Dit onderwerp bevat 69 reacties, heeft 36 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem .

70 berichten aan het bekijken - 1 tot 70 (van in totaal 70)
  • Auteur
  • Noekie
    Bijdrager

Op zoek naar een cadeautje voor iemand? Speur dan eens deze lijst af!
    Daarnaast kun je al je cadeau-vragen hier uiteraard ook kwijt.

Toevoegingen via pb of in het topic. Zo nu en dan vernieuw ik de lijstjes.

Anoniem

handig gedaan ๐Ÿ˜€

Anoniem

volgens mij was er al eens zo’n topic als dit.

Anoniem

Oh? Kon niks vinden in ieder geval, dus ik dacht, laat ik er eens een maken ๐Ÿ˜‰

Anoniem

Met ieder topic wat ik langs zag komen dacht ik ook al continu “dat zou toch veel handiger zijn in 1 topic”, dus ik vind het een goed idee ๐Ÿ™‚

En als dat topic er al was, dan moeten we het misschien even opgraven en afstoffen :shifty:

Anoniem

Achja, en anders deze nieuwe. Ik vind het niet erg om bij te houden ๐Ÿ˜€ Zal er binnenkort even een mooi lijstje van maken.
    Even lekker knutselen :mrgreen:

zomervlinder
    Bijdrager

Ik ben al bezig met de kadootjes van de sint ๐Ÿ™„ dus vind het wel handig aangezien ik voor Jasmijn nog geen idee heb!

Voor Roos ben ik al klaar ( alleen een kadootje van max 15 euro voor op hubs werk ), Pepijn ook, ook kado voor Roos en Jasmijn samen maar voor haar alleen dus niks….en ik weet ook nog niet wat…was al lastig genoeg om vanalles te bedenken voor haar verjaardag eind oktober.

Dus laat er maar vele nieuwe suggesties bijkomen! :thumbup:

teddy
    Bijdrager

hoi Noekie,

Wat een leuk initiatief meis !
    We hebben met het modie-team even overlegd en we vinden het een zeer goed idee om alle cadeau-tips op deze wijze bij mekaar te hebben.

Er worden zovele topics geopend ivm cadeau’tjes en nu staat er een overzichtelijke lijst. :thumbup:

Vandaar hebben we beslist dit topic sticky te zetten.
    Dat betekent dat het continue bovenaan blijft staan, ongeacht wanneer er laatst gepost werd.

Zo vinden de kokmama’s die er nood aan hebben het gemakkelijker terug.

groetjes
    Gerda

Anoniem

goed idee van de moderators gerda!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Anoniem

Super!
    Als dank ga ik zo eens een mooi lijstje knutselen ๐Ÿ˜‰

Edit: Heb inmiddels wat geknutseld! Kan nog wel mooier… Maar het is een begin ๐Ÿ˜€

Maggie
    Bijdrager

Een extra stukje voor de meesters en juffen is mss nog een optie? Wij doen iig een kleinigheidje (onder de 5 euro) voor de PSZ.
    Vandaag heb ik bv voor de juf die morgen jarig is en volgende week trakteert een hyacintglas incl bol gehaald voor ja ja 1,95.
    En voor de vertrekkende juffen vorig jaar heb ik theemokken gekocht met uiteraard thee erin, een kandijstick en een bonbonnetje plus een tekening van Casper. Per kadootje was dat nog geen 2,50.

natalieh
    Bijdrager

Hij ziet er hartstikke mooi uit ๐Ÿ˜€
    Als je hem alleen nog iets verkleint is het helemaal goed, maximum breedte is 640 :-*

Anoniem

Oh, 640, haha dat wist ik niet. Zal hem vanavond even bewerken!!

En onderdeel voor leidsters enzo is ook een leuk idee inderdaad! Ga er van t weekend ook nog even mee aan de slag als ik tijd heb ๐Ÿ™‚

Edit: Heb ’t plaatje even verkleind ๐Ÿ˜€

natalieh
    Bijdrager

Mooi, je bent heel fijn bezig :-*

Anoniem

Goed initiatief!

Paar aanvullingen:
    1/2 jaar:
    Little People (staat er bij 2 jaar wel tussen, maar kan ook al met 1 jaar)
    Duplo
    Vtech
    Speelhuisje voor in de tuin
    Loopfiets

2 jaar:
    Wipwap
    Glijbaan
    Driewieler

En misschien is het handig om de ideetjes op alfabetische volgorde te zetten of ben ik nu te veeleisend? ๐Ÿ˜ณ :mrgreen:

Anoniem

Lijstje is weer aangepast. Alles staat nu op alfabetische volgorde en cadeautjes voor leidsters zijn ook toegevoegd!

En een ander kleurtje, past beter bij het forum ๐Ÿ˜‰

jippetie
    Bijdrager

Prachtig! :thumbup: En ik heb nog een tip:

Hier heeft 1 van de 2 met een jaar of 2/3 Aqua Doodle gekregen en dat is ook erg leuk! Ze spelen er nog vaak mee (ook gaat het mee op vakantie of naar een restaurant o.i.d.)
    Wij hebben de versie van Nijntje maar ik heb ondertussen ook andere (en goedkopere) varianten gezien.

Het is een vierkant van een soort stof waarop ze met een stift gevuld met water naar hartelust kunnen tekenen en schrijven. Na een aantal minuten droogt dit weer op en kunnen ze weer opnieuw tekenen.
    (wij spelen er ook vaak zoiets als picitonary op )

Anoniem

@crien wrote:

Prachtig! :thumbup: En ik heb nog een tip:

Hier heeft 1 van de 2 met een jaar of 2/3 Aqua Doodle gekregen en dat is ook erg leuk! Ze spelen er nog vaak mee (ook gaat het mee op vakantie of naar een restaurant o.i.d.)
    Wij hebben de versie van Nijntje maar ik heb ondertussen ook andere (en goedkopere) varianten gezien.

Het is een vierkant van een soort stof waarop ze met een stift gevuld met water naar hartelust kunnen tekenen en schrijven. Na een aantal minuten droogt dit weer op en kunnen ze weer opnieuw tekenen.
    (wij spelen er ook vaak zoiets als picitonary op )

Heeft Hail voor d’r 1ste verjaardag gekregen van d’r tante uit schotland.
    Helemaal een hit hier :).

marjolein1984
    Bijdrager

Vanaf 1 jaar: Ikea Mula hijskraan met magnetische blokken. leuk om steeds weer op te hijsen en als ‘trekdier’ achter je aan te rijden.

Anoniem

Alles is weer vernieuwd, en uitgebreider gemaakt. En nu ingedeeld in 3 verschillende lijstjes, geeft wat meer overzicht ๐Ÿ˜‰

teddy
    Bijdrager

Noekie,

dank je wel, in naam van ons allemaal ! :-*

je hebt er een prachtig overzicht van gemaakt. :thumbup:

groetjes
    Gerda

marjolein1984
    Bijdrager

voor de eerste verjaardag: boekje Het feest van Nijntje (vooral voor een meisje vind ik, sorry niet pedagogisch verantwoord onderscheid ๐Ÿ˜‰ )

voor de tweede of derde verjaardag: een mooie grote versie van Kikker en een Heel Bijzondere Dag.

voor wat grotere kinderen: een schepnet, een vlieger

Hedra
    Bijdrager

2 +: kleurpotloden
    2,5 +: gewone verf
    3,5 +: memory

Hedra
    Bijdrager

kraamcadeau:
    stoeltje met naam en geboortedatum erop
    geboortebeker met naam (ook leuk doopkado)
    tafeltje en stoeltjes (ook leuk voor 1+)
    speelkleed

Poffertje
    Bijdrager

Voor de leidsters: een tijdschrift in doorzichtig folie eventueel met wat te snoepen. Vond ik een erg leuk kado om te krijgen :thumbup:

zomervlinder
    Bijdrager

Roos krijgt van ons uhhhhhhh van de sint een spaanse jurk en spaanse hakschoenen, leuk voor een 5-6 jarige…ze wil ze zooooooooooooooo graag :inlove:

Ook de vtech managelaptop gaat zeker een succes zijn.

Jasmijn dan 3 jaar krijgt een junior laptop van vtech.
    en een Chou chou pop die kan lopen en kruipen en een buggy.

Weet niet of er al barbiepoppen tussen staan, vanaf 5 jaar ook super!

4 jaar en ouder, verkleedspullen, helemaal hot hier!

Anoniem

Zal morgen weer even updaten!

wma
    Bijdrager

Ziet er mooi uit zo Noekie!

Maar eh…Merci ? :shifty: ๐Ÿ™‚

Anoniem

Wat is er met Merci? Van t weekend weer update, moet zo mn bed uit en werken…

Roos
    Bijdrager

Onze dochter is net 3 geworden en eeft houten poppenhuis gehad. Waar ze nu veel mee speeld. Verder puzzels klei ook erg leuk.

Anoniem

Nieuwe update staat er weer op!

Losse titels van boekjes enzo ga ik er niet in zetten, want dan kun je alle titels wel gaan noemen. Ik hou het algemeen op “boeken / prentenboeken” en titels kunnen dan in het topic zelf uitgewisseld worden als iemand een bepaald soort boekje zoekt.

Zo ook met alle soorten v-tech laptops en v-tech speelgoed etc ๐Ÿ™‚

lolorama
    Bijdrager

de hit hier bij een bijna 5 jarig mannetje.

bakungan
    beyblade
    ninjago

jippetie
    Bijdrager

Dat zijn de dingen die mijn 4 en een half jarige ook steeds roept! ๐Ÿ˜† (dus je kunt wel natellen wat hij gaat krijgen met sint en verjaardag ๐Ÿ˜‰ )

x.Samanthaa.x
    Bijdrager

Vraagje…

Mijn dochter heeft een kinderfeestje dit weekend. Het meisje wordt 6 jaar. Ik heb iets van my little pony gekocht (set met 3 pony’s en kammetjes enzo) maar ik vroeg me af of meisjes van 6 dat nog wel leuk vinden?

jippetie
    Bijdrager

Geen idee… :think: M heeft nooit interesse getoond in MLP, thuis niet en bij vriendinnetjes niet.

marjolein1984
    Bijdrager

mijn nichtje is net 7 jaar geworden en zij is helemaal gek van Lalaloopsy en Zoobles.
    er zijn kleine minipaardjes (fillies??) als het een paardenmeisje is en mystic babies maar die zijn geloof ik al uit :think:

in ieder geval, Zoobles en Petshop schijnt nu hot te zijn ๐Ÿ˜†
    misschien even aan haar ouders vragen wat ze leuk vindt, of gewoon het bonnetje goed bewaren.

Lucifer29
    Bijdrager

Voor het 40-jarig jubileum van mijn SO, zijn wij bezig met een kookboek met ‘familiegerechten’. Erg leuk om te maken, en voor een redelijke prijs te drukken bij een drukker of fotoservice.

konravi
    Bijdrager

Vraagje: wat geef je een mama van een vlinderkindje?
    Kindje is nu bijna 1 jaar een vlindertje.
    Ik wil het niet ongemerkt voorbij laten gaan maar vind het lastig om te bedenken wat ik wil geven.

Anoniem

pooh: ik denk dat het niet uitmaakt wat je geeft, maar weten dat het niet vergeten is, sdat is fijn… zo kreeg ik een hele lieve kaart op betreffende dag, en adt vond ik zooo enorm lief!

Tappie
    Bijdrager

@pooh wrote:

Vraagje: wat geef je een mama van een vlinderkindje?
    Kindje is nu bijna 1 jaar een vlindertje.
    Ik wil het niet ongemerkt voorbij laten gaan maar vind het lastig om te bedenken wat ik wil geven.

Wij kregen een kleine ballon misschien iets met een vlinder.Je hebt hele mooie vlinder houders voor een waxinelichtje

konravi
    Bijdrager

Heb een mooie kaart met een gedicht uitgezocht en een kaarsje van een vlinder.

Vond het alleen erg lastig om er wat in te schrijven maar heb naar mn hart geluisterd.

Anoniem

en naar je hart luisteren doet het altijd goed pooh!

Hedra
    Bijdrager

Hier wat kado’s die mijn nu 5-jarige dochter erg leuk vond:
    knutseldozen
    scoobiedootouwtjes
    kettingen die ze zelf kan maken
    hondje dat zelf kan lopen
    furreal poes (heeft ze niet gekregen maar wilde ze wel heeel graag)
    zaklamp
    mandala
    my little pony
    petshop
    en wat ze echt vet vond: een discobol

Hupsakee
    Bijdrager

Handig en leuk topic dit!!

Misschien dat ik hier dan mijn vraag kwijt kan. Een goede vriendin word gauw 30. Nu wil ik graag een leuk en origineel kado geven. Moet alleen niet al te melig zijn, momenteel zit ze in niet zo’n leuke periode. Iemand misschien een leuk idee?

Anoniem

iemand een idee vor een fototoestel voor een (bijna) 4 jarige?

Hedra
    Bijdrager

Mijn dochter heeft die roze van V-tech, kidizoom. Je kan er foto’s en filmpjes mee maken, spelletjes op doen en er mp3s opzetten en dan met een koptelefoon naar luisteren.

Anoniem

die had ik inderdaad ook gezien, maar vroeg me af of het wel iets zou zijn. maar ja dus ๐Ÿ™‚

Anoniem

Lijstje is weer even aanpast. Ik vind het zelf overzichtelijker zo (en makkelijker aan te passen) :mrgreen:
    Als ik iets ben vergeten erop te zetten gil je maar! :mrgreen:

de_belzen
    Bijdrager

Shoot! Nooit dit topic gezien. SORRY!!!

Anoniem

N.a.v. het topic van Marion heb ik het lijstje even aangepast ๐Ÿ™‚

krullie
    Bijdrager

iemand een idee voor onze zoon, hij wordt over 2 maandjes 1.

Wat wil ik niet (wegens overschot aan speelgoed):
    Duplo
    loopauto
    traktor voor buiten
    puzzels
    autootjes

En het liefst niet iets wat je neer moet zetten zoals keuken, werkbank oid. want de kamer staat al vol en hier wordt (nog) niet boven gespeeld. Als de speelkamer af is krijgt hij een werkbank, maar dat duurt nog wel even voorlopig, zo snel lukt het me niet om te isoleren en afwerken met 3 loslopende kids ๐Ÿ™„ :mrgreen:

Weet het echt niet meer, we hebben al zรƒยณveel. Maarja, helemaal niks/geld vind ik ook niet zo leuk, al snapt hij er niks van.

Anoniem

Ik weet niet of jullie een tuin hebben, maar misschien iets voor buiten, zoals een zandbak (en schepjes), glijbaan, schommel o.i.d.?

Een rugzak met zijn naam erop is ook altijd handig voor logeerpartij of dagje weg of voor mee naar de kinderopvang. Ik bestel cadeautjes met naam altijd via koterkado, staan erg leuke dingen tussen!

imported_LD
    Bijdrager

Waar mijn jongens vooral mee gespeeld hebben tussen 1 en 2 jaar:
    – magisch tekenbord
    – houten blokken
    – trommel

Voor Luc en Stan hadden we voor hun 2e verjaardag SmartMax gehaald, magnetische staven en ballen.

krullie
    Bijdrager

We hebben een tuin, die staat alleen al vol :shifty:

Ben aant kijken voor die smartmax, is dat ook al leuk voor zo’n kleintje??

Nog meer ideeรƒยซn welkom hoor ๐Ÿ˜‰

Anoniem

mijn oudste vond boekjes helemaal geweldig toen hij 1 was, gewoon die harde boekjes van de action met fotoplaatjes van dieren en dagelijkse dingen :thumbup: kan dus ook bij kindjes van 1 jaar ๐Ÿ™‚

ENails
    Bijdrager

Wij zijn onverwacht uitgenodigd op de verjaardag van een vrouw die 50 wordt aanstaande vrijdag. We kennen haar eigenlijk alleen van het hardlopen en ze was de zwemlerares van Lotte. Wat zouden jullie kopen om te geven?

Alvast bedankt voor de tips!

Viratine

Anoniem

Misschien iets van een dinerbon? Vindt iedereen lekker & leuk denk ik!

SABBY
    Bijdrager

Het klinkt als een sportieve dame.
    Misschien een leuke handdoeken met een douche gel. Of een set handdoeken met een sportdrankje, energybar, … en dat leuk verpakken.

xxelise
    Bijdrager

Echt geen idee wat ik onze dame moet geven voor 4de verjaardag. Sint en kerst hebben we al wel…..

contrast99
    Bijdrager

Playmobile Cariska? Speelt Noelle ook erg graag mee…

contrast99
    Bijdrager

Wat koop ik voor een collega die ik niet zo goed ken maar met lootjes heb getrokken? Bedrag is 5 euro, gaat dus om een aardigheidje en meneer heeft geen verlanglijstje gemaakt… Gaat om een mannelijke collega van 25.. Op z’n fb kan ik niets vinden wat bruikbaar is voor surprise, gedicht en of kado… Help!

Misschien dat je juist daar het gedicht om heen kunnen brengen iets in de trant van:

Sint vond het dit jaar moeilijk iets te bedenken,
    want wat moet je aan iemand zonder verlanglijstje schenken..
    Enz..

Mocht je meer regels willen dan laat maar weten ๐Ÿ˜‰

En wat betreft een cadeautje..
    Wat dacht je van:
    – een cadeaubon (bijvoorbeeld muziekbon/boekenbon ofzo)
    – een lekkernij pakketje (wat lekkernijen e.d. bij elkaar)

Anoniem

Hi!
    Wat een gezelligheid aan deze keukentafel : D.
    Ik was eigenlijk benieuwd of jullie ook al ideeรƒยซn hebben voor Pasen (zie Sint nog staan maar time flies ๐Ÿ˜‰ )?
    Geven jullie de kinderen ook een kadootje of iets anders? Mijn kleine Sem is rond Pasen ook nog eens jarig dus ben hard op zoek naar een passend kado voor mijn 7-jarige LEGO fan!

Heeft er iemand tips?

Groetjes Nien!

Anoniem

Cadeautjes met Pasen? Zijn er echt mensen die dat doen? Verjaardag en Sinterklaas lijkt me wel genoeg, kinderen krijgen al zo vaak cadeautjes. Maar dat is mijn mening ๐Ÿ™‚

like
    Bijdrager

Ik zou ook niet weten waarom een kindje met Pasen een cadeautje zou moeten krijgen. ๐Ÿ™„ Tenzij het natuurlijk een verjaardag is.

Anoniem

Wij doen ook niet aan cadeautjes met Pasen.
    Hij krijgt wel een chocolade haasje ofzo.

Anoniem

Hi!
    Sorry misschien was ik ietwat onduidelijk… mijn Sem is rond Pasen jarig en daarom wilde ik proberen het onderwerp Pasen met zijn verjaardag te koppelen…
    Ik heb nog wel een andere vraag: hoeland mogen jullie kinderen tv kijken? Ik ben op zoek naar films die minder dan een uur duren zodat Sem niet te veel achter de ‘buis’ zit. Iemand tips?

like
    Bijdrager

NienMooij Andere vragen die niet over cadeautjes gaan, mag je in een daarvoor bestemd topic stellen. Bijvoorbeeld in het subgedeelte Leeftijd basisschool groep 3-4 of Mama en Papavraagjes. Op die manier kunnen we alle verschillende onderwerpen een beetje bij elkaar houden. Alvast bedankt!

Anoniem

Voor kindjes van een jaar:
    Pukylino loopfiets (lekker stabiel en niet te groot)
    Little People poppenhuis/boerderij/kerststal
    Nijntje verstoppertje (kan ook bij 2-3, er is ook een Dora verstoppertje)
    Trekbeesten om mee te lopen

2-3 jaar:
    Nijntje slaaptrainer

Anoniem

Heb de lijstjes weer eens aangepast!

70 berichten aan het bekijken - 1 tot 70 (van in totaal 70)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

42059304