moei zijn en hele erge maagzuur en veel plassen en ook dorst net dat ik de heledag al niets op heb :think:

maar ik heb me niet kunnen in houden ik heb om half 12 getest ๐Ÿ˜ณ

het is :inlove: :inlove: positief ……maar ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad en ik ben nu even overdonderd en bang ik ga om 2 uur nog even bij de dokter een testje doen en ik zal :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray:
    voor ons

groetjes miekies

karin
    Bijdrager

succes. klinkt wel goed. :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

jensie
    Bijdrager

Hee miekies,

Proficiat met je positieve test!! :dance: Voor mij is het, zoals ik al zei, nog effe afwachten.
    In ieder geval suc6 met je zwangerschap! Wil je dat ik je nog effe op de hoogte hou van mijn situatie?

Liefs Jen

Chelleke
    Bijdrager

Miekies Gefeliciteerd :dance:

miekies
    Bijdrager

:dance: :dance: :dance: dankje wel meiden

ik kom net van de dokter en die test was ook positief :pray: :pray: nou maar hopen dat het dit keer goed gaat ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

zal :pray: :pray: voor jullie

groetjes miekies

bianca81
    Bijdrager

gefeliciteerd en heel veel succes in deze zwangerschap dat het goed moge gaan :thumbup:

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ˜€ sorry jensie wil graag op de hoogte gehouden worden.over jou

groetjes miekies

cloud
    Bijdrager

Ik heb al eerder gepost hier…paar maanden geleden. wij zijn helaas nog steeds niet zwanger…tenminste….ik moet over twee dagen ongesteld worden en heb last van:
    -met vlagen misselijk
    -snel buiten adem

Ik kon het niet laten om weer eens hier te komen kijken! Hoop doet leven niet waar!! Misschien hebben we deze keer wel geluk!

cloud
    Bijdrager

sorry, ik bedoel over 4 dagen….nog langer wachten dus ppff

jensie
    Bijdrager

Hee miekies en alle andere meiden!

Helaas, de bloedtest was negatief..Khad het al gedacht, maar ja…Ik ben inmiddels alweer 6 weken niet ongi geweest, ik hoop dat het snel komt zodat de nieuwe probeer-periode weer aanbreekt!!

En miekies, hoe bevalt het zwanger-zijn tot nu toe?

Liefs Jen

Hoop
    Bijdrager

Miekies, wat geweldig, gefeliciteerd!

Jensie, wat jammer dat het negatief was.

Cloud, spannend zeg succes :thumbup: :thumbup:

Ik kwam even vragen of hier ook meiden zijn die ondanks dat ze zwanger waren toch ongi zijn geworden. Ik had namelijk net voor mijn NOD erg opgezette borsten en zere borsten. Twee dagen voor mijn NOD werd ik ongi en ging de pijn weg en waren mijn borsten minder opgezet.
    Ik ben wel heel anders ongi geweest dan anders. Ik verloor 4 dagen helderrood bloed en daarna bleef ik bruine afscheiding houden (ook 4 dagen) en nu (dag 5) was het heel lichte afscheiding.

Voor mijn NOD had ik ook last van een zeurend gevoel in mijn buik en ook dat gevoel is er nog steeds.

Herkent iemand dit???

Liefs,
    Hoop

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ hee meiden

met mij is alles wel goed
    1 mei voor het eerst naar de verloskundige dan ben ik mogelijk 8 weken zwanger heb last van mijn borsten en maagzuur en moe natuurlijk maar vind het allemaal niet erg

jensie wat erg voor je ik blijf duimen voor jou en voor mij zelf ook dat alles goed blijf gaan het was ook maar 3 maanden geleden dat ik een miskraam kreeg ben zelf nog heel erg bang ,maar zou wel gerust zijn als ik dadelijk het hart hoort kloppen

p.s wie weet hoe ik zo’n zwangerschapsbanner kan krijgen het luk mij niet?

groetjes miekies

jensie
    Bijdrager

Hee miekies,

Spannend hรƒยจ!! Ik hoop ook voor jou dat alles okee is. Ondanks dat ik niet zwanger bleek te zijn, ben ik nog steeds niet ongi!!! (kzit op de 6 weken cyclus!!) Volgende week ga ik de dokter bellen, ik vind dit niet normaal meer..

De banners kun je vinden op kindjeopkomst.nl, dan heb je links een lijst in het blauw. Daar moet je het onderdeel “community” aanklikken. Vervolgens zie je in het midden weer een lijst met onderwerpen. Daar staat ook “leuke hebbedingetjes” bij. Je moet op de knop “go” klikken achter dat onderdeel. Dan kom je er vanzelf uit! Suc6!

Liefs Jen :-*

jensie
    Bijdrager

P.S. Als je je banner gemaakt hebt, moet je hem kopiรƒยซren en in je profiel bij “onderschrift” plakken, dan komt hij vanzelf onder elk bericht te staan dat je maakt.

miekies
    Bijdrager

๐Ÿ˜€ :thumbup:

dankje wel jensie
    de zwangerschapsbanner is gelukt

groetjes miekies

150 berichten aan het bekijken - 1 tot 150 (van in totaal 893)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

47363216