bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Home Forums Voeding Borstvoeding bv foto momenten met elkaar delen deel 2

Dit onderwerp bevat 1,025 reacties, heeft 158 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Naatje .

150 berichten aan het bekijken - 1 tot 150 (van in totaal 1,026)
  • Auteur
  • lydia
    Bijdrager

hij stond er al, maar ik moet toch ergens mee starten dacht ik zo :inlove:

tantetoe
    Bijdrager

whahahah post ik eens foto;s…
    gelijk op slot…

Femke Fataal
    Bijdrager

Goed begin!

lydia
    Bijdrager

@tantetoe wrote:

whahahah post ik eens foto;s…
    gelijk op slot…

Tara :inlove: :

๐Ÿ˜‰

kimmiejj
    Bijdrager

Heerlijke foto’s Tantetoe

mamalena
    Bijdrager

๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† Leuk om Lev nรƒยณg eens te zien, Lydia. De vorige keer dat je de foto plaatste vond ik het ook al net alsof hij een deuntje fluit op je boob. Hahahaha!

faizaa
    Bijdrager

Ochhhhh ik dacht al net: zondeeeee die Tara, staat ze er.. en topic op slot.. maar good old Leeds heeft het al opgelost.. en ons ook nog es getrakteerd op trompetblazer Lev.. :inlove:
    Goed begin zeg, zulke scheten aan de tiet.. :inlove:

lydia
    Bijdrager

Leeds :mrgreen: zegt ze…

ik heb ook nog zo’n zelfde foto van Lev met een tepel naast zijn hoofd maar die vond ik persoonlijk een beetje te ๐Ÿ˜‰

Persoonlijk he..

faizaa
    Bijdrager

@lydia wrote:

ik heb ook nog zo’n zelfde foto van Lev met een tepel naast zijn hoofd maar die vond ik persoonlijk een beetje te ๐Ÿ˜‰

Persoonlijk he..

Zien! Leeds.. :snooty:
    Ik heb jou hier wel naakter gezien.. met 1 complete tiet zelfs!

tantetoe
    Bijdrager

t was maar een grapje.. maar ik vind het wel heuuulll lieffff

EN idd… Lev is zo :inlove: :inlove: :inlove:

lydia
    Bijdrager

@faizaa wrote:

@lydia wrote:

Persoonlijk he..

Zien! Leeds.. :snooty:
    Ik heb jou hier wel naakter gezien.. met 1 complete tiet zelfs!

moi??
    Daar weet ik geloof ik niks van of ik heb het verdrongen.

faizaa
    Bijdrager

Jawel.. ik heb jouw borst eens helemaal naakt gezien.. hier op KOK.. 100%… ik heb hier 3 tieten gezien op kok naakt.. die van Renzosmam, die van F’lien en die van jouw..

tantetoe
    Bijdrager

Faizaa onthoudt het wel ๐Ÿ˜€

lydia
    Bijdrager

@faizaa wrote:

Jawel.. ik heb jouw borst eens helemaal naakt gezien.. hier op KOK.. 100%… ik heb hier 3 tieten gezien op kok naakt.. die van Renzosmam, die van F’lien en die van jouw..

Oh das fraai. En je weet ook precies van wie.
    Ding :mrgreen:

faizaa
    Bijdrager

๐Ÿ˜ณ ๐Ÿ˜ณ ๐Ÿ˜ณ raar?

lydia
    Bijdrager

nee hoor. Erg fai-achtig vooral. Wees jezelf :thumbup:

Ik vind Lev hier helemaal geen kindje van 1 jaar. Ik vind t meer een baby nog :inlove:

tantetoe
    Bijdrager

nee hoor Faiza niks raars…. lees al een tijdje je heerlijk droge berichtjes…. en ik moet er altijd zo om lachen!!
    Dus ja typisch jouw!

faizaa
    Bijdrager

Gelukkig.. toch niet zo raar.. Leeds, TT :-*

Oewww die ken ik nog niet Lydia, deze van Lev, dezelfde dag gemaakt als de trompet foto?
    Heeft dat jong wimpers he.. Tara ook al, maar als het jochie het heeft is het gewoon oneerlijk vind ik :liar: :snooty: :mrgreen:

tantetoe
    Bijdrager

whahahah DIe Lev heeft gewoon ogen en wimpers waar je nu al jaloers op kan zijn!! (die heeft later als Metroman geen mascara nodig!)

bigsby
    Bijdrager

@tantetoe wrote:

nee hoor Faiza niks raars…. lees al een tijdje je heerlijk droge berichtjes…. en ik moet er altijd zo om lachen!!
    Dus ja typisch jouw!

haha sluit ik me helemaal bij aan ๐Ÿ˜‰ :mrgreen:

Tantetoe: wat een mooie foto’s zeg! Tara is zo’n mooie meid :inlove:

kimmetje23
    Bijdrager

mooie pics weer…..

ik zal er ook snel weer eens wat maken van mijn borstprinses :inlove:

Bietje
    Bijdrager

:inlove: :inlove: :inlove:

Esther28
    Bijdrager

vandaag, 10 maanden alweer…

faizaa
    Bijdrager

Bigsby :-*
    Kim, jaaa we willen mooie Iris zien :inlove:
    Bieke, Cas is gewoon een heel puur menneke zoals ie daar ligt.. wauw..
    Enne Esther, wat ik van jouw BV foto’s vind weet je.. :inlove: je meisje flirt gewoon met de camera :inlove:

tantetoe
    Bijdrager

Mooie foto’s :inlove: :inlove:

bigsby
    Bijdrager

Esther: mooie foto’s, en een mooie meid :inlove:

renzosmam
    Bijdrager

Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi…ben jaloers 8)
    Enuh Lydia..is dit niet deel 3 :think: :shifty: :angel:

renzosmam
    Bijdrager

nee toch deel 2 zie ik…dacht 3 :think: hoe kom ik darbij dan :eh:

lydia
    Bijdrager

mijlpalen misschien? Ik heb ook even getwijfeld hoor dus ik snap wat je bedoelt.

Esther28
    Bijdrager

Bietje wat een prachtige foto’s :inlove:
    wat heerlijk klein dan nog weer zeg, vergeleken bij Yara…

Esther28
    Bijdrager

@bigsby wrote:

Esther: mooie foto’s, en een mooie meid :inlove:

Dankje Bigsby!

TaMa
    Bijdrager

Oeeeeeew nieuw deeltje! En ik heb al zulke mooie foto’s gezien :inlove:

Wij doen ook nog steeds mee…

Kimmie1976
    Bijdrager

Wat een mooie foto’s weer allemaal :inlove: :inlove: Hier loopt het dusdanog hard terug dat ik me afvraag of we de 6 maanden nog wel gaan halen, maar het weer opkrikken zou ten koste gaan van Valentijn en dat kunnen we hier nu niet goed gebruiken, dus ik ben al heel blij dat ik het tot zover gered heb ๐Ÿ˜‰ Vorige keer was het na 6 weken fulltime kolven echt helemaal op :hand: Hoop nog wel ff de ochtend en avondvoeding te kunnen blijven doen :pray: En wie weet over een paar jaar nog een keertje :shifty: :inlove: In elk geval ben ik nog niet helemaal klaar en kom ik nog wel ff pics showen ๐Ÿ˜† Maar vind het in elk geval een superleuktopic om af en toe ff voorbij te zwaaien!!

Topmama’s allemaal :thumbup: :inlove:

Femke Fataal
    Bijdrager

Eindelijk de foto’s van de fotograaf. Maar een paar van de bv, maar wel mooie hoor! De foto’s zijn dus foto’s van foto’s ( :think: snappie nog?), en omdat ie in een lijst hangt spiegelt het dus. Maar betere heb ik niet om hier te showen.

mamalena
    Bijdrager

Wat een mooi plaatjes!! Echt een prachtige herinnering.

Bietje
    Bijdrager

Wat mooi Femke en ja dat knijpen kan Cas ook zo goed! ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

Anonymous
    Bijdrager

Oooh mooi zeg Femke!!! :inlove:

Kimmie1976
    Bijdrager

Oh Femke, de foto’s zijn allemaal cute :inlove: :inlove: Maar die bv-foto helemaal :inlove: :inlove: :thumbup: Echt mooi om te hebben hoor zo! En dat knijpen wordt hier ook steeds harder ๐Ÿ™„ Nog 2x per dag en (helaas terug van weggeweest :doh: ) de nachtvoeding :shifty:

Femke Fataal
    Bijdrager

Balen dat je weer een nachtvoeding hebt :hug: . Hier van de week trouwens een ware kras op mijn tiet, meteen de nageltjes maar weer geknipt.

Kimmie1976
    Bijdrager

Ja ben er ook niet helemaal happy mee, maar merkte vandaag zowaar dat ik vanmiddag weer een gespannen borst had :eh: :dance: En toen ik hem blootmaakte begon de melk ook gelijk te lopen :dance: Had al een fles klaargemaakt, maar heb die dus maar als toetje gegeven ๐Ÿ˜‰ Ikke krijg stiekem toch een beetje hoop dat ik wat langer kan doorgaan :shifty: Woensdag in elk geval alweer 6 maanden, ook al is het niet meer volledig bv, elk cctje telt :inlove: Lekker he die scherpe krassertjes :hand: Ik knip me ook een slag in de rondte om dat dus te voorkomen ๐Ÿ˜†

kimmetje23
    Bijdrager

mooie foto’s weer allemaal, voorals die fotoshoot :inlove: :inlove:

ik had er ook nog wat :inlove:

Anonymous
    Bijdrager

Hap! :inlove: Iris!! Zo lief! (en wat wordt ze grooot!!)

mamalena
    Bijdrager

Wat een mooi meiske…!

En inderdaad Kimmie, elke cc telt hoor!

kimmetje23
    Bijdrager

@kimmie1976 wrote:

Ja ben er ook niet helemaal happy mee, maar merkte vandaag zowaar dat ik vanmiddag weer een gespannen borst had :eh: :dance: En toen ik hem blootmaakte begon de melk ook gelijk te lopen :dance: Had al een fles klaargemaakt, maar heb die dus maar als toetje gegeven ๐Ÿ˜‰ Ikke krijg stiekem toch een beetje hoop dat ik wat langer kan doorgaan :shifty: Woensdag in elk geval alweer 6 maanden, ook al is het niet meer volledig bv, elk cctje telt :inlove: Lekker he die scherpe krassertjes :hand: Ik knip me ook een slag in de rondte om dat dus te voorkomen ๐Ÿ˜†

oohhww heerlijk hรƒยฉ dat je nog zo lang door mag gaan! ik heb het ook met iris, weliswaar geen volle 100 % meer, maar toch elke dag nog een paar slokjes= toetjes :inlove: :inlove: :inlove:

Bietje
    Bijdrager

Ow kimmetje, die HAP-foto is geweldig! ๐Ÿ˜† :inlove: :inlove:

Bietje
    Bijdrager

Paar foto’s van daarnet! :inlove:

Hanneke25
    Bijdrager

Prachtig :inlove: :inlove: :inlove:

Hanneke25
    Bijdrager

Mijn zeldzame intieme momentjes met Mats. De bv loopt namelijk voor geen meter helaas. ๐Ÿ˜ฅ

:inlove:

Karin1981
    Bijdrager

:inlove: :inlove: :inlove: ik wil oook

Sweet-Love
    Bijdrager

Ik geniet stiekem mee ๐Ÿ˜ณ

Bietje,, wat woord Cas grooohooot! :inlove:

faizaa
    Bijdrager

Cas ๐Ÿ˜ฎ hij wordt idd groot en is zooooo om op te vreten.. vooral in zo’n boxpakje :inlove: :inlove:

Hanneke, loopt voor geen meter.. MAAAAAAR hij drinkt NOG steeds.. dus petje af en ik vind hem heeerlijk, je Mats.. dat voldane snoetje met mond open.. :inlove:

Ga even de vorige pagina’s bekijken.. :mrgreen:

faizaa
    Bijdrager

FemkeFataal.. 8) diessss echt mooi.. heel natuurlijk.. dat jullie zo beiden naakt zijn.. :inlove: en de foto zelf in lijst is ook :inlove:

Djanel.. gutttttt ik weet nog toen ie een iniminie beebje was (al is hij nooit zo iniminie geweest hihi) en nu al zo’n mooie jongen aan de borst.. Top Tamaar.. :thumbup:

Happpppp Iris.. whahahahahaa.. heeeerlijk.. ze is een echttt meisje he Kim? haar gezichtje, zo mooi… wat heb jij mooie volle bruine borsten trouwens.. ๐Ÿ˜ณ

Bietje
    Bijdrager

@faizaa wrote:

Cas ๐Ÿ˜ฎ hij wordt idd groot en is zooooo om op te vreten.. vooral in zo’n boxpakje :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove:
    Hij had zijn pyama al aan ๐Ÿ˜‰ :-* .

Mats, je bent ook zo schattig, je speelt ook trompet zie ik? ๐Ÿ˜† :inlove: :inlove:

Bietje
    Bijdrager

๐Ÿ˜† 8)

faizaa
    Bijdrager

Ik ben gekkkk op die boxpakjes/pyamas en hier liepen ze er vaak overdag in rond.. :inlove:
    Hij heeft mooie ogen… ๐Ÿ˜ฎ :inlove: :inlove: :inlove:
    Begint ie nou al te trekken aan de tepel? :mrgreen:

Bietje
    Bijdrager

Dankje! :inlove:
    Ja, die boxpakjes zijn wel lief hรƒยฉ met die voetjes erbij in! ๐Ÿ˜† :inlove: :inlove:
    En ja, hij trekt en nijpt met zijn lipjes! :naughty: :mrgreen:

faizaa
    Bijdrager

Ja precies die voetjes :inlove:
    Ik zie het, dat mondje.. :silenced: :mrgreen:

Bietje
    Bijdrager

Ja, aiai, dat beloofd wanneer de tandjes er doorheen komen!! :silenced: :silenced: :shifty:

Hanneke25
    Bijdrager

Wat heeft Cas trouwens een prachtige ogen! :inlove: Ja Mats speelt ook trompet ๐Ÿ˜†

Ja Faizaa, Mats doet het nog steeds maar moet wel bijgevoed worden.

faizaa
    Bijdrager

@bietje wrote:

Ja, aiai, dat beloofd wanneer de tandjes er doorheen komen!! :silenced: :silenced: :shifty:

tegen die tijd, hebben we hier ongetwijfeld tips voor je.. :inlove:
    heb ook een bijtertje gehad.. :silenced:

faizaa
    Bijdrager

@hanneke25 wrote:

Wat heeft Cas trouwens een prachtige ogen! :inlove: Ja Mats speelt ook trompet ๐Ÿ˜†

Ja Faizaa, Mats doet het nog steeds PUNT

KLAAR.. PUNT.. je mag trots zijn hoor Hanneke.. dat ie bijgevoed word doet er niet toe.. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Bietje
    Bijdrager

Dankje Hanneke! :-*
    En ik vind het ook erg knap dat je nog steeds borstvoeding geeft!! :clap: :-*

Ow, bestรƒย รƒย n er tips!! :pray: :dance:
    Dan ga ik er met wat meer moed weer tegenaan, op naar die tanden, laat ze maar komen! ๐Ÿ˜ˆ ๐Ÿ˜†

faizaa
    Bijdrager

Hahha geruststelling he.. ik was er ook blij om want oei dat vond ik toch echt wel heel erg dat bijten.. ik zag ertegenop op een gegeven moment, het voeden.. die kleine ‘heks’ van me vond het geweldig, :sick:

Bietje
    Bijdrager

Aii het klinkt zo pijnlijk!! ๐Ÿ˜•
    Cas heeft nu wel nog geen tandjes maar hij nijpt soms met zijn lippen en dat doet ook al pijn! :hand:
    En dan trekkeeeuhn!! :naughty:

kimmetje23
    Bijdrager

@faizaa wrote:

… wat heb jij mooie volle bruine borsten trouwens.. ๐Ÿ˜ณ

whoehaha dat valt ook nog wel mee hoor!!! ๐Ÿ˜‰

trouwnesweer super mooie foto’s gezien

Hanneke25
    Bijdrager

Bedankt dames, voor het compliment dat ik nog steeds bv geef! :-*

Hanneke25
    Bijdrager

Voor wie niks beters te doen heeft hier een filmpje van drinkende Mats. Voor zijn doen erg goed!

http://media.putfile.com/Mats-drinkt1

En hier valt ie in slaap (uiteraard)

http://media.putfile.com/Mats-drinkt2

TaMa
    Bijdrager

..

TaMa
    Bijdrager

Femke Fataal
    Bijdrager

Wat een heerlijke foto’s weer.

Kim, die hap-foto is echt lief :inlove: !

Mats en Cas zijn van die lieve kleine droppies :inlove: .

Tamma, hier hebben we ook dat leuke I LOVE MILK shirt ๐Ÿ˜‰ .

fiep klophout
    Bijdrager

ha die djanel zit me daar een potje te genieten zo te zien :thumbup: :inlove:

ik heb ook weer iets gevonden om te showen :shifty:

fiepie aan de borst! :thumbup:

fiep klophout
    Bijdrager

en nog even laten zien dat goed voorbeeld doet volgen….

lydia
    Bijdrager

@fiep klophout wrote:

๐Ÿ˜ฏ ๐Ÿ˜ฏ ๐Ÿ˜ฏ
    dat lijkt lev wel joh ๐Ÿ˜ฏ

leuke foto trouwens, die andere ook :thumbup:

Kimmie1976
    Bijdrager

Oh Kim, die hapfoto van Iris is idd om op te vreten ๐Ÿ˜† :inlove: Mooi moppie hoor :inlove: en mij vielen je volle gebruinde boobs dus ook al op ๐Ÿ˜† Ik heb van die megawitte en een stukkie kleiner ๐Ÿ˜† En ik vind het idd heerlijk om nog ff door te mogen tutten met hem :inlove: Het zijn hier nu nog 2 a 3 voedingen en dan met name de ochtendvoeding is echt nog volledig en de rest gaat ook als toetje ๐Ÿ˜‰ Helemaal voor ie naar bed gaat, hij drinkt en papfles leeg en dan gaat ie pas slapen als mama’s (.) in zijn melik hangt hoor ๐Ÿ˜† :inlove:

Oh Bieke, Cas is ook weer helemaal om op te vreten :drool: :inlove: Heerlijk kereltje ook :inlove: En die houdingen, zo heerlijk bekend allemaal ๐Ÿ˜† Zalig he om daar van bovenaf gezellig naar te loeren :inlove:

Hanneke, petja af meid :thumbup: Elke druppel telt hoor en het is zo gezellig :inlove: En wat een enorm lekker binkie is Mats zeg :inlove:

Oh Tama, Djanel heeft ook al zo’n heerlijk voldaan bekkie :inlove:

En Fiep ๐Ÿ˜† :inlove: Mooie foto’s van een heerlijk ventje :inlove: :inlove: Ennuh, ben jij dat nou echt zelf aan de borst die eerste?

We hebben gewoon allemaal heerlijke opvreters :inlove: (als ze maar niet bijten :naughty: ๐Ÿ˜† ).

En laat ik het niet te hard roepen :shifty: maar Jonathan slaapt alweer 2 nachten door van 9 tot 6… een heel voorzichtig :dance: is wel op zijn plaats ๐Ÿ˜†

fiep klophout
    Bijdrager

@lydia wrote:

@fiep klophout wrote:

๐Ÿ˜ฏ ๐Ÿ˜ฏ ๐Ÿ˜ฏ
    dat lijkt lev wel joh ๐Ÿ˜ฏ

leuke foto trouwens, die andere ook :thumbup:

verrassing: ik bรƒยฉn eigenlijk lev :mrgreen: of uh, eigenlijk is lev mij, hij is een te vroege reincarnatie van mij.
    maar die foto is 100%fiep hoor (op die borst na, die is van mijn mamski ๐Ÿ˜€ )

lydia
    Bijdrager

ik herkende de borst ook al niet.

Kimmie1976
    Bijdrager

Leuk joh dat je die hebt :inlove: Ik heb er in mijn babyfotoalbum geloof ik ook eentje van mezelf bij mijn moessie en dat is mazzel, want ik heb het geloof ik maar een paar weekjes gehad :think: Mijn oudste zus heeft een paar maanden gehad, mijn middelste zussie iets korter en ik maar een paar weekjes, maar ik ben wel de grootste thuis (lees>langste) ๐Ÿ˜›

Bietje
    Bijdrager

Oww TaMa, die eerste foto van je mooie ventje!!! ๐Ÿ˜ฏ :inlove: is zo liefff!! :inlove: :inlove:

Fiep! Wat leuk om jouw! aan de borst te zien! :dance: :inlove:
    En Nano aan de borst, aaah lief hoor, die vingertjes! :inlove: :inlove:

Ik heb ook nog รƒยฉรƒยฉntje! :dance: :inlove:

Femke Fataal
    Bijdrager

Mooie ogen heeft ie Bietje!

Kimmie1976
    Bijdrager

Oh die haartjes van Cas en dan dat bekkie zo vastberaden om je borst geklemd :inlove: :inlove: En die lekkere blik in zijn ogen… HEERLIJK gewoon :inlove: :inlove:

kimmiejj
    Bijdrager

Geweldige foto :inlove: :inlove: :inlove:

kimmetje23
    Bijdrager

die is echt mooi :inlove: :inlove:

tantetoe
    Bijdrager

Boven op een heeele hoge berg in Frankrijk. Tara drinkt al ruim een maand alleen ochtend en avond BV, overdag 1 fles, maar hier trok ze ineens overduidelijk mijn hempje naar beneden… resultaat:

Niet al te duidelijk.. maar wel een bijzonder moment

Femke Fataal
    Bijdrager

Mooi hรƒยจ, dat ze dat zelf gaat roggelen ๐Ÿ˜‰ .
    Ik vergeet zo vaak foto’s te maken van die momenten. Moet hub geloof ik vaker de opdracht geven.

Kimmie1976
    Bijdrager

:inlove: Lief hoor!!

En Femke, ik maak bijna alle bv foto’s altijd zelf ๐Ÿ˜‰ Gewoon van boven en opzij ๐Ÿ˜‰ Als ik het aan Tim moet vragen dan krijg ik meestal toch niet de foto’s zoals ik ze wil :silenced: :shifty: Ga binnenkort toch nog eens ff kijken of mijn moeder een paar mooie kan schieten, die fotografeert ook voor de hobby :thumbup: Het is bijna op en wil eigenlijk nog graag een paar hele mooie foto’s ervan :inlove:

Ilse81
    Bijdrager

Ons Jade aan de borst :inlove: :inlove: :inlove:
    We mogen al een slabbetje aandoen, want soms loopt de melk eruit langs haar mond en zijn we beiden gedoopt. ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜†

Femke Fataal
    Bijdrager

:inlove: :inlove: :inlove:

Kim, op de รƒยฉรƒยฉn of andere manier lukt me dat niet, dan maakt de flitser de foto veel te bleek, zonder flitser lukt het al helemaal niet.

Kimmie1976
    Bijdrager

Oh wat een lekker moppie is Jade :inlove:

Jammer Femke, ik doe het namelijk ook zonder flits, maar heb dan wel genoeg licht van de lamp in de woonkamer of van natuurlijk buitenlicht. Bijna alle foto’s die ik hier geplaatst heb heb ik namelijk zelf zo gemaakt. Maar dan moet je hub dus ff vaker charteren ๐Ÿ˜† Ik wil namelijk meer Ralf zien :inlove: ๐Ÿ˜†

Femke Fataal
    Bijdrager

Ik zal het eens proberen zelf met daglicht, ga ik gewoon recht voor het raam zitten, kan de rest van het dorp ook meegenieten :mrgreen: .

Anonymous
    Bijdrager

Oh Inge wat liefff die Tara!! :inlove:

tantetoe
    Bijdrager

ja schattig he… ze leek ineens weer een beetje klein hihhihi
    (totdat ze erna weer de hele tijd stond en wilde tijgeren..)

Bietje
    Bijdrager

Gisteren 3 maanden borstvoeding! :dance: :inlove:
    Dat verdiend een foto’tje! 8) :-*

Suuzeke
    Bijdrager

Leuke foto’s allemaal :inlove:

Kimmie1976
    Bijdrager

Way the go Bieke :dance: en wat een heerlijk plaatje weer :inlove: :inlove:

Hanneke25
    Bijdrager

Wat een heerlijke fotootjes weer! :inlove: :thumbup:

Hier mijn Matsje nog eens:

biancamv2boys
    Bijdrager

Hier mijn zoontje Mika nu 1 jaar en 3 weken oud,hier precies 12 maandjes bv,mijn mijlpaal dus ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰
    Ik geef nog steeds bv ๐Ÿ˜€

Zo ziet mijn ventje eruit dankzij mijn slagroom ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜€

groetjes Bianca

Kimmie1976
    Bijdrager

Oh Hanneke, wat een lieve foto’s :inlove: :inlove: Lekker ding is Mats :inlove: Zo schattig blijft dat met die handjes zo om je borst :inlove:

Bianca, jij hebt idd echt lekkere slagroom :thumbup: Ik heb toevallig dus gisteren zo’n zelfde foto gemaakt, Jonathan slapend aan de borst met de tepel half op zijn lipjes hangend :inlove: ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† Zal hem straks ook ff plaatsen ๐Ÿ˜‰ Wel super hoor dat je al zo lang bv geeft :thumbup: :clap:

faizaa
    Bijdrager

Cas, mijn zwak.. mooie man.. mr blue eyes.. :inlove:

Mats, hij IS er nog steeds he Hanneke.. jij, jullie flikken t em nog steeds.. wees er maar trots op..

Mika waaaaaaaaaaaaaaaaaah.. spekkiesss…. lekkerrrr.. prachtige foto die zwart wit, gewoon echt prachtig..

faizaa
    Bijdrager

Tara :inlove: drinken op schoot in het zonnetje.. zaaaalige foto.. :inlove:

Jade, het nieuwekomertje.. toppie meis.. en nu al een slabbetje.. die kleine gulzige dame :inlove:

tantetoe
    Bijdrager

@faizaa wrote:

Uiteindelijk ook een heel speciale…. net voor de laatste keer BV gegeven… het is ineens op… Tara mega ontevreden, weigerend.. en na BV nog dik 120 willen drinken….
    slik… maar wel trots op de periode

Hanneke25
    Bijdrager

@faizaa wrote:

Mats, hij IS er nog steeds he Hanneke.. jij, jullie flikken t em nog steeds.. wees er maar trots op..

Yep… still here! :mrgreen:

faizaa
    Bijdrager

@tantetoe wrote:

@faizaa wrote:

Uiteindelijk ook een heel speciale…. net voor de laatste keer BV gegeven… het is ineens op… Tara mega ontevreden, weigerend.. en na BV nog dik 120 willen drinken….
    slik… maar wel trots op de periode

Ja maar ik zei het je al eerder he, bijna 9 maanden pure gouden vloeibare vitamientjes mama melk.. :inlove: Dat is iets om trots op te zijn.. :thumbup:

faizaa
    Bijdrager

@hanneke25 wrote:

@faizaa wrote:

Yep… still here! :mrgreen:

Goed hoor meiske, knap van je, jullie… Hou vol.. :pray:

tantetoe
    Bijdrager

Mats.. geniet lekker!!!! Super dat het zo goed gaat

Hanneke25
    Bijdrager

Bewijsje dat Mats nog steeds bij me drinkt! (Gaat ook redelijk goed de laatste tijd, het bijvoeden lijkt steeds iets minder te worden)

Tevreden!!

rhode
    Bijdrager

Hier alweer bijna 7 maanden! :inlove: :inlove:

ja…ik vind het heerlijk om helemaal in de kussens te zitten als ik voed :shifty: en het liefst nog met een boek erbij ๐Ÿ™„ ๐Ÿ˜†

rhode
    Bijdrager

Bijna alle poppen en knuffels hebben inmiddels al borstvoeding gehad. :inlove: :inlove:

Zo ook de favo knuffel van Rhodรƒยฉ…ze ziet een beetje pips, maar ze was ook echt niet fit…

Hanneke25
    Bijdrager

:inlove: :inlove: Wat lief!! Mooie meid is Rhodรƒยฉ zeg!

Femke Fataal
    Bijdrager

Hanneke :thumbup:

Rhodรƒยฉ, mooie foto’s, vooral van het begin :inlove: . En dat drinken met die beer, en dan vooral het boertje :inlove: . Kindje van mijn zus (2,5) zegt altijd als ik of mijn zus bv geeft: Uit de buik dinken? En dan zeg ik zo plat als kan: Nee, hij drinkt uit de TIET! Ook haar poppen krijgen overigens bv.

Ilse81
    Bijdrager

Prachtige foto’s :inlove: :inlove: :inlove:

Opnieuw Jade :inlove:

Ilse81
    Bijdrager

En nog even een filmpje van Jade :inlove:

http://video.google.nl/videoplay?docid=5100700356568884926&hl=nl

Hanneke25
    Bijdrager

Zo die Jade drinkt echt goed!!! :thumbup:

Ilse81
    Bijdrager

Thanks, is zo heerlijk om haar zo te horen drinken. :inlove:

Hanneke25
    Bijdrager

Dat kan ik mij voorstellen. Ik hoop ooit Mats nog zo te horen drinken!

LovelyMirrie
    Bijdrager

Jaaaaaaaa ook ik mag lekker showen!! Hier mijn Daimy en een stukje ikke.

lydia
    Bijdrager

:inlove: wat lief en klein en zo :inlove:

Ik moet nodig nog een foto maken, voor hij er definitief mee stopt (drinkt nu 2 keer hooguit op een dag)

Bietje
    Bijdrager

Aaah ’t blijft zo mooi hรƒยฉ!! :inlove: :inlove:

Cas, vandaag :inlove: :thumbup: :

Kimmie1976
    Bijdrager

Heb weer heerlijke “babbies” voorbij zien komen :inlove: Het blijft een mooi iets om te kunnen geven bv en ook leuk om naar te kijken ๐Ÿ˜† Jonathan is vandaag precies 7 maanden en helaas komen er geen volledige voedingen meer uit ๐Ÿ˜ฅ Tot 5,5 maand was het praktisch volledig, maar eenmaal met de fles erbij ging het echt heel rap achteruit en nu is het sinds een week of 2 echt nog een beetje druppelwerk… Ik kan hem er wel ff mee rekken, maar niet meer zijn volledige honger stillen en dat doet me wel wat zeer in mijn hart moet ik zeggen ๐Ÿ˜ฅ Maar hij groeit goed en heeft toch een mooie periode volledig bv gehad en ik ben zo blij dat ik dit heb mogen meemaken, dat intieme, dat speciale dat alleen hij en ik saampjes hebben/kunnen, dat pakt niemand me meer af :inlove: En zo af en toe ’s morgens om 5 uur a half 6 liggen we nog gezellig buik aan buik in bed terwijl de rest nog in diepe rust is :inlove:

Hoer nog 3 fotootjes die ik wil delen met jullie ๐Ÿ˜‰

famke
    Bijdrager

Ik ben zo trots!!

Bij mijn eerste heb ik tot 4 maanden de BV gekolfd in een flesje gegeven, dit omdat mijn eerste kereltje 6 weken te vroeg was geboren en daardoor een sonde kreeg waarna hij later de borst niet accepteerde…
    In ieder geval heeft hij wel enkele maanden mijn bv gehad…

NU, ben ik zo blij dat mijn 2e kleine ventje het zo goed doet aan de borst!

Kimmie1976
    Bijdrager

Famke, heerlijk he als je het bij je 1e niet hebt kunnen doen, om het nu dan zo gezellig te kunnen hebben met je 2e :inlove: Hier hetzelfde verhaal, alleen heb ik het kolven met 6 weken voor gezien gehouden, er kwam nagenoeg niets meer uit ๐Ÿ™ Nu heb ik gelukkig een hele tijd volledig live kunnen voeden en ik kijk er met heel veel plezier op terug :inlove: Hoop dat jij ook een mooie bv-tijd tegemoet kunt zien :thumbup: Ennuh, nog gefeliciteerd met de geboorte van je mooie manneke :inlove:

Amy82
    Bijdrager

hier wat bv foto’s van mij :inlove:

kimmiejj
    Bijdrager

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
    heerlijk

Rhiannon
    Bijdrager

Eerste plaatje…. :angel: mijlpaaltje….. :inlove: Half uurtje na de bevalling. Lang leve het fijne BV beleid in het ziekenhuis!
    :dance:

Rhi :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

kimmetje23
    Bijdrager

ooooohhhhhhhhhh RHI WAT MOOOOOI

ik vind die eerste keer bv momenten zoooooooo ontroerend :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wat ligt casper lief bij je :inlove:

Kimmie1976
    Bijdrager

Oh Rhi, super meis :inlove: :inlove: EN gefeliciteerd met je mooie ventje :-* Wat een heerlijk kereltje en wat een mooie naam :inlove:

Amy82
    Bijdrager

oh wow rhiannon wat mooi! :inlove:

en wat ligt casper lief bij je met zijn knuistjes :inlove:

renzosmam
    Bijdrager

Rhi… :inlove: …heerlijk meis…geniet! :-*

Moirah
    Bijdrager

Casper :inlove:

Liefs Moirah

DarkAngel
    Bijdrager

aah Rhi, wat een prachtige foto!!! :inlove:

joseetje
    Bijdrager

aaaaaaaah :inlove:

Kim3e
    Bijdrager

Rhi, wat een mooi plaatje! Wat zul jij genieten!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Mijn Casper ligt altijd tijdens de bv precies hetzelfde als jouw Casper op de foto! :inlove:
    (ik ga door met de overeenkomsten zoeken ๐Ÿ˜‰ )

Esther75
    Bijdrager

Oh Rhi wat mooi!!! :inlove:

rhode
    Bijdrager

Oooh wat een heerlijke foto’s van ieniemienie baby’tjes!!!!

Die knuistjes, piepklein neusje, en vooral…die geluidjes!!!!Dat kunnen echt alleen pas geboren baby’s doen, en tijdens het drinken genoot ik daar altijd zo van!

*zucht* als ik dat zie zou ik zo weer willen :angel:

faizaa
    Bijdrager

Amy.. wowwww wat een big boobs.. idd vettte stuwing.. ๐Ÿ˜ฎ :inlove: wat goed hey, en je binkie en zo met t neusje tegenaan.. prachtig mooi!

Rhi, zucht.. jij ook.. prachtig kleine Casper.. :inlove:

TaMa
    Bijdrager

Oooh Rhi wat mooi!!

juulisjuul
    Bijdrager

Prachtig al die kleine koppies aan de borst :inlove: :inlove: :inlove:

Nog 10 weken dan mag ik ook weer !!! :dance: :dance: :dance:

Rhiannon
    Bijdrager

Vond het altijd al heerlijke foto’s maar jemig nu ik het zelf meemaak en letterlijk aan mijn lijf ondervind zeg maar…… :inlove:
    Heel even een gefrustreerd mannetje gehad tijdens de mega stuwing (foto volgt 8) ) maar toen ik eenmaal doorhad hoe ik zelf de ergste spanning er met de hand kon afkolven waardoor hij de tepel veel beter kon pakken :thumbup:
    Wat dat betreft ook een super kraam want een kolf is ook zo gepakt maar daar heb ik natuurlijk in de praktijk weinig aan aangezien ik die niet heb ๐Ÿ˜‰

Nu maar even de mega Pamela’s en ow wat sneu die verhouding met dat kleine koppie :silenced:
    En zo mooi hoe hij kan kijken tijdens de voedingen, super tevreden, nieuwsgierig, en dan op het eind zo tevreden en moe en ja alleen deze smilie :inlove: is weer van toepassing!

Ilse81
    Bijdrager

Wat een prachtige foto. :inlove: :inlove:

Sterre74
    Bijdrager

Oh wat een lief gezicht zeg, dat kleine ventje aan de borst :inlove:

renzosmam
    Bijdrager

Oei…als dรƒยกt geen stuwing is ๐Ÿ˜ฏ
    Maar fijn dat je erdoorheen bent…wauwie!

TaMa
    Bijdrager

Ow wat een heerlijke foto Rhi :inlove: :inlove: Je ziet hem gewoon genieten!

Bietje
    Bijdrager

Ow wat mooi!! :inlove: :inlove:

Ilse81
    Bijdrager

Mijn meissie aan de borst :inlove: :inlove:

kimmiejj
    Bijdrager

Rhi geweldige foto’s lekker klein kereltje :mrgreen: :inlove:

Ilse mooie foto meis :inlove: :inlove:

jacqueline20
    Bijdrager

hier 2 bv foto’s van Boaz

kimmiejj
    Bijdrager

wat lief die boaz :inlove: :inlove: :inlove:

prachtige foto’s!!!! :inlove:

rhode
    Bijdrager

Heerlijk!!! Dat handje van Boaz :inlove: Super sweet!!!

Ik moet ook nodig weer eens een foto maken!

longlegs
    Bijdrager

Lekker in slaap vallen aan mama’s borst :inlove:

150 berichten aan het bekijken - 1 tot 150 (van in totaal 1,026)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

47635264